آمریکایی ها تخلیه الماس شاهزاده کشتی کروز در میان گسترش عفونت

بزرگنمایی این تصویر اتوبوس وارد در بندر یوکوهاما در نزدیکی توکیو, ژاپن به عنوان دفاع از نیروهای آماد

توسط MINERALNEWS در 27 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

اتوبوس وارد در بندر یوکوهاما در نزدیکی توکیو, ژاپن به عنوان دفاع از نیروهای آماده به حرکت آمریکایی مسافران از قرنطینه الماس شاهزاده کشتی کروز در روز یکشنبه. جائه C. هنگ/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جائه C. هنگ/AP

یکی دیگر از 70 نفر از coronavirus عفونت تایید شده اند روی الماس شاهزاده کشتی کروز در حال حاضر قرنطینه در ژاپن با توجه به ژاپنی مقامات بهداشتی.

این به ارمغان می آورد تعداد کل موارد روی عرشه کشتی به 355, یکشنبه, بزرگترین تایید خوشه ای خارج از سرزمین اصلی چین است. مردم با تایید عفونت گرفته شده برای بیمارستان ها در ژاپن است.

پس از کشتی دو هفته قرنطینه در دریا از مقامات کشورهای مختلف از جمله کانادا و ایتالیا و هنگ کنگ و کره جنوبی در فرایند استخراج از شهروندان خود را از رگ. الماس شاهزاده گزارش شده است که در اطراف 3,700 مسافران و خدمه. حدود نیمی از مسافران از ژاپن به گزارش رویترز،.

وزارت امور خارجه ایالات متحده سازماندهی یک پرواز چارتر به تخلیه آمریکایی ها در اوایل شب یکشنبه. تنها کسانی که در حال حاضر نشان دادن علائم عفونت با این ویروس آلوده خواهد شد مجاز به بازگشت به ایالات متحده, که در آن آنها را به صورت دو هفته قرنطینه در پایگاه های نیروی هوایی در کالیفرنیا و تگزاس.

حدود 400 نفر از شهروندان آمریکایی در داخل الماس شاهزاده خانم. با توجه به Anthony Fauci, مدیر متحده موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی, 44 آمریکایی در کشتی کروز آلوده شده اند. Fauci گفت: نه همه 44 نفر بیمار هستند. کسانی که بیمار خواهد ماند در ژاپن به درمان می شود.

کسانی که آلوده نیست, لازم نیست که به هیئت مدیره در ایالات متحده پرواز اجاره, اما سفارت آمریکا در توکیو است و توصیه می شود که شهروندان آمریکایی در خارج از کشتی به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است و یکی از چارتر پرواز به خانه.

"ما هیجان زده و رها [به بازگشت به ایالات متحده]," جان, Montgomery, یک مسافر در الماس شاهزاده NPR گفت. "این واقعیت که ما در حال رفتن به ایالات متحده به یک قرنطینه ما احساس می کنیم وجود دارد یک وضعیت بسیار بهتر است."

مونتگمری است همراه با همسرش کارول که همچنین یک شهروند ایالات متحده. او گفت: NPR است که هر دو آنها "احساس خوب" و آماده برای ماندن در قرنطینه پس از بازگشت به ایالات متحده است.

"ما درک می کنیم که چرا از طریق فراوانی که احتیاط اضافی تست و ارزیابی و قرنطینه را تضمین کند که ما در حال آوردن آن را به عقب به کشورهای" مونتگمری NPR گفت.

الماس شاهزاده خانم متعلق به کارناوال Corp. رفت به قرنطینه در فوریه. 3 پس از یک مرد که متحرك در هنگ کنگ در تشخیص داده شد با این ویروس دو هفته پیش.

کشتی در حال حاضر در حال برگزار شد در بندر یوکوهاما در نزدیکی توکیو. اصل ژاپن گفت که قرنطینه خواهد بود بیش on Feb. 19 اما همانطور که بیشتر و بیشتر موارد روی عرشه کشتی تایید شده است مقامات محلی در حال حاضر می گویند که تنها افرادی که تست منفی برای COVID-19 ویروس منتشر خواهد شد.

روز یکشنبه ژاپن گزارش شش مورد جدید از coronavirus خارج از الماس شاهزاده خوشه. این به ارمغان می آورد در ژاپن تعداد در زمین عفونت به 59 با توجه به NHK ژاپن پخش عمومی.

در هنگ کنگ از سرگیری تحصیلی کلاس شده است تحت فشار قرار دادند پشت یک ماه دیگر در حالی که کارگران شهرداری را از خانه کار می کنند حداقل برای یک هفته دیگر. کلاس اول بودند به حالت تعلیق در ژانویه هنگامی که مقامات تصمیم به گسترش قمری تعطیلات سال جدید. پس از بازگشت تاریخ به عقب رانده شده است چند بار. به گفته وزیر آموزش و پرورش کوین یونگ یون-آویزان کلاس در حال حاضر برنامه ریزی برای از سرگیری در مارس 16.

در همین حال یکی دیگر از کشتی کروز MS Westerdam گزارش اول خود را coronavirus مورد در روز یکشنبه — 83 ساله آمریکایی که تا به حال شده است یک مسافر. مالزی معاون نخست وزیر Wan Azizah Wan اسماعیل به خبرنگاران گفت: روز یکشنبه که مسافر آزمایش مثبت برای coronavirus دو بار پس از فرود در کوالالامپور پایتخت این کشور.

کشتی تصور می شد به رایگان از ویروس زمانی که آن را از منوی view در کامبوج بندر سیهانوکویل روز جمعه پس از تبدیل به دور از پنج پورت های دیگر در ژاپن و تایوان و گوام و فیلیپین و تایلند است. مسافران بودند به نمایش در کامبوج توسط مقامات بهداشتی قبل از آنها مجاز به پیاده. در حال حاضر مقامات که از ترس دیگر منتشر مسافران نیز ممکن است آلوده بیشتر گسترش ویروس.

مالزی گفته مقامات این کشور نمی خواهد اجازه می دهد هر مسافر بیشتر از MS Westerdam به کشور وارد و منع کشتی های کروز است که آمده و یا تماس با هر بنادر چین از docking.

با توجه به مالزی وزارت بهداشت و درمان 145 مسافران روی عرشه کشتی MS Westerdam پرواز به مالزی پس از کشتی لنگر انداخت در کامبوج. 83-سال-قدیمی آمریکایی زن و شوهر است که یک شهروند آمریکایی شد و مسافران تنها می رسند در مالزی که به نمایش گذاشته علائم.

این زن در حال حاضر در وضعیت با ثبات و در حال درمان در بیمارستان جداسازی بخش با توجه به مالزی, مقامات بهداشتی. شوهر او که 85 سال را آزمایش کرده است منفی ها برای این ویروس اما هنوز هم در حال نظارت به صورت تغییرات در وضعیت.

آمار و ارقام از چین منتشر شده در روز یکشنبه نشان داد 68,500 موارد COVID-19 و 1,665 مرگ و میر بیشتر در هوبئی استان با توجه به ملی چین کمیسیون بهداشت.

هفته گذشته سفارت آمریکا در چین را تایید کرد, اولین آمریکایی coronavirus قربانی 60 ساله که فوت کرد در یک بیمارستان در ووهان چین. وجود دارد در حال حاضر 15 مورد از مردم با COVID-19 ویروس در ایالات متحده با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

یک سازمان جهانی بهداشت هیئت در حال حاضر در چین برای کمک به بررسی این کشور coronavirus بیماری با توجه به یک صدای جیر جیر ارسال شده توسط که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus در روز یکشنبه.

با توجه به یکی دیگر از توییت توسط Tedros یک پیشرفت تیم هیئت چپ چین در فوریه. 9. این تیم به رهبری توسط بروس Aylward کانادایی اپیدمیولوژی و شرایط اضطراری ،

NPR جو Palca کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن