آلبانیایی روانشناسان بان کی مون به اصطلاح تبدیل درمانی

TIRANA, Albania - حقوق همجنسگرایان سازمان روز شنبه با استقبال از تصمیم گیری توسط بدن حاکم از روانشناسان در آلب

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399

TIRANA, Albania - حقوق همجنسگرایان سازمان روز شنبه با استقبال از تصمیم گیری توسط بدن حاکم از روانشناسان در آلبانی به منع اصطلاح تبدیل درمانی است که تلاش برای تغییر یک فرد گرایش جنسی ، هویت جنسی و یا جنسیتی عبارات.

بیانیه ای از سفارت در آلبانی کشور اصلی همجنسگرایان سازمان گفت که این تصمیم "اماکن منظور از روانشناسان در آلبانی در خط مقدم موسسات احترام LGBTI حقوق" ساخت آلبانی ششم کشور اروپایی برای اعمال چنین تحریم های زیر, اسپانیا, سوئیس, مالت, بریتانیا و آلمان است.

همه درمانگران ثبت نام در آلبانی باید عضو منظور از روانشناسان.

حرکت است "به طور قابل توجهی مهم برای LGBTI نوجوانان که پدر و مادر اغلب آنها را وادار به انجام تبدیل درمانی به امید تغییر گرایش جنسی و یا هویت جنسیتی" صورتی سفارت گفت.

یک روز پیش همجنسگرایان سازمان برگزار مجازی تیرانا غرور 2020 با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر. در جریان فعالیت های آنها توزیع خود را رنگارنگ پرچم به وزارتخانه ها و موسسات دولتی به عنوان بخشی از شعار "افتخار! بالا بردن پرچم!"

آلبانی تصویب قانون ضد تبعیض در سال 2010 است که کمک های مالی و حقوق قانونی برای همجنس گرایان اما اجازه نمی دهد که مراسم ازدواج هم جنس. هنوز هم وجود دارد گسترده ضد همجنس تعصب و تبعیض و گزارش های خشونت علیه همجنسگرایان در درون خانواده هر چند اگر وجود داشته اند که هیچ حمله غرور رژه می روند.

"نگرش های اجتماعی نسبت به جامعه همجنسگرایان به طور کلی منفی و در میان اکثر نامطلوب در سطح اروپا" در بیانیه ای گفت:.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن