تاریخ شفاهی چگونه باربی از دست ریاست جمهوری دوباره

در جولای 28, 2020, ماتل اعلام آن خواهد بود با انتشار آن هفتم ریاست جمهوری باربی. آنها را منتشر کرده اند یکی تق

توسط MINERALNEWS در 9 مرداد 1399

در جولای 28, 2020, ماتل اعلام آن خواهد بود با انتشار آن هفتم ریاست جمهوری باربی. آنها را منتشر کرده اند یکی تقریبا در هر چرخه از سال 1992 اما البته آمریکا هنوز به دیدن باربی در دفتر بیضی. اما در این سال برای اولین بار ماتل به او یک تیم مبارزات انتخاباتی. نامزد باربی 2020 آمد با یک مدیر کمپین جمع آوری کمک و یک (1) رای دهندگان. وجود دارد امید تازه ای در باربی اردوگاه است که این می تواند سال او برنده.

فلش رو به جلو Nov. از 4 سال 2020 است. در جهان متناوب در جایی که چهار بحث با NPR چگونه باربی از دست ریاست جمهوری هنوز دوباره. نامزد باربی و مدیر کمپین باربی صحبت از یک سالن هتل در مرکز شهر میامی در مدت کوتاهی پس از سخنرانی امتیاز. جمع آوری کمک باربی مذاکرات از طریق زوم از خانه اش در کانکتیکات. رای دهندگان باربی مذاکرات از آشپزخانه خود را در حومه شهر در ایالات متحده آمریکا.

چگونه مبارزات انتخاباتی آغاز شد

نامزد باربی: [هرچه اسکاچ] این بود که من و هفتم اجرا شود. و این آخرین قسم می خورم به خدا.

جمع آوری کمک: [مقالههای خرد کردن سیگار] من امضا بر روی آن است که مبارزات انتخاباتی در یک ضربان قلب. منظورم این است که فکر می کنم در مورد جمع آوری کمک های مالی بالقوه — او باربی.

مدیر کمپین: من معنی آره او را از دست داده و بیش از بیش. و او بود که پیشنهاد دو فرد انتخاباتی. چگونه به او فکر می کنم که خواهد کار کند ؟ اما پس از آن من فکر می کردم...فکر می کنم در مورد به رسمیت شناختن نام آن زن است. منظورم این است که به نوبه خود که پایین ؟ البته من گفتم بله زمانی که او از من پرسید.

رای دهندگان: البته من علاقه مند بود در او. او شده است در این مدت طولانی. و خیلی باهوش و کنار هم قرار داده و انجام شده است. او را به انجام هر کار در خارج وجود دارد. چرا نمی خواهد به نظر من ،

نامزد باربی: من در حال اجرا برای رئیس جمهور پس از قبل از اینکه شما رسانه ها مردم حتی در زمان, نامزدهای جدی است. من شده است های مختلف و نژادها و اقوام مختلف — من سعی کردم به شکستن تمام انواع موانع. من شده است در حال اجرا برای رئيس جمهور پس قبل از اینکه بسیاری از کسانی که bigtime سیاستمداران از هر جنسیت یا نژاد حتی به سیاست است.

[مکث] خوب باشه. جو بایدن زد قبل از من تا کنون بود. اما هنوز هم.

چگونه مبارزات انتخاباتی عمل

مدیر کمپین: شما بسیار مناسب است که آن سخت است برای اجرای یک کمپین بدون یک حزب و یا موقعیت. هر گفتار اساسا نیم ساعت از platitudes.

نامزد باربی: فراتر از "من شما را به ایجاد شغل گفت:" من هیچ چیز از ماده است. اما من دیدگاه های سیاسی! من قسم می خورم من! به عنوان مثال- [مدیر کمپین lunges در او بست دست بر دهان او. هر دو سقوط به کف کشتی برای 30 ثانیه است.]

مدیر کمپین: [می شود تا گرد و غبار خود خاموش] مامانی. حتی در حال حاضر شما نمی توانید انجام دهید که.

نامزد باربی: اما من آمد و با یک تکه کاغذ که ممکن است یک پلت فرم! من باید باور چیزی!

مدیر کمپین: [هرچه شیشه ای برای هر یک از آنها] آره اما آن را بیش از حد کوچک به عنوان خوانده شده. دلیل خوب است.

رای دهندگان: نامزد باربی به نظر می رسید به اندازه کافی خوب. من حدس می زنم من می خواهم برای گفتن یک کمی بیشتر در مورد آنچه که او ایستاده بود اما نه در راه عصبانی یا هر چیزی.

جمع آوری کمک: [چراغ جدید سیگار, عمیق کشیدن] از [expletive] البته ما در زمان شرکت های بزرگ پول است. ما ساخته شده توسط یک شرکت چند ملیتی. شما فکر می کنم ما در حال رفتن به نوبه خود که [expletive] پایین ؟

مدیر کمپین: اما به طور جدی ما نمی تواند می گویند بیش از حد در مورد باربی اعتقادات. آیا شما می دانید چقدر سخت رای دهندگان باربی این است که به پین کردن ؟ او را یک بوم خالی! منظورم این است که او نه اعتراض باربی یا تئوری توطئه باربی. او را "رای دهندگان باربی." چگونه جهنم را ما نوسان است ؟ بهترین روش برای ماندن inoffensive.

رای دهندگان: جمع آوری کمک باربی به من تماس بگیرید در تمام ساعات. در شام. در وسط بچه های من' بازی های فوتبال.

جمع آوری کمک باربی: ببینید ما تا به حال که شیرین ماتل اما ما نیاز به کوچک-دلار کمک های مالی. من تا به حال نشان می دهد رای دهندگان باربی که نامزد باربی حمایت مردمی. بنابراین من پمپ رای دهندگان باربی برای کمک های مالی. زیادی است.

رای دهندگان: OK. من بسیاری از نظرات اما جمع آوری کمک باربی نیاز به خنک کردن.

جمع آوری کمک: [مقالههای خرد سیگار در کمپین button] من chill out لحظه رای دهندگان بازدید او [expletive] $2,800 محدود می کند.

در برخورد با تبعیض جنسی

نامزد باربی: شکستن سقف شیشه ای? در این نقطه است ؟ وجود دارد در مورد به عنوان شانس زیادی وجود دارد به عنوان یک زن واقعی داشتن این شکل است. [حرکات خود را به او DD-کاپ سینه و 22 اینچ کمر]

مدیر کمپین: من خسته از این که شوخی است.

رای دهندگان: نامزد باربی نیست ، که درست است ؟

نامزد باربی: [تخلیه اسکاچ] من آن را به عقب. دختران می تواند هر چیزی را انجام دهید. من این را می دانند. لطفا مطمئن شوید که برای چاپ است که: "دختران می تواند هر چیزی را انجام دهید." [glares] را. اطمینان حاصل کنید. شما چاپ آن است.

رای دهندگان: من صادقانه: من فقط نبود صد در صد مطمئن شوید که او electable.

جمع آوری کمک: [حرکات با سیگار برای تاکید] من افتخار می کنم به عنوان جهنم به کار برای یک زن مجرد, من به شما بگویم که.

رای دهندگان: شما می دانید منظورم چیست, راست? منظورم اینه که من می خواستم به رای دادن برای او. اما آیا هر کس دیگری ؟

مدیر کمپین: اوه. من. خدا. که "او electable?" چیز. رای دهندگان باربی گفت که همان چیزی که در هر گروه تمرکز. اما مانند...او به معنای واقعی کلمه تنها رای دهندگان.

جمع آوری کمک: [ناخوانا رشته از ناسزاهای]

مدیر کمپین: به معنای واقعی کلمه تنها رای دهندگان.

در از دست دادن... و شاید دادن

جمع آوری کمک: که گال خیلی سخت کار کرده. شما باید احساس کمی بد برای او.

نامزد باربی: شاید آن زمان به پرتاب در حوله. در نهایت اجازه دهید خودم بود به من. قرار داده و در چند پوند دریافت عمل جراحی به سازمان ملل متحد نقطه پا و نوشتن بگویید-همه در نهایت برخی از نظرات.

مدیر کمپین: شما به این معنی نیست که.

نامزد باربی: [به سمت جلو خم] OK خبرنگار ، من به شما بگویم که نظر من در سقط جنین, اما ما مجبور به رفتن به رکورد.

مدیر کمپین: [آه پاک پیشانی هرچه چهار انگشت اسکاچ] شما واقعا برنامه ریزی در حال اجرا دوباره شما هستند ؟

جمع آوری کمک: [معمولی قرار می دهد سیگار در زبان] آه من فکر نمی کنم من از بازی. مانند من می تواند شروع یک سوپر پک که ترسو را راه. شاید من متقاعد کردن یکی از دختران برتز را اجرا کنند. آنها انجام نمی دهد هر چیزی که این روزها فکر نمی کنم.

رای دهندگان: خدا را شکر آنها مرا با عدم اشاره کرد ، من تا به حال ایستاده وجود دارد در حال انتظار پنج ساعت به رای دادن. خب آره که یک مصیبت.

مدیر کمپین: من استرس: او تنها رای دهندگان.

رای دهندگان: آره. پنج ساعت من صبر کردم. چرا شما بپرسم ؟



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن