آلاسکا اجازه می دهد تا برخی از کسب و کار برای بازگشایی با محدودیت

جونو ، - کسب و کار در بخش هایی از آلاسکا با احتیاط شروع بازگشایی جمعه به عنوان بخشی از رژیم صهیونیستی است. مای

توسط MINERALNEWS در 6 اردیبهشت 1399

جونو ، - کسب و کار در بخش هایی از آلاسکا با احتیاط شروع بازگشایی جمعه به عنوان بخشی از رژیم صهیونیستی است. مایک Dunleavy برنامه به راه اندازی مجدد بخش های اقتصاد تحت تاثیر coronavirus نگرانی. نشانه ای از زمان همه جا بودند: barbers عینک ماسک صورت و اعلامیه هشدار داد محدودیت در تعداد مشتری.

در جونیو که در مرکز شهر هسته ای به طور معمول hums این زمان از سال بسیاری از مغازه ها باقی ماند و تاریک است. این شهر در اوایل جمعه خواست کسب و کار به صبر متعهد به بازگشایی تا زمانی که این مجمع در روز دوشنبه در نظر که آیا به "نسیم" Dunleavy را بازگشایی رویکرد است.

در آلاسکا بزرگترین شهرستان, Anchorage شهردار اتان Berkowitz مشخص شده در طرح بازگشایی پنج شنبه تا حد زیادی سازگار با Dunleavy رویکرد.

آلاسکا است که میان ایالات متحده برای اولین بار در غرب به آغاز بازگشایی اجازه می دهد رستوران ها به سر ناهار خوردن در خدمات و خرده فروشی و مغازه ها و مراقبت های شخصی خدمات و کسب و کارهای دیگر که به عنوان طبقه بندی شده غیر ضروری به کار با تمام محدودیت ها. Dunleavy یک جمهوری خواه است گفت: سلامت ملاحظات باید اول و که مقامات احساس خوبی در مورد آلاسکا شماره, سلامت, مراقبت از ظرفیت تجهیزات و توانایی برای پیگیری موارد است.

دولت گزارش شده کمتر از 350 مورد از COVID-19 که شامل 208 بازیافت موارد و نه مرگ.

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.

دولت معتقد است که این می تواند به حفظ سلامت آلاسکا در حالی که شروع به بازگشایی اقتصاد Dunleavy گفت: پنج شنبه. "و آینده نزدیک را خواهید برای تعیین اینکه آیا این تماس صحیح است. و دوباره ما فکر می کنم آن است که تا زمانی که ما به دنبال علم و اطلاعات," او گفت:.

او گفت: دولت تنظیم خواهد شد در صورت نیاز. او همچنین گفت: دولت ادامه خواهد داد و همکاری با جوامع و وجود دارد "بدون نیاز به سنگین دست دولت است."

دولت را محدود می کند که چگونه بسیاری از مردم می تواند در یک رستوران, آرایشگاه یا دیگر مکان های عمومی رو کسب و کار و تشریح پروتکل برای پوشش صورت و بهداشت. برای مراقبت های شخصی خدمات مانند سالن و تو مغازه ها وجود دارد می تواند هیچ انتظار مناطق.

برخی از reopenings شدند مشتاقانه. هومر hairstylist, اشلی, داستان گفت که او تا به حال چهار شنبه رزرو شده است. او گفت: هومر اخبار مردم منتظر در اتومبیل های خود را تا زمانی که او سیگنال برای آنها را وارد کنید.

یک مشتری به طور منظم در انتظار بود در فرودگاه راه رستوران خانوادگی در فربنکس هنگامی که آن را باز کرد در 7 صبح Fairbanks ایستگاه تلویزیونی KTVF گزارش شده است.

آلیس کاماچو و ویلیام هاوکینز رفت به اسقف گالری طلا و جواهر در فربنکس برای پیدا کردن حلقه عروسی خود را نیز تنظیم برای جمعه ایستگاه گزارش شده است.

"من خیلی حامله, بنابراین ما در حال تلاش برای ازدواج قبل از او می آید و ویلیام به تازگی از عراق و پس از آن به نظر می رسید مانند یک زمان خوب" گفت: Camacho. هاوکینز است که مستقر در Fort Wainwright KTVF گزارش شده است.

در جونیو barber, Rhonda آدامز تنظیم به یک ماسک که گاهی اوقات باعث عینک او به مه. او گفت که او هیجان زده بود به بازگشت به کار و احساس خوبی در مورد پروتکل در محل.

آلیشیا اسمیت صاحب تخصص فروشگاه اسباب بازی جونو تخیل ایستگاه انجام شده است منظقه وانت و برنامه ریزی برای محدود فروشگاه ساعت شروع روز سه شنبه. او با توجه به بسته شدن تعداد زیادی از مردم داخل فروشگاه زیر دولت دستورالعمل با توجه به این فروشگاه را ضیق.

این جونو امپراتوری گزارش مرکز شهر عکس صاحب فروشگاه آماده شد به جلو فروشگاه اما هنوز هم کار می کنند از یک استودیو شخصی.

در Nome مسئولان شهرستان خواست رستوران ها برای به تعویق انداختن افتتاح و تا روز دوشنبه به آنها بیشتر زمان آماده سازی, شهرستان, مدیر گلن Steckman گفت.

پاتریک Alner صاحب قطبی کافه در Nome انجام شده است takeout سفارشات و گفت: او را پس از شهرستان توصیه و کار برای آماده سازی رستوران برای از سرگیری یک سطح در محل ناهار خوری.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

"ما باید برای محافظت از مردم است. من نمی خواهم به مریض. من نمی خواهم به کسی بیمار" Alner گفت. "منظورم این است که ما باید به دنبال آن به سه راهی بنابراین ما نمی تواند مردم بیمار."

___

آسوشیتد پرس گزارش خبرنگار راشل D'oro کمک از Anchorage, Alaska.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن