پس از دستاوردهای, در شمال سوریه, سوریه پیش بینی کرد مجموع پیروزی

دمشق سوریه - سوریه ستایش نیروهای خود را دوشنبه به سرعت در حال مصرف بیش تحت کنترل شورشیان در خاک این کشور در شم

توسط MINERALNEWS در 28 بهمن 1398

دمشق سوریه - سوریه ستایش نیروهای خود را دوشنبه به سرعت در حال مصرف بیش تحت کنترل شورشیان در خاک این کشور در شمال غربی تعهد به ادامه تعقیب گروههای مسلح "در هر کجا که هستند."

به طور جداگانه, دولت, رسانه ها گزارش دادند که مقامات سوری تا به حال کشف شده قبلی بعد از یک گور دسته جمعی حاوی حدود 70 بدن در غوطه شرقی منطقه ای در خارج از پایتخت است که جنگجویان شورشی از دست کنترل در مارس سال 2018 است.

ادامه پیشروی ارتش در شمال غرب سوریه آمد ساعت پس از تثبیت نیروهای دولت را نگه دارید و بر روی کلید حلب استان, گرفتن بیش از 30 روستا و hamlets در غرب روستا در یک روز و تامین امنیت استان است که تا به حال برای سال باقی مانده است و در طیف وسیعی از مخالفان آتش.

از دسامبر سوریه شده اند در حمله در این منطقه و در نزدیکی استان ادلب گاز گرفتن بیت به بیت در شلوغ شورشی تحت محاصره خانه را به بیش از 3 میلیون نفر است. حمله آواره بیش از 800,000 مردم جرقه یکی از بزرگترین بحران انسانی در نه سال جنگ.

نیروهای بین بردن موانع و موانع در روز دوشنبه در روستاها و مناطق که قبلا تحت کنترل شورشیان سوریه, تلویزیون دولتی گزارش شده است. بریتانیا مبتنی بر ناظر حقوق بشر سوریه, جنگ, نظارت, گروه, گزارش درگیری در جبل شیخ Akeel شمال غربی شهر حلب مرکز استان.

نجات و کمک های پزشکی کارگر گفت: حملات هوایی دوشنبه در Darat Izza یک شهر هنوز در دست مخالفان در شمال غربی حلب قرار دادن دو امکانات بهداشتی از خدمات. یک بیمارستان بود که به طور مستقیم ضربه و زخمی شدن دو کارکنان گفت: Mazen Kewara سوریه آمریکا جامعه پزشکی یک گروه است که پشتیبانی از بیمارستان دیالیز واحد. فیلم از نجات تیم داخلی سوریه دفاع نشان داد آسیب گسترده. یکی دیگر از حمله هوایی آمار نزدیک دیگر امکانات پزشکی برخی از 150 متر (متری) به دور است.

شورشیان سوریه بیرون رانده شدند از شهر حلب شرقی چهارم در اواخر سال 2016 که آنها کنترل شده برای سال در حالی که مبارزه با نیروهای دولتی مسئول در بخش غربی. اما گروه های شورشی همچنان به هدف قرار دادن نیروهای دولتی از خارج از شهرستان با ملات دور. آنها همچنین کنترل بخش های بزرگی از غرب روستایی حلب سرزمین است که مرتبط با آنها را به استان ادلب مخالفان اصلی دژ.

پیشرفت های جدید همراه با تامین امنیت بزرگراه ها کلیدی است که فرار از شورشی خاک به منظور تسهیل حرکت بین شمال و جنوب سوریه از جمله شهر حلب سوریه, مرکز تجاری قبل از جنگ.

این تحولات موجب اواخر شب جشن در شهرستان با رسانه های دولتی نشان دادن تصاویر از ساکنان تکان دادن پرچم و رقص در خیابان های بسته بندی شده با وسایل نقلیه.

ژنرال علی Mayhoub سخنگوی سوریه نیروهای مسلح گفت: در یک سخنرانی تلویزیونی که سوریه شد و در ادامه خود را در زمین پیشرفت به "از بین بردن آنچه که مانده است از گروه های تروریستی" در سوریه تبریک سربازان برای پیشرفت سریع در "زمان ثبت."

مخالفان مسلح در حال حاضر به فشرده شدن منطقه از نزدیکی استان ادلب که در آن دولت نیز در حمله و همچنین بریدن از خاک مجاور در غرب حلب است.

ترکیه که پشت مخالفان ارسال کرده است هزاران نفر از نیروهای نظامی و تجهیزات به مخالفان محاصره در تلاش برای غرفه دولت سوریه را پیشبرد. آنکارا همچنین خواستار پایان دادن به دولت سوریه حمله. در حال حاضر بیش از 3.5 میلیون سوری به ترکیه ترس موج جدید ممکن است پایمال کردن مرزهای خود.

حمایت از روسیه و ایران فعال است سوریه به دست آوردن مجدد کنترل از بسیاری از سرزمین های آنها از دست داده بود به گروه های مسلح که کار را برای سرنگونی بشار اسد.

بیش از 400 ، 000 نفر کشته شده اند و نیمی از سوریه جمعیت آواره پس از تظاهرات مسالمت آمیز در سال 2011 تبدیل به یک جنگ داخلی.

در نزدیکی شهر دمشق سوریه مقامات روز دوشنبه گفت که آنها می خواهم که روز گذشته نزدیک به 70 جسد از سربازان و غیر نظامیان از یک گور جمعی در یک منطقه روستایی از غوطه شرقی.

این منطقه که شامل شهر دوما و گسترش به حومه پایتخت بود که به طور گسترده ای نابود شده به سوریه بیرون راندند جنگجویان شورشی وجود دارد دو سال پیش.

Ayman Khallou پزشکی قانونی دکتر در یک بیمارستان نظامی گفت: سوریه دولت خبرگزاری که بسیاری از بقایای یافت شده در گور دسته جمعی پنج شنبه شد و دستبند. او گفت: بسیاری از اجساد به نظر میرسد که زخم گلوله به سر در حالی که برخی از خفه شد. رسمی ارائه شده هیچ فوری شواهد برای حمایت از این ادعا است. گروه های حقوق بشر مقصر هر دو طرف در این درگیری برای انجام جنایات در سوریه نه سال جنگ داخلی.

مقامات سوری گفت: بدن یک زن در میان کسانی که در قبر است. دمشق نظامی رئیس پلیس گفت: یک نکته تا به حال منجر به کشف گور دسته جمعی در al-فراز یک مزرعه در منطقه جنوب شرقی دوما.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

این گزارش منجر به حدس و گمان در میان مردم سوریه است که بدن می تواند متعلق به Razan Zaitouneh. این زن برجسته فعال بود و مستندسازی موارد نقض توسط دولت و گروه های شورشی در جنگ هنگامی که او ناپدید شد, همراه با دیگر همکاران و شوهرش در ماه دسامبر 2013.

___

ال دیب در بیروت گزارش از بیروت.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن