در میان مخاطرات بالا چین پیگیری سریع COVID-19 واکسن تلاش

بزرگنمایی این تصویر یک مهندس با این نسخهها کار در ماه آوریل در یک تجربی COVID-19 واکسن در Sinovac تر

توسط MINERALNEWS در 31 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک مهندس با این نسخهها کار در ماه آوریل در یک تجربی COVID-19 واکسن در Sinovac تراریخته امکانات در پکن. Sinovac تراریخته در حال انجام یکی از چهار کارآزمایی های بالینی است که شده اند مجاز در چین است. نیکولاس Asfouri/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نیکولاس Asfouri/خبرگزاری گتی ایماژ

مسابقه coronavirus واکسن است.

این هفته ماساچوست بر اساس مدرن, Inc. گزارش امیدوار کننده نتایج اولیه برای واکسن آن در حال توسعه است. این یکی از هشت واکسن در حال توسعه است که تصویب شده برای آزمایش های بالینی با توجه به سازمان بهداشت جهانی است.

نیمی از کسانی که واکسن در حال توسعه در چین که در آن شیوع اول پدید آمده است.

دولت چین سریع ردیابی پروژه های امیدوار کننده و ریخت و پول و منابع را به تلاش برای پیدا کردن یک واکسن. کارشناسان می گویند حزب حاکم کمونیست را به رسمیت می شناسد وجود دارد خیلی بیشتر در معرض خطر از سلامت عمومی است.

یکی از بزرگترین نگرانی های اقتصاد می گوید Yanzhong هوانگ, یک عضو ارشد بهداشت جهانی در شورای روابط خارجی.

"وجود دارد یک انگیزه قوی برای بازگشایی اقتصاد راست به کسب و کار و بازگشت به حالت عادی" او می گوید.

حزب مشروعیت طولانی وابسته به یک اقتصاد قوی. قبل از همه گیر دولت با هدف قرار دادن 6 درصد رشد تولید ناخالص داخلی در این سال است. در سه ماهه اول اقتصاد منقبض شده توسط نزدیک به 7 درصد.

"واکسن خواهد بود در واقع یک گلوله نقره ای می گوید:" هوانگ.

وطنی تلقيح را در خدمت هدف دیگری برای دولت ناظران می گویند: منحرف گرما. پکن شده است احاطه شده توسط, انتقاد خود را زود از دست زدن به شیوع و مواجه شده است و یک گروه کر در حال رشد از تماس از دولت های دیگر برای رسیدگی به ریشه های این بیماری که برای اولین بار پدید آمده در شهر ووهان.

رئیس جمهور چین گفت که سالانه در جلسه روز دوشنبه که چین تا به حال عمل کرده و با "صراحت و شفافیت و مسئولیت" و گفت: چین پشتیبانی از این ایده از یک "بررسی جامع" از واکنش جهانی.

Zuoyue وانگ استاد تاریخ در دانشگاه ایالتی پلی تکنیک کالیفرنیا کالیفرنیا می گوید یک چینی ساخته شده واکسن می تواند کمک به تضعیف برخی از انتقاد.

"اگر یک دانشمند چینی می تواند آمد تا با یک عملی واکسن من فکر می کنم این کمک خواهد کرد که برای خنثی کردن این نوع از سرزنش و یا تماس بگیرید برای شما می دانید حتی غرامت," او می گوید. "وجود دارد, فشار, فشار زیادی, من فکر می کنم برای دانشمندان چینی به آمده تا با یک برنامه کارآمد و یا قابل اجرا واکسن برای این بیماری همه گیر کوروناویروس."

و اگر چین و برنده مسابقه به توسعه اولین COVID-19 واکسن تبلیغات ارزش بزرگ خواهد بود. مقامات در پکن را تحقیر غربی در پاسخ به این بیماری و سعی کرده اند به صورتی که چین استبدادی نظام سیاسی برتر است — به خصوص در مواجهه با یک بحران مانند این.

یازدهم روز دوشنبه متعهد به اشتراک گذاشتن هر گونه واکسن با بقیه جهان است. ویلیام لی اقتصاددان ارشد در موسسه Milken است که ردیابی جهانی واکسن پروژه می گوید پکن با هدف قرار دادن کشورهای در حال توسعه و مناطق مرتبط با کمربند و جاده ابتکار چین امضا زیرساخت های جهانی درایو.

"یک داستان موفقیت با یک COVID واکسن می تواند مانند یک موجود شگفت انگیزی گیلاس قرار داده است که تصویر" لی می گوید. "آنها انگیزه برای توسعه واکسن به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است و توزیع آن را به عنوان به طور گسترده ای به عنوان آنها می تواند در میان خود کمربند و جاده های کشور به منظور به دست آوردن و گسترش چین تسلط در این حوزه است. و همچنین تقریبا به عنوان یک راه گفت: 'غربی مدل های اقتصادی نتوانسته اند به توسعه آن را به عنوان به سرعت به عنوان ما.' "

قبل از همه گیر چین در حال حاضر به شدت سرمایه گذاری در مناطق مانند داروسازی و بیوتکنولوژی در پیگیری برنامه های بلند پروازانه برای تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در سراسر طیف وسیعی از بخش های.

با توجه به آمار دولت R&D هزینه های علم و فناوری در سال گذشته بیش از 300 میلیارد دلار حدود 24 برابر آنچه در آن دو دهه پیش.

در شکار برای یک COVID-19 واکسن وزارت علوم و فناوری است که بودجه بسیاری از آزمایشات است.

چین در جهان تبدیل شده دومین بازار دارویی اما فوق العاده خطرناک رشد منجر به کیفیت مربوط به رسوایی.

در آخرین در سال 2018 به چانگچون Changsheng علوم زندگی, Ltd. مواد مخدر شرکت داشت جعلی سوابق تولید یک واکسن هاری و فروش بیش از 250000 هزار دوز واکسن برای نوزادان که نمی دیدار با استانداردهای پزشکی.

مورد خشم مصرف کنندگان و یک نظرسنجی در آن زمان نشان داد که داخلی اعتماد به نفس در چینی واکسن کاهش یافت.

در میان چین COVID-19 واکسن تلاش یکی از دورترین همراه است که یک همکاری نظامی موسسه پزشکی و خصوصی بیوتکنولوژی شرکت CanSino بیولوژیک, Inc.

این virologist برنامه در حال اجرا است Chen Wei مردم آزادی ژنرال ارتش. او تبدیل به چیزی از یک قهرمان ملی به دلیل تلاش های او. او گفت: در دولت های تلویزیون در ماه آوریل که در حال توسعه یک واکسن مربوط به امنیت ملی است.

"در برخی از مناطق و در برخی از مسائل ما باید علمی و اعتماد به نفس. با بیش از یک میلیارد نفر از مردم ما نمی توانیم تکیه بر دیگران است. ما باید با تکیه بر خود ما علمی قدرت برای محافظت از مردم ما," او گفت:.

آن رفتن به تنهایی می تواند خطرات هر چند می گوید لارنس Gostin یک کارشناس بهداشت عمومی قانون در دانشگاه جورج تاون که توصیه می کند که.

"به جای داشتن کامل هماهنگ بین المللی پاسخ راه دانشمندان می خواهند" او می گوید: "این تقریبا تبدیل شدن به یک مسابقه به ماه."

در دراز مدت برنده شدن در این مسابقه ممکن است به مقدار بسیار حداقل از نظر تجاری.

"طنز این است که برای اولین بار است که در واقع یک بیت از یک نفرین می گوید:" پیتر hotez را بازتوییت کرد co-مدیر بیمارستان کودکان تگزاس مرکز برای توسعه واکسن که در حال کار بر روی یک COVID-19 واکسن خود را دارد.

"اگر شما نگاهی به عمده واکسن های مورد استفاده در ایالات متحده آنهایی که در حال استفاده هستند به طور کلی نمی شد برای اولین بار در بازار," او می گوید. "آنها جایگزین در طول زمان است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب