یک چهارم از سابق حمل و نقل سواران را نمی خواهد TTC دوباره بدون COVID-19 واکسن, مطالعه می گوید:

یک چهارم از Torontonians که باید متوقف و در نظر گرفتن حمل و نقل عمومی در طول COVID-19 بحران می گویند که آنها ن

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399

یک چهارم از Torontonians که باید متوقف و در نظر گرفتن حمل و نقل عمومی در طول COVID-19 بحران می گویند که آنها نمی خواهد دوباره سوار تا زمانی که آنها در مقابل واکسن این بیماری با توجه به یافته های جدید از محققان دانشگاه تورنتو.

محققان می گویند نتایج مقدماتی خود را در حال مطالعه است که مشتق شده از 2,753 پاسخ های نظر سنجی از مردم که به طور منظم با استفاده از حمل و نقل قبل از همه گیر لزوما پیش بینی و سواران نگرش می تواند تغییر به عنوان اطلاعات بیشتر در مورد این ویروس می شود شناخته شده است.

اما یک COVID-19 واکسن نمی شود به احتمال زیاد در دسترس برای 12 تا 18 ماه به گفته اکثر کارشناسان و احتمال این که تعداد قابل توجهی از مردم احساس نمی امن تا زمانی که وارد یکی است و در عین حال یکی دیگر از نشانه های TTC ridership نمی بازگشت به حالت عادی در نزدیکی و یا متوسط در آینده.

"من فکر می کنم آن را نشانه ای از میزان سابق ridership که واقعا می ترسم از حمل و نقل در حال حاضر گفت:" متی پالم, یک محقق فوق دکترا در گروه علوم انسانی جغرافیا در دانشگاه تورنتو اسکاربورو و عضو تیم تحقیقاتی. بسیاری از سواران در حال حاضر نمایش "حمل و نقل به عنوان یک بردار" برای این بیماری است.

این بررسی نشان داد که در میان سواران که متوقف کرده اند با استفاده از حمل و نقل 63 درصد اکثریت خواهد آمد با مرحله 3 از استان بازگشایی برنامه که در آن زمان خطر ابتلا به این ویروس خواهد بود به اندازه کافی کم است که کسب و کار خواهد بود و مجاز به بازگشایی اما بزرگ اجتماعات هنوز هم محدود است. از دولت انتاریو هنوز برای قرار دادن تاریخ در زمانی که استان را در رسیدن به این مرحله که شامل باز کردن همه محل و آرام محدودیت در مجامع عمومی. فقط یک درصد از پاسخ دهندگان گفتند که هرگز حمل و نقل دوباره.

این بررسی همچنین نشان داد 82 درصد از پاسخ دهندگان که باید متوقف شود مصرف حمل و نقل خواهد برگشت سخت مسافر محدودیت وسایل نقلیه را با 72 درصد به نفع ساخت ماسک اجباری برای مسافران است.

"سازمان است که ممکن است ترس از اعمال و یا عدم محبوبیت اقدامات ایمنی باید به نوبه خود در اطراف و بگو: "در واقع هی نگاه وجود دارد در واقع گسترده حمایت عمومی برای داشتن برخی از اقدامات ایمنی در محل" و باید در نظر سازماندهی آنها گفت: Steven Farber استاد جغرافیای انسانی در U of T, Scarborough و عضو تیم تحقیقاتی.

TTC است تصویب سخت مسافر محدودیت وسایل نقلیه در طول COVID-19 بحران اگر چه آژانس گفت: هدف آن است که برای بیش از 15 نفر در یک اتوبوس در هر زمان. تقاضا در مترو و تراموا شبکه های باقی مانده به اندازه کافی کم است که ازدحام است نه یک مسئله سخنگوی آژانس استوارت سبز گفت: Star هفته گذشته است.

TTC ridership کاهش یافته 85 درصد پس از شروع بحران است.

هفته گذشته اتحادیه به نمایندگی از اکثر TTC کارگران به نام برای حمل و نقل سواران به نیاز به پوشیدن ماسک. سبز گفت: هر گونه حکومت را باید از دولت و یا مقامات بهداشت عمومی و نه حمل و نقل آژانس.

نتایج اولیه از بررسی به نظر می رسد برای حمایت از TTC را که قبلا گزارش گیری است که بسیاری از مردم که در ادامه به حمل و نقل در طول بیماری همه گیر در حال دستمزد پایین کارگران و کاهش درآمد ساکنان که کمی جایگزین.

U T محققان دریافتند که در مقایسه با حمل و نقل کاربران به طور کلی افرادی که در ادامه به سوار شدن در طول همه گیر هستند بیشتر احتمال دارد به مرد دارای معلولیت کسب درآمد کمتر از $80,000 بیش از 50 سال و شناسایی به عنوان فیلیپینی, آمریکای لاتین, خاورمیانه, شرق آسیا و غرب آسیا و جنوب آسیا و یا سیاه و سفید.

"کسانی که فقیر هستند کسانی که بیشترین بار هزینه مسکن مردم از رنگ در افراد مسن. کسانی که همه گروه ها بودند که به احتمال زیاد به نیاز به ماندن در با استفاده از حمل و نقل (در طول COVID-19 بحران) با وجود خطرات مرتبط" با جمعیت در حمل و نقل وسایل نقلیه Farber گفت.

"این به وضوح یک امتیاز برای متوقف کردن با استفاده از حمل و نقل" پالم گفت.

از 836 پاسخ دهندگان که هنوز سوارکاری 55 درصد گفت: نه سواری می تواند نیاز آنها را برای قرار دادن و یا برنامه ریزی مجدد قرار ملاقات های پزشکی و کمتر از نیمی از آنها خواهد بود مجبور به دریافت مواد غذایی کمتر است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

Farber گفت: تعداد کسانی که نشانه "چقدر مردم واقعا بستگی حمل و نقل و گسترده اجتماعی اثرات این می تواند در مردم رفاه و اگر حمل و نقل باقی می ماند غیرجذاب گزینه با توجه به نگرانی های ایمنی و یا با توجه به خدمات کاهش در پاسخ به کاهش درآمد."

روز یکشنبه TTC به طور رسمی قطع خدمات شهرستان با 15 درصد و تاریخی کاهش است که این سازمان گفت: در پاسخ به ياوه تقاضا است. TTC برآورد کرده است آن را از دست دادن 90 میلیون دلار در هر ماه در طول بحران و تخمگذار کردن از 1200 نفر از کارگران.

Ben Spurr
بن Spurr یک تورنتو-بر اساس گزارش خبرنگار پوشش حمل و نقل برای ستاره. رسیدن به او را از طریق ایمیل در bspurr@thestar.ca یا او را دنبال کنید توییتر: @BenSpurr


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن