عمل در حال حاضر برای دریافت جلوتر از سلامت روانی بحران متخصصان توصیه آمریکا

بزرگنمایی این تصویر "دو تکرار قوی عوامل مرتبط با خودکشی در حال تغییر اقتصادی — رکود اقتصادی — اجتماع

توسط MINERALNEWS در 24 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

"دو تکرار قوی عوامل مرتبط با خودکشی در حال تغییر اقتصادی — رکود اقتصادی — اجتماعی و قطع ارتباط می گوید:" دکتر راجر مک اینتایر استاد روانپزشکی در دانشگاه تورنتو است. و هر دو از عوامل اشاره دارد عمده نشانه های COVID-19 بیماری همه گیر. متعصب استودیو/Gary آب/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
متعصب استودیو/Gary آب/گتی ایماژ

متخصصان سلامت روان در حال کار در حال حاضر برای تقویت انعطاف پذیری از آمریکایی ها که در حال درد و رنج از احساس ناامیدی — به امید جلوگیری از افزایش خودکشی در میان افرادی که تحت فشار در طول coronavirus بیماری همه گیر.

زمان است که از ذات بهداشت عمومی, محققان می گویند. تجربه گذشته بلایای طبیعی مانند زلزله و طوفان را نشان می دهد که افزایش خودکشی اغلب اتفاق می افتد در ماه های پس از جسمی فوری خطرات ناشی از این فاجعه گذشت.

یک گزارش به طور مشترک منتشر شده در هفته گذشته توسط دو پایه است که حمایت از مسائل مربوط به سلامت روان تخمین می زند که مگر اینکه گام های گرفته شده در حال حاضر افزایش در "مرگ و میر ناشی از ناامیدی" از الکل و مواد مخدر و خودکشی می تواند به افزایش 75,000 به عنوان یک نتیجه از COVID-19.

"غیر قابل انکار سیاستگذاران باید تمرکز زیادی در کاهش اثرات COVID می گوید:" Benjamin F. Miller, مدیر ارشد استراتژی افسر خوب بودن اعتماد منتشر شده در این گزارش در رابطه با رابرت گراهام مرکز مطالعات سیاست در خانواده پزشکی و مراقبت های اولیه. "اگر این کشور همچنان به چشم پوشی از خسارت های ناخواسته — به طور خاص ملت ما سلامت روانی — ما نمی خواهد بیرون آمدن از این قوی تر است."

اگر شما نیاز به کمک: منابع

اگر شما یا کسی که شما می دانید در بحران کمک در دسترس است. تماس ملی پیشگیری از خودکشی نجات در 1-800-273-8255 یا برو اینجا برای چت آنلاین.

برای راهنمایی بیشتر:

  • پنج اقدام گام برای کمک به کسی که ممکن است به خودکشی از ملی پیشگیری از خودکشی نجات است.
  • شش سوال بپرسید برای کمک به ارزیابی شدت از کسی خطر خودکشی از کلمبیا, فانوس دریایی, پروژه.
  • برای جلوگیری از یک بحران در آینده در اینجا چگونه برای کمک به کسی را طرح ایمنی.

وجود دارد راه هایی برای کاهش این خطرات در حال حاضر می گویند روانشناسان و خودکشی کرده است. برای مثال آنها می خواهیم انتخاب رهبران به آن را آسان تر برای افرادی که درد و رنج برای به دست آوردن دسترسی به مراقبت های بهداشت روانی — این که آیا یا نه آنها شاغل هستند.

این اقدام ملی اتحاد برای پیشگیری از خودکشی به عنوان مثال در حال حاضر هماهنگی با گروه های دیگر در یک "پاسخ ملی به COVID-19." این کمپین شرکت-led توسط رئیس موسسه ملی سلامت روان و سابق کنگره Patrick J. Kennedy, با هدف هماهنگی بهتر و به اطلاع عموم سلامت روان منابع برای کسانی که آسیب پذیر به خصوص در حال حاضر.

J برای مثال a 33-year-old, همسر, مادر و مددکار اجتماعی برای آنها بیماری مرموز است که باعث خودکشی فکر. یک دهه پیش نادر هورمونی بیماری زده و او سال ها وقت صرف تشخیص داده. که تجربه نزدیک به او را شکست احساسی و او اقدام به خودکشی دو بار.

همه گیر ساخته شده که ضربه رنگی دوباره زمانی که او آمد با علائم COVID-19 اما نمی تواند دسترسی به تست و یا مراقبت.

"ما در روستایی مونتانا بنابراین اساسا یکی جای من می توانم" می گوید: J. بود اما روز جمعه پس از درمانگاه بسته بود و او مطمئن بود که در آن تست کنید.

J شد و در حال حاضر لادن با اضطراب; او نگران او ساعت به عنوان یک مددکار اجتماعی ممکن است قطع خروج از مشاوره مشتریان بدون کمک کند. (به دلایل حرفه ای J خواسته است که NPR استفاده از تنها برای اولین بار از اولیه.)

"من در برخورد با همه این عوامل استرس زا وجود دارد و آن این است که: برای اولین بار در سال در حال حاضر من احساس خودکشی خودم."

J خواب اجازه وحشتناک, آشنا احساسات فروکش. او بعد رسیده به دوستان — یک فرمول است که برای او کار می کند. در نهایت او آزمایش منفی برای ویروس.

اما برای بسیاری از افراد دیگر به بیماری همه گیر اتحادش را تغییر برخی از معمول خود را در مکانیسم های مقابله ای.

"عادی راههای کمک لزوما وجود دارد می گوید:" Dese دارای'Rae مرحله یک فیلادلفیا نویسنده و عکاس و خودکشی-پیشگیری فعال. مرحله است که به دنبال یک جدید درمانگر پس از او متوقف تمرین به تازگی اما پیدا است که بسیاری از نیست بیماران جدید. "این در حال حاضر سخت به پیدا کردن یک درمانگر است که آیا مقیاس کشویی پرداخت و یا طول می کشد بیمه" اما همه گیر ساخته شده است آن را حتی سخت تر برای پیدا کردن یک, او می گوید.

بنابراین مرحله و سایر بازماندگان را از دیگر توصیه هایی برای افرادی که به دنبال کمک به:

  • اتصال آنلاین: دیدن دوستان و خانواده های زوم و یا تلفن. احساس درک و اشتراک احساس درد می تواند کمک به کاهش آن.
  • تنظیم داروهای خود را اگر لازم: مطمئن شوید که شما در حق دارو و مقدار مناسب. بسیاری از روانپزشکان با استفاده از آرام از قوانین بیمه در مورد پزشکی از راه دور به طوری که آنها هنوز هم قادر به پاسخگویی از راه دور با بیماران و می توانید دارو را به عنوان مورد نیاز در آن قرار ملاقات.
  • به دنبال teletherapy یا گروه درمانی: Teletherapy شاهد رشد عظیم برای کسانی که می توانید پیدا کردن ارائه دهندگان خدمات. همچنین پشتیبانی از گروه های مانند الکلی های گمنام در حال ملاقات آنلاین.
  • ایجاد ایمنی طرح: گفتگو با خانواده یا همکاران آنچه با این نسخهها کار برای شما — اقدامات خاص آنها می توانند یا نمی زمانی که شما در بحران است. قفل کردن هر اسلحه; فروشگاه مهمات را در یک محل جداگانه. "من دوستان که مبارزه با افکار خودکشی اما که به طور کلی بسیار جامد است که گفت:" من تا به حال برای قرار دادن اسلحه من دور است. من هرگز مجبور به قرار دادن اسلحه من دور ولی من اسلحه هستند در امن و در حال حاضر' " مرحله می گوید.
  • توسعه یک روال جدید: قرنطینه است مختل روزانه زندگی, بنابراین در حال توسعه الگوهای جدید که فاستر خواب خوب و سالم غذا خوردن و ورزش مفید است. این به ارمغان می آورد تمرکز به روز و مفید منحرف از افکار ناامیدی و اضطراب است.
  • به دنبال کمک مالی: اگر شما از دست یک کار و یا شما نگران در مورد پرداخت صورتحساب انجام آنچه شما می توانید به آدرس. ببینید اگر شما واجد شرایط برای چیزهایی مانند مزایای بیکاری شده اند که با افزایش 600 دلار در هفته برای کسانی که مشاغل از دست رفته به دلیل بیماری همه گیر. برخی از بانک ها و صاحبخانه با دادن معافیت در اواخر رهن و اجاره; دهندگان گاهی اوقات مذاکره مجدد شرایط استفاده از وام های خود را.

جلوگیری از بحران بهداشت عمومی از افزایش خودکشی های بزرگ و پیچیده به چالش بکشد. همه گیر لمس کردن بسیاری از عوامل خطر همه در یک بار از جمله افزایش بیکاری و اعتیاد و عمیق انزوا. خودکشی کارشناسان را مطالعه اثرات تروما از طوفان کاترینا و آیک به رکود بزرگ, اما این بیماری همه گیر — با آن جهانی جغرافیایی و روانی برسد — می تواند به ویژه جارو آنها می گویند.

"دو تکرار قوی عوامل مرتبط با خودکشی در حال تغییر اقتصادی — رکود اقتصادی — اجتماعی و قطع ارتباط می گوید:" دکتر راجر مک اینتایر استاد روانپزشکی در دانشگاه تورنتو است. این دو عامل عمده نشانه های او یادداشت از COVID-19 بیماری همه گیر.

مک اینتایر و تیم خود را در این هفته منتشر شده آنلاین در مجله جهانی روانپزشکی تحقیقات خود را برآورد که چگونه زمان همه گیر و اقتصادی آن محدودیت می تواند بر برخی از مردم است.

"اگر در واقع نرخ بیکاری از 10 تا 20 درصد ما در یک آمار سرسام آور از بیش از 8000 اضافی خودکشی بالاتر از آنچه می شده اند و انتظار می رود اگر COVID هرگز وارد زندگی ما" مک اینتایر NPR گفت.

و البته این نرخ در حال حاضر بوده است نوردی در سال های اخیر است.

بنابراین پیشگیری از طرفداران در حال دو برابر کردن. اما پرداختن به خودکشی هیچ کار ساده است — آن را به ریشه های پیچیده.

در طول بحران مسکن و رکود اقتصادی بزرگ ده سال پیش خودکشی مشخصی, برای مثال, اما نه برای یک دلیل می گوید دکتر جاشوا گوردون مدیر موسسه ملی سلامت روان است. هر چند در نظر گرفتن خود زندگی است که اغلب مربوط به افسردگی یا سایر بیماری های روانی که همیشه چنین نیست.

در به دنبال اطلاعات در مورد اقدام به خودکشی از آن روز گوردون می گوید: "شما می توانید ببینید که آن را نه فقط در مورد اخراج. این نه فقط در مورد سلب حق اقامه دعوی. بسیاری از آنها را به طیف وسیعی از پنج به 10 دیگر عوارض جانبی قابل توجهی در زندگی خود را -- بسیاری از آنها مالی بلکه شخصی و اجتماعی است که افزایش خطر است."

این که آیا شما عزادار اخیر از دست دادن کسی یا برخورد با مشکلات در خانه کسی تماس بگیرید و صحبت کردن است که فرد در مورد آنچه شما احساس گوردون و روانی دیگر کارشناسان بهداشت توصیه می کنند. حتی گام های کوچک مانند پیام کوتاه کسی که می شناسید می تواند تاثیر مثبت.

آنیا Burcak که 25 و زندگی در, تلفن همراه, Ala., می گوید او شده است قادر به مدیریت خود اختلال دو قطبی طریق همه گیر با تکیه بر آنلاین دایره خود را از دوستان است. بسیاری از آنها جان سالم به خودکشی تلاش خود و کمک به یکدیگر در حال حاضر.

"مردم متحد بیشتر," او می گوید. "من می دانم که از لحاظ جسمی ما به معنای واقعی کلمه نمی تواند انجام این کار, اما آنها ممکن است در تماس با مردم آنها را به نام در سال است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن