در سراسر ایالات متحده Juneteenth 'رنگی با غم و اندوه و رو به با امید

بزرگنمایی این تصویر تظاهرکنندگان در یک Juneteenth راهپیمایی و تجمع در واشنگتن — یکی از تعدادی از شهر

توسط MINERALNEWS در 31 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

تظاهرکنندگان در یک Juneteenth راهپیمایی و تجمع در واشنگتن — یکی از تعدادی از شهرهای بزرگ به دیدن اجتماعات بزرگ بزرگداشت تاریخ. جیم واتسون/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم واتسون/خبرگزاری گتی ایماژ

به روز شده در 3:36 p. m. ET

این هفته پس از قتل جورج فلوید شده اند یک دیگ خشم و سرخوردگی و در برابر خشونت. اما در روز جمعه Juneteenth آورده احساسات دیگر به این نهفته مخلوط: شادی جشن.

تظاهرکنندگان برنامه ریزی تظاهرات در شهرها و شهرستانها در سراسر کشور از آتلانتا به لس آنجلس به مناسبت این تاریخ است که ایالات متحده دستور داد برده داری به پایان رسید در تگزاس در سال 1865. بسیاری از کسانی که مارک لحظه ای که می گویند 155 ساله, تعطیلات, جدید حس فوریت در میان تورم از سراسر کشور تظاهرات علیه خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی است.

"این جشن رنگی با غم و اندوه به خاطر از زندگی جورج فلوید Breonna تیلور Ahmaud Arbery. اما امید — امید برای اعتراضات و تظاهرات که در حال رفتن است. امیدوارم که عدالت اجتماعی رخ خواهد داد در این کشور رخ خواهد داد و به زودی" استفن هولمز شهرستان کمیسر در گالوستون تگزاس گفت: شرکت کنندگان در یک Juneteenth جشن در این شهرستان است.

بزرگنمایی این تصویر

یک مجسمه در گالوستون تگزاس افتخارات مجلس دولت آل ادواردز که نویسنده یک لایحه ساخته شده است که تاریخ رسمی دولت تعطیلات. رهبران شهر جمع آوری شده در مجسمه سایه جمعه برای یک مراسم به یاد هر دو ادواردز و رهایی. David J. فیلیپ/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
David J. فیلیپ/AP

آن وجود دارد در 19 ژوئن 1865 — دو سال پس از آزادی اعلام شد, امضا شده توسط رئیس جمهور آبراهام لینکلن — که اتحادیه سربازان اعلام و اجرا لغو برده داری در دولت که در آن بسیاری از slaveowners مقاومت کرده بود رهایی.

بیش از یک قرن پس از آن در سال 1979 در تگزاس شد اولین دولت ایالات متحده به علامت گذاری به عنوان تاریخ رسمی دولت تعطیلات با نام رهایی روز با یک لایحه نوشته شده توسط پس از آن -- تگزاس مجلس دولت آل ادواردز.

"این است که در آن اتفاق افتاده است که آفریقایی-آمریکایی خود را دریافت کرد آزادی در جنوب تحویل داده شده توسط کلمه از دولت ایالات متحده" آل ادواردز جونیور گفت: در این مراسم که برگزار شد قبل از یک مجسمه بزرگداشت پدرش در گلوستون.

"آن را نمی توان دور از ما. آن را محدود و یا سکوت و یا به حاشیه رانده شده. آن روز آزادی برای آفریقایی-آمریکایی در ایالات متحده است. آن روز ما. سفید, سیاه, اسیایی, مکزیکی-آمریکایی — آن است که ایالات متحده تعطیلات."

چهل و پنج دیگر ایالت و ناحیه کلمبیا به دنبال تگزاس منجر شود. نیویورک شهرستان, شهردار, بیل د Blasio جمعه اعلام کرد که Juneteenth را تبدیل به یک شهر و مدرسه و تعطیلات آغاز سال آینده به عنوان شهردار لوئیزویل Ky., است که مبارزه با خرید اینترنتی از تیلور کشتن.

و یک جنبش برای تعیین آن یک تعطیلات فدرال شده است حرکت جمع آوری و پس از چندین بالا-پروفایل پلیس به کشتار مردم سیاه و سفید آموزش گسترده توجه نژادی و بی عدالتی در آمریکا

هزاران نفر از مردم در سراسر کشور در انتظار نیست که تعیین. تظاهرات سازماندهی شده در سیاتل نیواورلئان و واشنگتن در میان مکان های دیگر — حتی در مارتینز یک شهر از 25000 بود که در خدمت به عنوان پایتخت گرجستان قبل و در طول جنگ داخلی.

شهرهای متعدد — از جمله بیرمنگام علا. — دیدم "BLACK LIVES MATTER" رنگ در نقاشی های دیواری وسیع شبیه به یک ایجاد شده در اوایل این ماه در دو بلوک کشش از جاده در واشنگتن ،

در ضمن در Tulsa, Okla., که در آن رئیس جمهور قصد دارد برای برگزاری یک کمپین تجمع روز شنبه مردم رفتند به Juneteenth جشن. ست Bodine عضو ایستگاه KOSU گزارش می دهد که مقامات محلی انتظار می رود بیش از 100 ، 000 نفر برای جمع آوری در شهرستان در این آخر هفته برای تجمع و رویدادهای دیگر.

Tulsa اتحاد تیره و تار تاریخ نژادی. در سال 1921 سفید ساکنان وجود کشته شدن بیش از 150 نفر — و احتمالا به عنوان بسیاری از 300 نفر در یک اسپاسم خشونت کارگردانی در افراد سیاه و سفید و از آنها در زمان یک مشعل به عمدتا سیاه و سفید محله در این شهرستان است.

برگرد. Al Sharpton است که انتظار می رود به ارائه سخنرانی کلیدی در یک Juneteenth رویداد در تولسا در روز جمعه در کنار خانواده ترنس Crutcher محلی مرد سیاه پوست کشته شده توسط پلیس تولسا در سال 2016. افسر که شوت او در طول بازداشت شد و بعد از تبرئه از قتل نفس.

در جای دیگر این تعطیلات مصادف با یکی دیگر از جنبه های نژادی حساب در آمریکا: یادبود در سراسر کشور اختصاص داده شده به رهبران مؤتلفه و دیگر چهره های بحث برانگیز.

در کلمبوس, پایتخت, اوهایو است که به معنای برچیدن مجسمه اختصاص داده شده به این شهرستان را بحث برانگیز اسم اکسپلورر کریستوفر کلمبوس, خارج, شهرستان Hall. در پایتخت کشور که به معنای از بین بردن پرتره از چهار خانه سابق سخنرانان که خدمت در کنفدراسیون.

"ما به خصوص تشویق اقدامات انجام شده برای حذف پرتره خود را در آستانه Juneteenth — روزی که برای همیشه بزرگداشت رهایی مردم از بردگی" Lecia بروکس از مرکز قانون فقر جنوب گفت: در یک بیانیه مشترک با NPR.

"ممکن است این یکی از بسیاری از اقدامات انجام شده توسط ما انتخاب رهبران به از بین بردن سازه های سفید برتری است که هنوز هم باقی می ماند در سراسر کشور ما است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب