یک 'urban explorer' وارد بری و عسل شرمن خانه قبل از تخریب و دیدم که در مقالات 'شبیه شواهد'

یک شنبه بعد از ظهر در ماه مه سال 2019 زمانی که هیچ کس به دنبال یک مرد تضعیف زیر درب گاراژ از اواخر بری و عسل ش

توسط MINERALNEWS در 8 خرداد 1399

یک شنبه بعد از ظهر در ماه مه سال 2019 زمانی که هیچ کس به دنبال یک مرد تضعیف زیر درب گاراژ از اواخر بری و عسل شرمن صفحه اصلی.

سایت Shermans' قتل 17 ماه قبل توسط شریان بند اختناق بود میله میله برای تخریب. وجود دارد یک خرده فرهنگ در تورنتو و جاهای دیگر به نام "urbex" یا "شهری کاشفان" افرادی که از رفتن به جایی که آنها قرار نیست برای رفتن گاهی اوقات برای هنر, عکاسی, ساده, کنجکاوی یا هیجان.

"آن را در زمان کمی از برنامه ریزی است. من صبر کردم تا زمانی که دوربین های امنیتی پایین آمد فقط قبل از تخریب آغاز شده است" این مرد در مصاحبه ای گفت:. "سپس من در رفت."

آنچه که او در داخل خانه بود تعجب آور است. با وجود عمده تحقیقات پلیس در مورد یک به یک کارآگاه خصوصی تیم کار شرمن, خانواده, مرد پیدا مبلمان و کابینت دست نخورده و عکس ها, مقالات و فایل های پراکنده در اطراف. در میان آنها, آینده, شام نامزدی ناخوانا در یک توجه داشته باشید; یکی دیگر از یک لیست از برنامه ریزی نمایش از خانه که تا به حال شده است برای فروش. "به نظر من بسیاری از آن نگاه مانند شواهد. من شگفت زده شد."

این Urbex مرد, عکس ها و ویدئوها نیز نشان می دهد تخت, چرم, تخت, جداول و بسیاری از keepsakes به علاوه یک بسیار بزرگ جعبه داروها (بیشتر با عسل نام بر روی برچسب) برخی با Apotex برچسب برخی نه. این داروها برای اختلالات خواب درد عضلانی و اسپاسم آرتريت و درد قفسه سینه.

این بیل و کارگران وارد دو روز بعد, ضربه زدن خانه و دفن کردن همه چیز. آن است که در حال حاضر بسیاری خالی.

بری و عسل شرمن داشت به قتل در زیرزمین استخر اتاق در روز جمعه, دسامبر. 15, 2017, داشتن کشته شده در شب و دو روز پیش از آن. این مورد هنوز حل نشده جلب توجه بین المللی. بری بنیانگذار و صاحب Apotex یک generic شرکت داروسازی. او و همسرش عسل بودند عمده خیریه اهدا کنندگان در جامعه یهودی و غیر یهودی باعث می شود.

پلیس تورنتو در ابتدا به بررسی مورد به عنوان یک خودکشی قتل. شش هفته پس از اجساد پیدا شده زیر یک داستان در تورنتو استار که نشان داد که یک مجموعه دوم از کالبد شکافی مشخص شد یک قتل دو افسر پس از آن مسئول مورد اعلام کرد و آن را "هدفمند" دو قتل است.

پلیس تورنتو این هفته گفت: این پرونده همچنان باز و فعال شد. پلیس باید یک "تئوری" از این مورد و یک "ایده از آنچه اتفاق افتاد" اما نمی خواهد می گویند اگر آنها مشکوک یا مظنون است. دادگاه با چالش های بی ستاره به دنبال اطلاعات در مورد تحقیقات — در حال حاضر دو و نیم سال پیر شده اند به تعویق افتاد با توجه به همه گیر است سازندگان از سیستم دادگاه.

شرمن خانه — 12,000 فوت مربع خانه آنها ساخته شده در سال 1980 بود در 50 کلنی Rd. فقط شرق خاموش Bayview خیابان و جنوب بزرگراه 401 در شمال تورنتو است. نمایندگان شرمن خانواده اعمال شده به شمال نیویورک مقامات شهرداری در اوایل سال 2019 برای اجازه به دست کشیدن پایین ،

یک عامل شرمن به نمایندگی از خانواده نوشته بود به شهر گفت: "خانه خالی بوده است سال گذشته ... همراه با خاطرات بد و ننگ متصل به علت حادثه ای که صورت گرفت. آن است که خانواده ها تمایل به سطح خانه پاک کردن این سایت پر کردن در استخر و قرار دادن بسیاری برای فروش."

ساخت و ساز احتکار رفت تا در اطراف خانه و شیرها تخریب شد استخدام برای انجام کار در مارس 2019. اگر بری و عسل تا به حال هرگز تا به حال دوربین های مدار بسته در خانه خود — بری تمسخر در ایده و به دوستان گفت: "اگر آنها در حال رفتن به شما برای آنها در حال رفتن به شما" — high-tech دوربین های امنیتی نصب شده پس از اجساد کشف شد. آیا توسط پلیس تورنتو یا خانواده نه خواهد گفت.

در آن دوربین که Urbex مرد به تماشای در طول ماه مارس. زمانی که آنها پایین آمد — آنها به احتمال زیاد اجاره از یک شرکت امنیتی — او تصمیم گرفت آن زمان بود.

ستاره مصاحبه Urbex و توافق به شناسایی او را به عنوان او نگران است که یا پلیس یا شرمن خانواده او را دنبال خواهد کرد برای خاطی. او می گوید او هیچ ارتباط به صورت یا به شرمن ، او در زمان, عکس و ویدئو (ستاره اتحاد آنها دیده می شود اما او نمی دادن اجازه برای انتشار آنها) و هیچ چیز دیگری می گوید. این مرد منتشر شده حساب خود را از مراجعه به شرمن خانه در ویرایش پست که او را از آنجا حذف شده است.

این Urbex مرد رفت و در اواسط بعد از ظهر. او با صعود بیش از یک دیوار در یک طرف از اموال. او فکر نمی کنم او را به داخل خانه بدانند تمام درها را قفل شده است. شرمن خانه تا به حال 10-ماشین گاراژ زیرزمینی دیده توسط یک سطح شیب دار در سمت راست از خانه. این احتمال وجود دارد که بری شرمن سوار که سطح شیب دار در شب جمعه, دسامبر. 13, مدت کوتاهی قبل از او به قتل رسید.

هفده ماه پس از جنایات متعهد شد با هیچ کس در اطراف Urbex مرد راه می رفت پایین گاراژ شیب دار و سعی درب. آن را برداشته تا به راحتی.

برق قطع شده بود بنابراین هیچ چراغ وجود دارد. او با او به ارمغان آورد یک باتری عمل worklight و دوربین خود را.

برای درک این پدیده از اکتشاف شهری و شما باید برای قرار دادن کنار قوانین حاکم بر جامعه است. ورود به خانه حتی یک خانه رها شده و برای مدتی طولانی چیزی است که اکثر مردم نمی خواهد انجام دهد.

در یک پست وبلاگ توسط یکی دیگر شهری کانادا urban explorer, این است که چگونه فرد توصیف آنچه او می کند:

"اکتشاف شهری عکاسی می تواند در هر تعداد از توصیف و پوشیدن بسیاری از کلاه. آن است که یک سرگرمی انجام شده توسط یک فرد با علاقه به بررسی بخش هایی از تمدن است که به طور معمول از حد مانند رها مکان های زیرزمینی تخلیه و پشت بام ها. اما آن را می کند پایان ندارد وجود دارد, برخی از اکتشاف شهری علاقه مندان به رفتن تا آنجا که به نفوذ فعال ساختمان ها و کشتی و قطار و تونل و نیروگاه آن نیز می رود به عنوان کوچک به عنوان یک روش ساده خانه رعیتی رها شده در پشت جاده ها است."

آن را تاریک بود در شرمن گاراژ. این urbex مرد کشیده درب پایین و روشن در او نور است. پالس خود رای بود تا کمی متوجه شد. در حالی که او تا به حال انجام این نوع از چیزی که در بسیاری از مواقع این متفاوت بود با توجه به آنچه تا به حال اتفاق افتاده است.

وجود دارد هیچ چیز برای دیدن در گاراژ پس از او در سمت چپ از طریق یک درب که باز شد بر روی یک پله مارپیچی می زنیم تا به اول و طبقه دوم. این یکی از دو راه پله و اعتقاد بر این است که مهاجم یا مهاجمان را به عسل شرمن (که به احتمال زیاد شگفت زده در طبقه اول توسط یک ضارب) را به زیرزمین.

این استخر که در آن بدن نشد فقط پایین راهرو اما "من کاملا آماده به تجربه ای که در عین حال" مرد گفت: در ویرایش پست. او به طبقه بالا رفت.

آنچه که او در بر داشت در طبقه اول و سپس دوم او را شگفت زده کرد. او در پست خود:

"من بسیاری از مسائل شده اند گرفته شده توسط پلیس تورنتو فرستاده شده به خانه حراج و یا ذخیره شده توسط اعضای خانواده اما که واقعا مورد" مرد به یاد می آورد. "وجود دارد مسائل همه جا, مبلمان, لباس, هنری, کتاب, نامه های شخصی, یادداشت, عکس, از مرحوم, آثار. تقریبا در هر اتاق من پا به من گفت: "عیسی f------ مسیح' با صدای بلند به خودم بدانم چه من خودم به."

یک سخنگوی پلیس تورنتو گفت: ستاره ها چه مرد گفت: او را دیدم گفت: پلیس باید بدون در نظر انسان مشاهدات و "تنها آماده به ماندن در این است که فعال و در حال انجام تحقیقات است."

شرمن خانواده از طریق آن و سپس وکیل برایان گرینسپن قبلا با انتقاد از پلیس برای انجام تحقیقات کامل از صحنه جرم ادعا پزشکی قانونی تیم از دست رفته متعدد و چاپ نخل و موفق به درک در یک مد به موقع بود که آن را دو برابر قتل است. پلیس حفظ آنها انجام یک تحقیق کامل از صفحه اصلی و حذف "150 فله و یا بسته بندی شده موارد" برای تجزیه و تحلیل با توجه به اظهارات با بررسی ماموران در کنفرانس های مطبوعاتی و در طول این ستاره را تلاش برای جستجو در حکم اسناد unsealed.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

دوستان شرمن زن و شوهر ابراز ترس به ستاره ای که خانه حذف شد و بسیاری از موارد احساساتی یا مواد ارزش یا اهمیت به تحقیقات ممکن است به خاک سپرده شده است.

اما شرمن خانواده گفت: آنها تلاش قابل توجهی برای حذف آیتم از صفحه اصلی.

در نامه ای به ستاره پس از یک داستان مرموز 911 تماس در منطقه در سراسر زمان قتل گرینسپن گرفت موضوع را با یک پاراگراف اشاره کرد که تعداد زیادی از آیتم ها در صفحه اصلی زمانی که تخریب رخ داده است.

گرینسپن نوشت که "شرمن خواهر و برادر های بی شماری را صرف روز در 50 کلنی مرتب سازی و اهدای همه چیز را که قابل نجات." گرینسپن گفت: "بری و عسل شرمن لباس اهدا شد به یک موسسه خیریه حراج لباس که مطرح شده ده ها هزار دلار برای خیریه که."

این Urbex مرد حساب خود عکس و ویدئو و تلویزیون فیلم واقعی از تخریب نشان می دهد وجود دارد یک معامله بزرگ را پشت سر گذاشت.

برای قرار دادن دولت در زمینه پلیس تورنتو پزشکی قانونی ماموران صرف شش هفته رفتن را از طریق خانه. پس از آن بازگشت به خانواده Shermans' کارآگاه خصوصی و بازنشسته قانونی افسر چند روز را صرف رفتن را از طریق آن. گرینسپن که خود را در سفر خانه گفت: "ستاره شد و در "بی نظمی" با لباس های که حذف شده بود از کشو و کمد سمت چپ انباشت اشیاء بدست آمده در طبقه. در زیر صفر یخچال در آشپزخانه گرینسپن گفت که او در بر داشت یک بطری Moishes ترشی و بسیار دیگری نیست.

پس از خصوصی تجزیه و تحلیل شد و به پایان رسید و در اوایل سال 2018 خانه تبدیل شده بود به Shermans' چهار فرزند لورن, جاناتان, الکساندرا و Kaelen.

در طول سفر خود از یک سال بعد Urbex مرد گفت: Star او متوجه "دیوار در اتاق خواب استاد با سوراخ پانچ از طریق" او را که منجر به نتیجه گیری کرد که "کسی که به دنبال چیزی است." زیر شلواری طرح میتوانست به خود مطالب پراکنده بر روی زمین است.

او را دیدم یک دفترچه یادداشت را با تاریخ و زمان برای املاک و مستغلات نمایش آن در ماه دسامبر. او همچنین متوجه شد با تشکر از شما توجه داشته باشید از یکی از عسل شرمن بهترین دوستان ضمن تشکر از این زن و شوهر برای "افراطی سخاوت" نسبت به سرطان موسسه خیریه. دیگر وجود دارد, مقالات و یادداشت در مورد قرار ملاقات در ماه دسامبر اما او تصمیم گرفت معطل نکنید.

در این جزیره پراکنده شد با آیتم های مختلف نوار بسته بندی کیسه زباله میان وعده غذایی است. وجود دارد هر دو خالی و باز نشده بطری Stella Artois آبجو. در اتاق نشیمن بودند sheafs از مقالات دروغ گفتن در یک شیشه میز قهوه.

او گفت: "به نظر می رسید عجیب و غریب" که خیلی مانده بود که به نظر او باید در یک شواهد پلیس ،

ستاره قبلا خواسته پلیس اگر آنها نا امید شدند که خانواده بودند پاره کردن خانه. یک سخنگوی پلیس می گوید: در زمان هیچ موقعیت. پلیس همچنین گفت که ستاره آنها با انجام کامل پروب از خانه دور گرفتن 50 جعبه اطلاعات است. کارآگاه خصوصی تیم انتقاد کرده است پلیس برای فقیر جستجوی خانه وی از سوی مامورین پلیس از دست رفته متعدد و چاپ نخل.

این Urbex مرد ساخته شده راه خود را از طبقه دوم به اول و سپس بازگشت به زیرزمین پایین پله مارپیچی. او نمی تواند به جلو در اتاق که در آن دو زندگی به اندازه مجسمه های ساخته شده از زباله (هدیه ای از دوستان به عسل در اواخر 1970s) نشسته است. شرمن عضو خانواده گفت: ستاره چهار فرزند داشت مجسمه "وحشت زده" و آنها رفت ،

یک ستاره داستان نشان داد وهم آور شباهت بین نحوه Shermans مطرح شد در یک موقعیت نشسته و مجسمه. مانند مرد, مجسمه سازی, بری تا به حال یک پا عبور بیش از دیگر.

احساس "وحشتناک انرژی" را به عنوان او راه می رفت پایین راهرو به Urbex مرد وارد استخر اتاق در انتهای شمالی زیرزمین. استخر خشک شده بود. او گفت که تاریک استخر منطقه به نظر می رسید "شوم."

سپس او شنیده ام سر و صدا. بی تردید صدای درب گاراژ باز است. شاید تخریب کارگر ؟ خود را در تپش قلب او جمع شده بودند خود دوربین و نور به سرعت نقل مکان کرد و به پایین راهرو های جانبی و درب پشت و راه او آمده بود.

"این nerve-wracking" مرد گفت: ستاره. به او نوشت: در ویرایش پست "من هنوز هم یک بیت لرزاند توسط آن است. من هم هنوز با وجدان من کمی چون من احساس می کنم مثل من عبور یک خط به چیزی است که به مراتب تیره تر از آنچه که من معمولا علاقه مند در هر دو به عنوان یک عکاس و به عنوان یک انسان."

Kevin Donovan


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب