کشورهای آفریقایی به سرعت پاسخ به گسترش COVID-19

بزرگنمایی این تصویر یک زن می پوشد یک ماسک به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در داخل یک مینی بوس تاکسی در ژ

توسط MINERALNEWS در 2 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک زن می پوشد یک ماسک به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در داخل یک مینی بوس تاکسی در ژوهانسبورگ. میشل Spatari/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
میشل Spatari/خبرگزاری گتی ایماژ

در اوایل سال جاری زمانی که اولین گزارش از coronavirus شروع به بیرون آمدن از چین, جهانی, مقامات بهداشت گفت: آنها بسیار نگران در مورد آنچه اتفاق می افتد اگر این ویروس شروع به گسترش در آفریقا که در آن بسیاری از سیستم های بهداشتی در حال حاضر در حال مبارزه.

در حال حاضر coronavirus در حال گسترش در آفریقا است.

تا کنون تعداد موارد گزارش شده باقی می ماند. از روز جمعه بیش از نیمی از کشور در قاره — 34 از 54 کشور — تا به حال موارد گزارش شده. آفریقای جنوبی با 116 موارد تنها با بیش از 100.

با اینحال بسیاری از کشورها در آفریقا در پاسخ به شدت به این بیماری همه گیر.

مدارس دستور داده شد بسته در پایتخت نیجریه لاگوس پس از تنها هشت نفر تایید در سراسر کشور. آفریقای جنوبی تعطیل, مدارس یک هفته پیش و در حال حاضر باز شده درایو-از طریق مراکز تست در ژوهانسبورگ.

کارشناسان منطقه ای می گویند گسترده همه گیر در آفریقا می تواند فلج قاره شکننده سیستم مراقبت های بهداشتی و ویرانگر اقتصادی است. آن را نیز می تواند دشوار باشد در حالی که خارجی اهدا کننده سازمان ملل که به طور سنتی به کمک این قاره در این بحران در حال غرق خود را با شیوع است.

رئیس سازمان بهداشت جهانی منطقه آفریقا, دکتر Matshidiso Moeti گفت: در روز پنج شنبه است که در بسیاری از موارد وارد شده از اروپا دارد و نسبتا محدود جامعه انتقال ویروس در این قاره.

"اگر چه ممکن است برخی از غیر قابل تشخیص عفونت های ما نمی فکر می کنم این بسیار زیادی در تعداد" Moeti گفت.

با توجه آفریقا روابط نزدیک چین و انفجاری شیوع بیماری اتفاق می افتد در جای دیگر در جهان که مشخص نیست چرا که. محققان سوال که آیا آفریقا است به نحوی کمتر آسیب پذیر به ویروس و یا اگر آن است که هنوز فقط در مرحله اولیه بیماری همه گیر.

Moeti این باورند که تعداد کمی از موارد ممکن است به دلیل نیمکره جنوبی است فقط بیرون آمدن از تابستان است.

"در جنوب آمریکا کشور وجود دارد نیز گسترش یافته است اما از آن شده است همان است که ما دیده ایم در نیم کره شمالی. بنابراین ما در حال تلاش برای درک اگر این می تواند مربوط به دما و یا به آب و هوا" او گفت: در یک ویدئو کنفرانس با خبرنگاران. "ما متمایز فصل آنفولانزا در بخش جنوبی قاره آفریقا و برخی از کشورهای آفریقایی شرقی. ما ممکن است از این استنباط است که ما باید انتظار ... شاید در چند ماه زمانی که زمستان در مجموعه در جنوب ... برای دیدن یک افزایش در نرخ انتقال این ویروس است."

یک سوال در آفریقا این است که آیا تعداد موارد تایید شده خیلی کم است به سادگی به این دلیل که ویروس نیست اینکه شناسایی شده است.

در آغاز ماه فوریه تنها دو کشور در کشورهای جنوب صحرای آفریقا —سنگال و آفریقای جنوبی — توانایی تست برای رمان coronavirus. که کمک کرده است تا 43 کشورهای بیشتری راه اندازی یا تقویت آزمایشگاه ملی خود را به طوری که آنها نیز می توانید تست برای این پاتوژن.

ظرفیت کلی آن labs کم است و آزمون باید انجام شود تا در پایتخت. اما حتی یک سطح پایه از داخلی تست ظرفیت در حال اجرا می تواند بسیار مهم به عنوان مرزهای نزدیک و بین المللی حمل و نقل هوایی اتومبیل را متوقف کند.

مدیر عامل عمده شیوع بیماری در این قاره می تواند دشوار Moeti گفت و دو نفر از کسانی که توصیه می شود مداخلات اجتماعی فاصله گرفتن و شستن دست — همیشه ممکن نباشد.

"گاهی اوقات زندگی خانواده ها در خانه های که در آن شما لازم نیست یک اتاق خواب برای هر عضو خانواده" Moeti گفت. "کاملا چند نفر در خانواده را مجبور به نشستن در همان فضای خواب در همان فضا.

"علاوه بر این آنها ممکن است در خانه که آب در حال اجرا به طوری که امکانات از شستن دست در راه است که توصیه می شود با صابون یک چالش است تحت آن شرایط است."

تام Achoki که مورد مطالعه مراقبت های بهداشتی در آفریقا گسترده می گوید: سیستم های پزشکی قابل توجهی بهبود یافته اند در بسیاری از کشورها پس از سال 2014 شیوع ابولا. "اما هنوز سیستم مراقبت های بهداشتی بسیار ضعیف است."

Achoki از بنیانگذاران توده علوم و مدرس در دانشگاه پرتوریا می گوید: "بسیار ضعیف" او معنا نیست که فقط یک کمبود اورژانس تخت. "آنها در حال برخورد با دسترسی به چیزهایی مانند مواد ضد عفونی کننده," او می گوید. وجود دارد نیاز به آموزش کارگران در مورد استفاده از ماسک و لباس برای محافظت از خود در هنگام درمان COVID-19 بيمار او می گوید. Achoki همچنین اشاره می کند که داده ها است که هنوز هم جمع آوری شده در فرم های کاغذی به جای دیجیتالی در بسیاری از کشورهای آفریقایی.

"پس از انتقال داده ها است که به عنوان موثر," او می گوید. "این یک اپیدمی است که در حال حرکت بسیار سریع است." او می گوید: بهبود سیستم های اطلاعات چیزی است که باید به آنها رسیدگی شود و می تواند مانع توانایی برخی از کشورها برای پاسخگویی به این بیماری موثر است.

Gyude مور که در خدمت به عنوان بخشی از لیبریا جمهور Ellen Johnson-Sirleaf دولت در طول شیوع بیماری ابولا می گوید: کشورهای آفریقایی در حال حاضر نوآوری به مبارزه COVID-19.

مور که در حال حاضر یک همکار مدعو در مرکز توسعه جهانی می گوید: کشور شاهد ویرانی از بحران ابولا و در حال برداشتن گام برای آماده شدن برای این ویروس است.

"به عنوان مثال نیجریه, آنها اعمال ام درس از ابولا و آنها در حال انجام بهترین خود را برای جدا کردن پاسخ برای [coronavirus] همه گیر از ارائه مراقبت های بهداشتی منظم," او می گوید.

"مردم [در نیجریه] ارائه علائم این بیماری هستند طلیعه به یک کلینیک تخصصی تخصصی مناطق جدا از به طور منظم سیستم بهداشت" مور می گوید. "این اجازه می دهد تا سیستم بهداشت و درمان به ادامه به عملکرد و غرق شود به سرعت. آنچه که ما در غرب آفریقا [در طول ابولا] بود که چگونه سریع و چگونه به راحتی به سیستم بهداشت و غرق شد به عنوان مورد بار افزایش یافته است."

برای جلوگیری از که در طول این بیماری همه گیر در سراسر کشور این قاره در حال تلاش برای آماده شدن برای COVID-19. اوگاندا هنوز تایید یک مورد اما آن را در حال حاضر ممنوع مراسم عروسی و بزرگ اشاره کرده است. کنیا مور یادداشت را تعطیل مدارس.

اما اکثر کشورهای آفریقایی نمی توانید سفارش در سراسر کشور و یا در سراسر شهر بود مستندات ایتالیا و چین داشته باشد. مور می گوید: آن را فقط ممکن نیست. "در یک اقتصاد غیررسمی" او می گوید. "مردم به معنای واقعی کلمه باید به بیرون رفتن هر روز به عنوان ابزاری برای قادر بودن به خود می شود."

یکی دیگر از نگرانی های بزرگ در آفریقا است چگونه coronavirus ممکن است بر مکان که همچنین مبارزه با بیماری های دیگر مانند مالاريا وبا و ایدز است.

"افراد HIV مثبت که در داروها احتمالا خوب می گوید:" کارن Hofman, استاد بهداشت عمومی در دانشگاه Witwatersrand در ژوهانسبورگ. "مردم هستند که بیشترین آسیب پذیر و ... وجود دارد که بسیاری از آنها ... HIV مثبت هستند افرادی که نه در داروها." تقریبا یک سوم از 7.7 میلیون آفریقای جنوبی با اچ آی وی در حال درمان نکنید.

COVID-19 شده است به خصوص مرگبار برای افراد با سیستم ایمنی بدن. Hofman می گوید: انتظار این است که این بیماری می تواند بسیار بد است اگر آن را شروع به گسترش در میان افرادی که HIV مثبت هستند و نه دارو.

آفریقای جنوبی همچنین دارای تعداد زیادی از افراد مبتلا به سل است. معلوم نیست دقیقا چه COVID-19 می بازی در بيماران مبتلا به سل اما ستون دوم بیماری تنفسی در بالای سل می تواند ویرانگر باشد.

Hofman می گوید او امیدوار است ورود coronavirus در جنوب آفریقا خار افرادی که HIV مثبت به ثبت نام در این دولت به درمان رایگان برنامه. او همچنین می گوید ممکن است یک پوشش نقره ای در گرفتن بیشتر مردم را به شستن دست های خود را که می تواند در جلوگیری از گسترش بیماری های دیگر بیش از حد.

"این یک بزرگ آزمایش است که در حال حاضر در رفتن. ما واقعا نمی دانید که دقیقا چگونه آن را به بازی کردن" او می گوید. اما Hofman می گوید آفریقای جنوبی و مردم در بسیاری از کم و کشورهای با درآمد متوسط هستند و عادت کرده اند به سختی.

"بنابراین احتمالا ما این مسئولیت رسیدگی به یک کمی بهتر است," او می گوید. "اما واقعیت این است که این در حال رفتن به یک بزرگ اقتصادی نتیجه گذشته از مسائل مربوط به سلامت. در یک کشور که در آن وجود دارد در حال حاضر 30 تا 35 درصد بیکاری این است که از نگرانی به ما."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب