افغانستان: حمله انتحاری در, کشته شدن 3 غیر نظامی در کابل

کابل - یک بمب گذار انتحاری روز چهارشنبه هدفمند یک پایگاه متعلق به نیروهای در جنوب حومه پایتخت افغانستان کشته ش

توسط MINERALNEWS در 10 اردیبهشت 1399

کابل - یک بمب گذار انتحاری روز چهارشنبه هدفمند یک پایگاه متعلق به نیروهای در جنوب حومه پایتخت افغانستان کشته شدن دست کم سه غیر نظامی و زخمی شدن 15, مقامات گفت.

دولت مقصر طالبان برای حمله صورت گرفت که یک روز پس از این کشور وزیر دفاع و فرمانده نیروهای ایالات متحده در افغانستان بازدید از این مرکز.

بمب گذاری اتفاق افتاد خارج از این پایگاه برای کماندوهای ارتش به عنوان غیر نظامی و پیمانکاران شاغل در این تاسیسات در خارج از منتظر, به, پایه, به گفته یک مقام نظامی صحبت خواست نامش فاش نشود به او مجاز به کوتاهی رسانه ها در این حمله.

طارق آرین سخنگوی وزارت کشور گفت: این سایت از بمب گذاری در استان Asyab منطقه و سرزنش طالبان برای حمله خواستار آن جنایت علیه بشریت است.

"هدف بود که به احتمال زیاد پایه خود را, اما بمب افکن موفق به رسیدن به هدف خود و به جای کشته شدن غیر نظامیان بی گناه," آرین گفت.

هیچ کس بلافاصله مسئولیت این حمله اما هر دو طالبان و گروه دولت اسلامی در حال فعال در کابل و اطراف آن و بارها و بارها هدف نظامی و غیر نظامی اهداف.

این حمله یک روز پس از افغانستان وزیر دفاع ژنرال. اسدالله خالد و فرمانده نیروهای ایالات متحده در افغانستان ایالات متحده ژنرال اسکات میلر در بازدید از این پایگاه ستایش دستاوردهای کماندوهای افغان و تعهد خود را در دفاع از کشور است.

طالبان در ادامه به حمله به پاسگاههای امنیتی حتی به عنوان ایالات متحده و ناتو در ادامه با خروج نیروهای نظامی که قرار است تکمیل شود در سال آینده تحت یک قرارداد امضا شده در پایان ماه فوریه بین ایالات متحده امریکا زلمای خلیل زاد و طالبان.



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب