آلاسکا SeaLife مرکز در 6 نجات بندر مهر نوزادان

کنای آلاسکا آلاسکا SeaLife مرکز افزایش یافته است و اشغال آن توسط شش بعد از یک گروه به تازگی نجات بندر مهر نوزا

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399

کنای آلاسکا آلاسکا SeaLife مرکز افزایش یافته است و اشغال آن توسط شش بعد از یک گروه به تازگی نجات بندر مهر نوزادان وارد مرکز این ماه است.

این مرکز در سورد شروع مسکن چهار زن مهر و مرد یافت می شود در طبخ ورودی منطقه و یکی دیگر نر pup بود که نجات در جونو شبه جزیره شیپور گزارش روز شنبه.

همه وارد دچار سوء تغذیه و کم آبی اما بدون صدمات قابل توجه این مرکز در بیانیه ای گفت.

حیات وحش و پاسخ برنامه متصدی جین Belovarac گفت: نوزادان در محدوده سن از دو هفته به یک ماه و همه در شبیه مراحل بازیابی.

هیچ یک از نوزادان نامگذاری شده اند که Belovarac گفت: به طور معمول رخ می دهد پس از این حیوانات دست آوردن قدرت بیشتر.

Belovarac گفت: شش نجات حیوانات است نه بی سابقه ای برای SeaLife مرکز که تا به حال به 16 نجات در یک سال است.

فراتر از جدید نجات نوزادان کارکنان مرکز در حال حاضر در حال مراقبت از یک فرد بزرگسال sea otter که برای درمان یک عفونت استخوان پس از او یافت در Seward با پستی کراوات در اطراف مچ دست خود را.

این مرکز با استفاده از کارآموزان تابستان و یا داوطلبان به دلیل اقدامات احتیاطی ناشی از کوروناویروس کارکنان برای کار کردن با نوزادان شده است تقویت با اعضای دیگر گروه ها.

داران در حال درمان نوزادان برای افزایش وزن, افزایش سیستم ایمنی بدن خود را و آنها را به ماهی. آنها در نهایت منتشر خواهد شد بازگشت به طبیعت در مناطقی که در آنها یافت می شود.

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است. اکثریت قریب به اتفاق مردم بهبود می یابند.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
آخرین مطالب