پس از قانون تامین گذشت, هنگ کنگ, علائم چین حکومت

هنگ کنگ رهبر به شدت تایید امنیتی جدید قانون مرکزی چین دولت تحمیل در نیمه خودمختار سرزمین در سخنرانی خود مارک چ

توسط MINERALNEWS در 11 تیر 1399

هنگ کنگ رهبر به شدت تایید امنیتی جدید قانون مرکزی چین دولت تحمیل در نیمه خودمختار سرزمین در سخنرانی خود مارک چهارشنبه سالگرد آن تحویل از استعمار بریتانیا.

"این تصمیم بود لازم و به موقع برای حفظ هنگ کنگ ثبات" کری لام گفت.

یک طرفدار دموکراسی سیاسی حزب اتحادیه سوسیال دموکرات سازماندهی یک اعتراض مارس در پرچم-بالا بردن مراسم قبل لام سخنرانی. شرکت کنندگان شعار می دادند شعار انعکاس مطالبات از معترضان سال گذشته برای اصلاحات سیاسی و رسیدگی به اتهام سوء استفاده پلیس.

قانون به طور مستقیم اهداف برخی از اقدامات ضد دولتی معترضان در سال گذشته که شامل حمله به ادارات دولتی و ایستگاه های پلیس و آسیب به ایستگاه های مترو و خاموش شدن از این شهر فرودگاه بین المللی. اعمال خرابکاری علیه دولت امکانات و یا حمل و نقل عمومی می تواند تحت پیگرد قانونی قرار به عنوان براندازی یا تروریسم در حالی که هر کسی در نظر گرفتن بخشی در فعالیت های تلقی secessionist خواهد بود همچنین در تخلف از قانون جدید است.

جدید امنیت ملی قانون بیشتر تار تمایز میان سیستم های حقوقی از نیمه خودمختار هنگ کنگ که حفظ جنبه های انگلیسی, قانون پس از سال 1997 تحویل و سرزمین اصلی را استبدادی حزب کمونیست سیستم.

تصویب آن می آید پس از هنگ کنگ مقننه در اوایل ماه ژوئن ساخته شده آن را غیر قانونی و توهین به چینی سرود ملی.

رئیس جمهور چین امضا ریاست جمهوری سفارش ساخت قانون اثر را پس از تصویب آن توسط کمیته دائمی از کنگره خلق ملی چین با مهر لاستیکی مهر مقننه و آن اضافه شده به قانون اساسی هنگ کنگ اساسی است.

بر اساس قانون کسانی که به جرم تشویش secessionist, خرابکارانه فعالیت های تروریستی و تبانی با نیروهای خارجی می تواند حبس ابد اگر آنها تلقی طراحان اصلی از چنین فعالیت هایی است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن