Aimee Stephens زن نما زن در مرکز عمده حقوق مدنی مورد, می میرد در 59

بزرگنمایی این تصویر Aimee Stephens' دیوان عالی کشور مورد است که بیش از این سوال که آیا کارفرمایان می

توسط MINERALNEWS در 24 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

Aimee Stephens' دیوان عالی کشور مورد است که بیش از این سوال که آیا کارفرمایان می توانند کارگران آتش برای بودن دارید. "ما در حال درخواست برای هر چیزی خاص است. ما فقط درخواست به درمان مانند سایر مردم هستند" استفن گفت: اخبار دیترویت سال گذشته است. پل Sancya/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پل Sancya/AP

Aimee است. این نما زن در مرکز اصلی استخدامی حقوق مورد انتظار در دیوان عالی ایالات متحده درگذشت در دیترویت در روز سه شنبه در سن 59.

استفن اولین فرد همجنسگرا که حقوق مدنی مورد شنیده بود توسط دیوان عالی کشور با توجه به اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا که به نمایندگی او. او در مورد نگرانی این سوال که آیا فدرال قانون منع تبعیض امر به فراجنسیتی کارکنان.

"Aimee نکرده به یک قهرمان و یک پیشگامی اما او یکی است" آیتالله سیستانی گفت: در یک توییت تایید مرگ او. "همه ما مدیون او بدهی قدردانی برای او تعهد به عدالت برای همه مردم و تعهد به ترانس جامعه است."

پس از سالها کار به عنوان یک embalmer و کفن مدیر در R. G. G. R. Harris خانه های مراسم تشییع جنازه در Livonia, Mich., استفن به اطلاع رئیس او در سال 2013 است که او در حال انتقال از مرد به زن. او زندگی کرده بود به عنوان یک تراجنسیتی زن در خارج از محل کار و برنامه ریزی شده به دنبال شرکت کد لباس برای زنان در کار است. یک زمان کوتاه بعد Stephens اخراج شد.

حمایت فدرال کمیسیون فرصت های برابر شغلی او شکایت کارفرمای سابق خود. در سال 2018 ایالات متحده دادگاه تجدید نظر برای ششمین مدار در برابر حکومت تشییع جنازه صاحبان خانه و گفت که تجاوز افراد حفاظت شده تحت عنوان هفتم از حقوق مدنی قانون از سال 1964 است که ایالات متحده کارفرمایان نمی تواند آتش حاضر به استخدام و یا در غیر این صورت مجازات افراد به دلیل جنسیت خود را.

تشییع جنازه صاحبان خانه به دادگاه تجدید نظر این حکم به دیوان عالی ایالات متحده با این استدلال که حقوق مدنی قوانین در نظر گرفته شده برای محافظت از همجنسگرا و تراجنسیتی مردم است. علاوه بر این, آنها گفت, مراسم تشییع جنازه به خانه بود که در آن حقوق به اصرار دارند که Stephens پایبند به قانون لباس پوشیدن برای نر کارکنان در طول ساعات کار.

این مورد در حال حاضر قبل از اینکه دادگاه عالی می پرسد که آیا آن را غیر قانونی و تبعیض جنسی تحت فدرال قوانین حقوق مدنی به آتش کسی که به خاطر آنها فراجنسیتی. دادگاه عالی آغاز جلسه مورد در سال گذشته و تصمیم آن است که انتظار می رود در ماه جولای.

استیونز که دچار بیماری کلیوی بود و در پایان مرحله نارسایی کلیوی در هفته های اخیر. او در آسایشگاه مراقبت در خانه و با همسر او دانا است. در کنار او به آیتالله سیستانی گفت.

با توجه به GoFundMe حساب درخواست برای کمک های مالی برای پوشش Stephens' هزینه های مراسم تشییع جنازه و پایان زندگی مراقبت از اخراج شدن از کار خود را در سال 2013 منجر به از دست دادن مراقبت های بهداشتی کافی پوشش "سال از درآمد از دست رفته" و "فوری فشار مالی منجر همسر او دانا را در چندین شغل."

"Aimee است. فقط می خواستم برای ادامه به انجام این کار او را به انجام استخدام شد که او خوب است و او آماده برای ادامه در حالی که به عنوان زندگی واقعی جنسيت" برایان باند, مدیر اجرایی PFLAG ملی در بیانیه ای گفت:.

"او مبارزه ادامه خواهد داد به عنوان ما در تلاش برای برابری برای همه شامل گرایش جنسی و هویت جنسیتی."

در یک مصاحبه در سال گذشته با اخبار دیترویتStephens گفت که او خوش بینانه در مورد نتیجه در انتظار دیوان عالی کشور مورد.

"به اعتقاد من در آنچه که من انجام. من ایستاده بود تا خودم را به مطمئن شوید که آن اتفاق می افتد. که چیزی است که نگه می دارد من رفتن" او گفت:.

"اگر شما بخشی از نژاد انسان که همه ما همه ما سزاوار همان حقوق اساسی. ما در حال درخواست برای هر چیزی خاص است. ما فقط درخواست به درمان مانند سایر مردم هستند."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب