Andre Harrell, موسس پدر هیپ هاپ روح مرده در 59

بزرگنمایی این تصویر Andre Harrell بالای شهر سوابق موسس و مربی به یک نسل جدید از هنرمندان درگذشت. نی

توسط MINERALNEWS در 21 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

Andre Harrell بالای شهر سوابق موسس و مربی به یک نسل جدید از هنرمندان درگذشت. نیک Wass/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نیک Wass/AP

Andre Harrell, hip-hop و R&B مغول و بنیانگذار رویایی برچسب بالای شهر ثبت شده است. او 59 سال است.

شورش شبکه که در آن Harrell کار می کرد به عنوان معاون رئیس تایید Harrell گذشت, در بیانیه ای. "هر کس در شورش خانواده را ویران کرد از دست دادن دوستان ما مربی و معاون رئیس کردند." "آندره تاثیر در هیپ هاپ و فرهنگ و در ما بوده است و بی اندازه زیبا و عمیق. ممکن است او در آرامش استراحت."

Harrell متولد شد و در سپتامبر. 26, 1960 مطرح شده و در برانکس, n. y. به عنوان یک نوجوان Harrell تشکیل هیپ هاپ اواز یا موسیقی دو نفری با مدرسه خود را بالا, دوست, دوست Alonzo Brown به نام دکتر جکیل و آقای هاید (Harrell سابق). این جفت ارز شاهد موفقیت با آن تک آهنگ; "نابغه رپ" منتشر شده در سال 1981 بود خود را بیشتر قابل توجه.

در سال 1983 Harrell ملاقات راسل سیمونز که او را به برابر در برچسب Def Jam سوابق. در عرض دو سال Harrell شد معاون رئیس جمهور و مدیر کل در Def Jam. توسط 1986, Harrell ترک کرده به دنبال ایجاد برچسب خود را بالای شهر ،

بالای شهر ثبت شد خانه عمل می کند که ایجاد یک نوع جدید از ارتباط بین R&B و هیپ هاپ است که در آن سبک از ژانرهای شد جدایی ناپذیری enmeshed: Al B. مطمئن, Mary J. Blige, Jodeci و مرد (که برجسته New Jack Swing پیشگام در تدی رایلی) تمام شد R&B عمل می کند که تکیه به شدت در نفوذ فرهنگی هیپ-هاپ در حالی که سنگین D و Boyz هیپ-هاپ عمل سمباده کردن لبه های ناهموار ممکن میکند رپ با روح نمونه و R&B همکاری هل دادن جلو موسیقی آرمان Harrell.

در سال 1992 وصول شده و 50 میلیون دلار چند رسانه ای مقابله با, بالای شهر, دادن Harrell این فرصت را برای تولید فیلم نشان می دهد تلویزیون و سینما موسیقی فیلم. به عنوان یک نتیجه مغول تولید شده در سال 1991 کمدی به شدت کسب و کاربازیگران و آمدن هلی بری و Tommy Davidson. هارل همچنین اجرایی تولید مجموعه تلویزیونی نیویورک مخفیکه زد در طول 1990s.

Harrell شناخته شده است برای ضرب اصطلاح "گتو افسانه" یک عبارت است که توصیف زیبایی او رانده شد به محفظهای قرار دادن: همزمان relatable و قابل توجه است. Harrell کار را به این شیوه زندگی را به خط مقدم از رسانه های جریان اصلی. "هدف من این است که به سیاه و سفید واقعی امریکا — فقط آن را به عنوان است نه سیراب کردن به مردم در همه جا از طریق موسیقی از طریق فیلم از طریق همه چیز را ما انجام می دهیم," او گفت: لس آنجلس تایمز در سال 1992.

دوم به تاثیر بالای شهر به عنوان سوابق بنیانگذار Harrell است که به خوبی شناخته شده به عنوان مردی که به شانه شان "گرفتن" که مشغول به کار به عنوان یک کارآموز برای, برچسب, بزرگ شات. شانه بعدها تبدیل به یک&R در بالای شهر سراغ اعمال مانند the Notorious B. I. G., که در شکل دادن به هیپ هاپ و R&B چشم انداز است. شانه بعدها استخدام رئیس سابق خود به عنوان معاون رئیس شورش یک شبکه موسیقی و رسانه شرکت گروگان شانه.

او در طول زندگی حرفه ای Harrell شد به طور گسترده ای در نظر گرفته tastemaker. در یک سال 2018 مصاحبه با ابرو Darden Harrell توضیح خود داده هدف در مراحل بعد از کار خود را. "من سعی می کنم به مردم جهت از نظر فرهنگی و ارز از چه چیزهایی می تواند باشد."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب