افغان مجموعه به انتشار 1,500 طالبان; ما می خواهد کمتر خشونت

کابل - پس از یک سری از تاخیر رئیس جمهور اشرف غنی با صدور حکمی در اوایل روز شنبه امیدوار به انتشار 1500 نفر از

توسط MINERALNEWS در 21 اسفند 1398

کابل - پس از یک سری از تاخیر رئیس جمهور اشرف غنی با صدور حکمی در اوایل روز شنبه امیدوار به انتشار 1500 نفر از زندانیان طالبان به عنوان یک ژست حسن نیت به داخل افغانستان مذاکرات آغاز شده و حتی اگر یک قرارداد امضا شده توسط ایالات متحده و طالبان خواستار آزادی تا 5000 زندانی پیش از این بسیار در پی پس از مذاکرات.

وجود دارد هیچ پاسخ رسمی از طالبان اما آسوشیتد پرس دیدم یک نامه که ملا Nooruddin Turabi سر از طالبان زندانی کمیسیون فرستاده شده به زندانیان و خانواده های آنها و همچنین رهبران طالبان امیدوار کننده خواهد بود وجود دارد هیچ داخل افغانستان مذاکرات تا زمانی که همه زندانیان منتشر می شوند.

پشتو زبان نامه فرستاده شد آخر هفته گذشته. آن را می گوید طالبان را بررسی کنید که هر زندانی منتشر شده است که در میان کسانی که در لیست داده شده به آمریکا کرد.

این حکم در ادامه می گویند این دور از 1500 زندانیان انتخاب خواهد شد بر اساس سن و سلامتی و طول جملات خود را در حال حاضر خدمت کرده است. این زندانیان که خواهد بود biometrically مشخص خواهد شد و همچنین باید به تضمین کتبی که آنها نمی خواهد به بازگشت به میدان جنگ.

باقی مانده 3,500 زندانیان منتشر خواهد شد پس از داخل افغانستان آغاز مذاکرات و 500 منتشر خواهد شد هر دو هفته ارائه طالبان کاهش خشونت در میدان جنگ است.

حتی اگر طالبان به توافق برسند به شروع مذاکرات کابل به بحران سیاسی و بی امان مجادله بین غنی و اصلی خود را رقیب Abdulllah عبدالله که هم سوگند خود را در افغانستان به عنوان رئیس جمهور این کشور را ترک کرده اند کابل تلاش به آمده تا با یک ایران تیم مذاکره کننده.

غنی فرمان آمد که وزارت امور خارجه ایالات متحده با صدور بیانیه ای گفت که این سطح از خشونت است "غیر قابل قبول" و در حالی که طالبان را متوقف کرده اند حملات علیه ایالات متحده به رهبری نیروهای ائتلاف و افغان ها در شهرهای خشونت در روستا باقی مانده است بیش از حد بالا است.

در این بیانیه همچنین گفت افغانستان "انتخابات ریاست جمهوری بحران" — اشاره آشکار به دو inaugurations و هرج و مرج سیاسی — تاخیر ایجاد یک ملی تیم مذاکره کننده و شروع از داخل افغانستان مذاکرات که برای شروع روز سه شنبه در اسلو, نروژ.

با وجود این هرج و مرج سیاسی در کابل و افزایش خشونت در میدان جنگ ایالات متحده آغاز شده است خروج نیروهای خود را در همراهی با این قرارداد آن امضا شده در فوریه. 29 با طالبان. در مرحله اول واشنگتن را کاهش دهد و نیروهای خود را مشروط به 8,600 را از زمان 13,000.

اگر طالبان پایبند به تعهدات خود به انکار پناهگاه های امن تروریست ها در افغانستان واشنگتن را برداشت باقی مانده از نیروهای خود را بیش از 14 ماه با توجه به توافق.

هنگامی که آن را امضا ایالات متحده آمریکا-طالبان معامله شد تبلیغ افغانستان به عنوان بهترین شانس در پیدا کردن صلح پس از 40 سال از جنگ بی رحم در حالی که ارائه ایالات متحده خروج پس از نزدیک به 19 سال و طولانی ترین جنگ.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ابراز افزایش سرخوردگی با دولت افغانستان و نیروهای امنیتی' ناتوانی پلیس و مدیریت امور خود را دارند. اما تقریبا از همان ابتدا از ریشه شروع به بازگشت طالبان به میدان جنگ افغانستان و سیاستمداران تشدید اختلافات خود را به واشنگتن فرستاده ویژه زلمای خلیل زاد درهم برای پیدا کردن راهی برای خروج از بن بست.

در پایان هر دو غنی و عبدالله عبدالله اعلام کرد و خود را رئیس جمهور. ایالات متحده و دیگر بازیکنان بین المللی با حضور رئیس جمهور غنی مراسم در حالی که اصرار هر دو مردان به مذاکره یک دولت واحد.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

____

آسوشیتد پرس نویسنده Kathy Gannon در اسلام آباد کمک به این گزارش



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب