در میان ویروس ترس و تظاهرات اسلحه گرم چک های پس زمینه آمار تمام زمان بالا

بزرگنمایی این تصویر اف بی آی گزارش شده است افزایش چک های پس زمینه برای فروش تفنگ. در اینجا سلاح گرم

توسط MINERALNEWS در 12 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

اف بی آی گزارش شده است افزایش چک های پس زمینه برای فروش تفنگ. در اینجا سلاح گرم برای فروش در یک فروشگاه جدید قلعه. کیت Srakocic/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کیت Srakocic/AP

در یک سال مشخص شده توسط coronavirus ترس کاهش اقتصاد و در سراسر کشور تظاهرات خواستار پایان دادن به نژادپرستی نظاممند بیشتر و بیشتر آمریکایی ها به دنبال به بازوی خود را با توجه به کلید دولت شاخص.

اف بی آی گزارش شده است که آمریکایی ها یک رکورد جدید از 3.9 میلیون چک های پس زمینه برای خرید و یا داشتن سلاح گرم در ماه ژوئن. که تحت الشعاع رکورد قبلی در ماه مارس از 3.7 میلیون چک های پس زمینه.

در واقع هفت 1o بالاترین هفته ملی فوری بررسی زمینه های جنایی سیستم که توسط اداره اف بی آی و راه اندازی شد در سال 1998 آمده اند در این سال است. این شامل چهار هفته در ماه ژوئن.

ایلینوی ثبت بیشترین تعداد چک های پس زمینه ماه گذشته با 706,404. که دولت به دنبال داشت کنتاکی (395,188) تگزاس (227,232) و فلوریدا (210,415). کالیفرنیا گرد پنج چک های پس زمینه با 158,349.

در مقایسه واشنگتن بود 897 برای ماه ژوئن در حالی که هاوایی شمارش 1,660 چک های پس زمینه و ورمونت بود 4,920 با توجه به اف بی آی داده است.

"عمران ناآرامی شورش, غارت و تماس پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس هستند و بدون شک انگیزه عوامل که چرا این روند در حال افزایش است گفت:" علامت گذاری الیوا از National Shooting Sports Foundation, اسلحه گرم, صنعت, انجمن تجارت.

"آمریکایی ها را نگران خود را برای ایمنی شخصی. آن را کاملا معقول و منطقی است که شهروندان مطیع قانون هستند اعمال حق قانونی خود را برای خرید اسلحه برای محافظت از خود گفت:" در یک بیانیه کتبی به NPR.

NSSF خود آمار و ارقام که در آن می گوید: در حال تنظیم برای منعکس کردن چک های پس زمینه "است که رمزی برای فروش اسلحه گرم" نشان می دهد که در ماه ژوئن سال 2020 به نمایندگی 135.7 درصد افزایش نسبت به ماه ژوئن 2019.

الیوا انتظار دارد که این سال را ببینید بیشترین تعداد چک های پس زمینه تا کنون ثبت شده است.

"سالها لابی اسلحه به بازار عرضه شده است با استفاده از اسلحه با انتشار ویدیویی بی جا و اغراق آمیز ترس — ترس از جرم و جنایت و ترس از دولت و حتی ترس از آخرالزمان انسان زنده" به گفته دیوید Chipman ارشد مشاور سیاست در Giffords که باعث کنترل اسلحه.

"شکی وجود ندارد که این رانندگی شکستن رکورد افزایش در فروش تفنگ دیده ایم بیش از چند ماه گذشته در این کشور گفت:" NPR.

کریس براون رئیس جمهور بردی است که با تمرکز بر پایان دادن به خشونت اسلحه گفت pro-تفنگ گروه "باید اعلام ترس از عدم قطعیت با رنگ و لعاب نژادپرستانه لایههای و استعارههای برای سال."

"که این رخ داده است در طول یک ماه که در آن ما شاهد سراسر کشور تظاهرات مسالمت آمیز علیه خشونت پلیس و خشونت اسلحه تحمیل سیاه آمریکایی ها و سایر مردم از رنگ در این کشور نمی تواند نادیده گرفته شده" براون در بیانیه ای گفت به NPR.

او افزود که آوردن یک اسلحه گرم به خانه لزوما آن را امن تر و با اشاره به این که ناخواسته تیراندازی ادعای جان صدها نفر در سال است.

فروش تفنگ نیست دقیقا مربوط به تعداد چک های پس زمینه. "اسلحه های متعدد را می توان در یک بررسی و بسیاری از بررسی های انجام شده برای مقاصد دیگر از فروش از جمله برنامه اجازه" به عنوان اثری اشاره کرد. دولت فدرال نمی کند آهنگ فروش سلاح گرم به آن اضافه شده بنابراین FBI در آمار و ارقام ارائه "بهترین پروکسی های موجود برای اسلحه تجارت است."

این سیستم همچنین حساب نمی برای فروش تفنگ که آیا نیاز به یک چک پس زمینه در برخی از کشورها.

تحقیقات از سلاح های کوچک تجزیه و تحلیل یک شرکت است که مطالعات اقتصاد از سلاح های کوچک و مهمات بازارهای برآورد FBI در ژوئن ارقام ترجمه را به حدود 2.4 میلیون واحد فروش.

به عنوان NPR در سال گذشته گزارش فدرال زمینه بررسی عملکرد سیستم بسیار به همان شیوه آن است که آن را برای اولین بار تاسیس شد. هنگامی که یک شخص می خواهد به خرید یک اسلحه گرم فدرال-مجوز تفنگ فروشنده تماس سیستم و به طور معمول در عرض چند دقیقه بازرسان فدرال شروع به دنبال شاخص به تایید یا رد خرید.

اگر تحقیقات بیشتری باید انجام خرید می تواند به تاخیر افتاد تا سه روز کسب و کار. اگر کسانی که محققان نمی تواند کامل پس زمینه های اضافی را بررسی کنید در عرض سه روز اسلحه گرم انتقال از طریق رفتن در آنچه شناخته شده به عنوان یک "پیش فرض ادامه دهید."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن