طرفداران در کانادا تماس برای جامعه-رهبری مداخله در بحران و نه پلیس

ساری, B. C.—مرگ و میر و صدمات مربوط به پلیس در طول به اصطلاح سلامتی چک همراه با تظاهرات اخیر علیه خشونت پلیس د

توسط MINERALNEWS در 8 تیر 1399

ساری, B. C.—مرگ و میر و صدمات مربوط به پلیس در طول به اصطلاح سلامتی چک همراه با تظاهرات اخیر علیه خشونت پلیس در حال تولید موشکافی بیش از چگونه افسران پاسخگویی به مردم در حال مبارزه با چالش های بهداشت روانی.

ادارات پلیس در هالیفاکس, تورنتو, Hamilton, کلگری و ادمونتون و ونکوور و کلونا در میان کسانی که که با همکاری محلی و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی برای ایجاد پاسخ همراه واحد است که جفت افسران با سلامت روان حرفه ای.

آنها مشتری جلب کردن این خصوص آموزش دیده واحد به عنوان یک راه موثر تر از دست زدن به تماس های مربوط به سلامت روان در حالی که طرفداران می گویند مزمن underfunding از خدمات بهداشت روانی محوری است پلیس به یک نقش که برای آنها بد مجهز شده است.

"وجود ندارد خوب پشتیبانی برای سلامت روانی برای شروع, بنابراین مردم تا پایان در پریشانی و خود را تنها چاره این است که با پلیس تماس بگیرید, به نظر می رسد و یا به 911 تماس بگیرید" گفت: مارگارت ایتون مدیر عامل شرکت Canadian Mental Health Association.

افسران باید درجه بالایی از تشخیص زمانی که آن را می آید به استفاده از زور و حضور خود را در طول سلامتی چک است که ریشه در ننگ و ترس است که افراد مبتلا به بیماری های روانی خطرناک هستند ایتون گفت: در مصاحبه ای در روز پنج شنبه.

Meenakshi Mannoe یک مبارز با Pivot حقوقی جامعه گفت: پلیس مداخله در سلامت روانی بحران بیش از حد اغلب منجر به افرادی که funnelled به سیستم عدالت کیفری.

ونکوور سازمان مبتنی بر کار با جوامع متاثر از فقر و محرومیت های اجتماعی با تمرکز بر پلیس پاسخگویی به مواد مخدر, سیاست بی خانمانی و حقوق کارگران.

"ما آن را در آمار که زندانی آن است که آیا مردم بومی که جان سالم به در برد بین نسلی تروما و یا مردم به مسائل بهداشت روان بودند و اقدام در راه بودند که به جرم" گفت: Mannoe که همچنین ثبت نام مددکار اجتماعی.

"با این حال ما همچنان به سرمایه گذاری در بسیاری از بحران گرا افزایش رویکرد است که اجرای قانون زمانی که ما می تواند سرمایه گذاری بنیادی در نهاد که در واقع جلوگیری از بحران است."

در ساری, B. C., RCMP افسران می گویند که آنها در حال انجام کارهای متفاوت است. جدا کار کرده است با پرستاران متخصص در بهداشت روانی برای 20 سال از طریق آن ماشین 67 برنامه به دنیا آمد و از همکاری با فریزر اقتدار بهداشت.

ماشین عمل از 1 بعد از ظهر تا ساعت 1 صبح هنگامی که پلیس می گویند حجم تماس ها مربوط به بهداشت روانی و گرایش به بالاتر است.

ساری RCMP ماموران با حضور بیش از 7,600 تماس های مربوط به سلامت روانی عمل می کنند در سال گذشته و 67 به کار گرفته شده فقط تحت 900 آنها.

ماشین 67 ممکن است اعزام به طور مستقیم و یا به نام دیگر خط مقدم افسران توضیح داد تینا بیکر یک پرستار که مشغول به کار با دستگاه های تلفن همراه برای دهه گذشته است.

در هر صورت پلیس ارزیابی وضعیت اول به مطمئن شوید که آن را امن برای بیکر یا پرستار دیگر برای حضور در.

هنگامی که او به نام بیکر چک فرد در پرونده سلامت که پلیس نمی تواند انجام دهد. فراهم می کند که پایه درک از آنچه که فرد ممکن است دست و پنجه نرم کردن با و چه درمان آنها در حال حاضر, او گفت:.

که آیا یک فرد است که کمک می کند اگر آنها را بازداشت تحت سلامت روان عمل می کنند گفت: بیکر.

اگر آنها حمایت در جامعه "ما می توانیم برقراری ارتباط با آنها را به عنوان مخالف به رفتن به بیمارستان," او اضافه شده است.

دستگیری تحت عمل می تواند حادثه و گیج کننده است گفت: بیکر به خصوص پس از آن را شامل دستبند. هنگامی که او را در انجام وظیفه با ماشین 67 بیکر گفت که او با این نسخهها کار با افسر او را زوج با به د-تشدید وضعیت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"بسیاری از مردم می تواند بسیار آرام و پس از آن دقیقه به شما تغییر محیط زیست خود را که آیا آن را به ماشین پلیس و یا به بیمارستان تنظیم و سپس آنها می تواند تبدیل به آشفته. بنابراین ما باید نقش خود را برای حفظ همه امن تا زمانی که ما می دانیم که مشتری در حال رفتن به خوب است."

سرجوخه اد گالو) Scotty شومن که منجر سوری جدا شدن سلامت روانی اعضای تیم گفت: پلیس در حال احتمالا مصرف مردم به بیمارستان بیشتر از زمانی که لازم پرستار نیست در حال حاضر.

اعضای تیم دریافت آموزش های تخصصی از فریزر اقتدار بهداشت که عضو تیم Const. Maciej Roszkowski گفت: ایجاد شفقت و ارائه می دهد بینش به علل ریشه ای مردم رفتار.

"من همیشه تصویر چه اگر این بود که من عضو خانواده در پریشانی," او اضافه شده است.

Roszkowski است که در میان یک گروه از افسران خصوص انتخاب بر اساس علاقه خود در کار با مردم آسیب پذیر گفت: Insp. وندی Mehat که مسئول نظارت بر تیم امداد رسانی.

"ما پلیس استراتژی است نه بر اساس دستگیری و جوراب توری, جوراب راه ما از شرایط است. آن را در حال توسعه اوراق قرضه مذاکره با مشتریان و آنها را حمایت و ارجاع و کمک کند که آنها نیاز به," او گفت:.

در Pivot حقوقی جامعه Mannoe گفت: تخصصی آموزش پلیس است و نه یک جایگزین برای اقدامات پیشگیرانه و بحران خدمات است که به رهبری کسانی که تجربه کرده اند چالش های بهداشت روانی و یا در موارد دیگر بی خانمانی و یا استفاده از مواد مخدر.

مردم و جوامع که تمایل به جرم نمی کاردانی پلیس با ایمنی او اشاره کرد و پاسخگويی بيرونی می تواند محدود شود وقتی که می آید به افسران پليس خود را انجام در حالی که در پاسخ به بهداشت روان در بحران.

"پلیس حضور در این سلامتی چک می تواند در واقع تشدید شرایط و قرار دادن مردم در معرض خطر واقعی. برای افرادی که با استفاده از مواد و یا دچار بی خانمانی و یا که racialized که در معرض خطر است مرکب سیستمیک نژادپرستی و تعصب."

Mannoe امتیاز به یک برنامه در اورگان به نام Cahoots که مخفف بحران کمک کمک کردن در خیابان به عنوان یک مثال خوب از یک جامعه مبتنی بر برنامه است که با این نسخهها کار. این اعزام از طریق اورژانس محلی ارتباطات مرکز اما لزوما شامل پلیس.

سلامتی ناشی از وقار دسترسی به مراقبت های بهداشتی و نیازهای اساسی "نه یک لباس شخصی افسر کوبیدن بر درب خود را," او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن