لنگرگاه مدرسه سرپرست برای حفظ منابع افسران

ANCHORAGE, آلاسکا - سرپرست مدارس در آلاسکا بزرگترین شهرستان در نظر دارد برای حفظ این برنامه قرار می دهد که افس

توسط MINERALNEWS در 29 خرداد 1399

ANCHORAGE, آلاسکا - سرپرست مدارس در آلاسکا بزرگترین شهرستان در نظر دارد برای حفظ این برنامه قرار می دهد که افسران پلیس در مدارس است.

لنگرگاه سرپرست منطقه مدرسه دینا اسقف در دفاع از تصمیم او برای حفظ منابع مدرسه افسر برنامه در طول یک منطقه جلسه هیئت مدیره روز شنبه, آلاسکا, عمومی رسانه ها گزارش شده است.

اسقف ارسال یک ایمیل به خانواده ها در هفته گذشته توضیح تصمیم خود در حمایت از همکاری بین منطقه و لنگرگاه اداره پلیس.

ماموران در مدارس "توسعه حرفه ای اما ارتباط انسان با هر دو دانش آموزان و کارکنان اتصالات که انتقادی به ساختمان بنیاد اعتماد متقابل" اسقف گفت.

وجود 13 افسران شاغل در لنگرگاه مدارس منطقه وب سایت گفت.

اسقف بود غافل از شکایت در مورد برنامه و لنگرگاه رئیس پلیس جاستین عروسک کرده است و گزارش های منفی در طول تصدی خود, او گفت:.

یک تماس برای حذف افسران از مدارس شده است و در میان مطالبات از مردم در سراسر کشور برای دفاع از پلیس اصلاحات زیر پلیس قتل جورج فلوید.

فلوید یک مرد سیاه و سفید, درگذشت مارس 25 بعد از یک مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را در Floyd را از گردن او در حالی که دستبند به دست و دروغ گفتن بر روی زمین. فلوید دوخته بود به پیاده رو برای چه گفته می شد 8 دقیقه, 46 ثانیه — یک عدد است که پس از تبدیل شدن به یک پاره در میان معترضان در سراسر ایالات متحده و در سراسر جهان علیه خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی است.

برخی از Anchorage پدر و مادر صحبت کرد که در طول جلسه هیئت مدیره با انتقاد از تصمیم و پیام را به خانواده ها از اسقف که سفید است.

Andrea رینولدز که پسر سیاه است گفت: پلیس آیا مردم احساس امنیت است و مسئولان مدرسه نیاز به تمرکز بر خوب بودن دانش آموزان است.

اسقف ایمیل را به حساب نمی تجارب دانش آموزان از رنگ را با افسران او گفت:.

"من نمی نیاز به یک شعر از من نیاز به یک طرح" رینولدز گفت.

هیئت مدیره مدرسه جمهور الیسا Vakalis گفت: یک جامعه بحث در مورد منابع افسر برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 21.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب