اعتیاد جدید بحران: مراکز درمانی در صورت فروپاشی مالی

بزرگنمایی این تصویر هزینه ها بالا رفته برای مراکز درمان اعتياد در ماه های اخیر به عنوان آنها را مجبو

توسط MINERALNEWS در 26 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

هزینه ها بالا رفته برای مراکز درمان اعتياد در ماه های اخیر به عنوان آنها را مجبور به سرمایه گذاری در teletherapy و شخصی دنده محافظ. "ما در معرض خطر هستند برای نداشتن بودجه است که ما نیاز به نگه داشتن درهای ما باز می گوید:" یک مدیر پزشکی. Maskot/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Maskot/گتی ایماژ

کمتر از بیماران در ماه های اخیر نشان شده اند تا برای مبارزه با مواد مخدر و الکل درمان در رسیدن به خدمات بهداشتی و درمانی در بالتیمور. اما دکتر Yngvild اولسن مدیر پزشکی وجود دارد مظنون آن را برای دلایل خوبی: برخی احتمال عود یا با تاخیر به مواد مخدر و الکل, درمان اعتیاد به, در حالی که دیگران از ترس به احتمال زیاد عفونت و باید در خانه مانده.

قبل از به انجام رسیدن یک برنامه به صورت سرپایی درمان اختلال مصرف مواد دیدم حدود 15 بیمار جدید در هفته; پس از قرنطینه شروع شده است که به حدود 5. علاوه بر این, اجتماعی-فاصله مورد نیاز را به معنای درمانگاه شاهد بوده است کمتر از افراد در یک زمان.

برای اولسن این نیست فقط یک پزشکی نگران نباشید; این یک مشکل کسب و کار. کمتر پول در حال آمدن است در حالی که سرمایه گذاری در فن آوری برای teletherapy و ایمنی دنده محافظ اضافه شده اند هزینه های جدید.

در گذشته اولسن می گوید: این برنامه نشده بود به بودجه برای سپر چهره یا لباس یا ماسک صورت "چون اینها چیزهایی است که به طور معمول ما ... نه واقعا تا به حال تا به حال استفاده است."

اولسن که همچنین معاون رئیس جمهور آمریکا جامعه پزشکی اعتیاد می گوید: بسیاری از ارائه دهندگان در همان قایق است. برخی از مراکز درمانی که قبول پزشکی بیماران و کسانی که تحت پوشش برنامه بیمه سالمت کودکان ممکن است واجد شرایط برای 15 میلیارد دلار در کمک های اضطراری. هنوز هم آن هنوز روشن نیست که چگونه بسیاری از ارائه دهندگان بهره مند خواهند شد.

"ما در معرض خطر هستند برای نداشتن بودجه است که ما نیاز به نگه داشتن ما درهای باز" اولسن می گوید.

مصرف مواد مخدر و الکل افزایش یافته است و در ایالات متحده در گیر ایجاد یک نیاز پیش بینی شده برای درمان در ماه های آینده و سال. اما در همان زمان وجود دارد در حال حاضر یک میزبان از چالش های مالی که تهدید وجود بسیاری از مراکز درمان اعتياد در کشور است.

در ماه آوریل شورای ملی برای سلامت رفتاری مورد بررسی خود را از 3400 عضو بسیاری از آنها غیر انتفاعی جامعه به مراکز درمانی. تقریبا تمام — 92.6 درصد از هر دو مسکونی و مراکز سرپايی — تا به حال به قطع برنامه های خود وادار بسیاری کردند به کارکنان و یا ذخیره آنها را خاموش. یک ماه به همه گیر دو سوم از این مراکز گفت: آنها تا به حال به اندازه کافی پول نقد برای سه ماه یا کمتر.

"متاسفانه این یک خود تداوم چرخه می گوید:" چاک Ingoglia مدیر عامل شرکت شورا. "شما باید کمتر کارکنان و یا کمتر برنامه که به معنی شما می توانید به درمان کمتر مردم است," او می گوید: "که پس از آن به مدت طولانی تاثیر بر درآمد خود را.

Ingoglia و دیگر درمان طرفداران درخواست $38.5 میلیارد دلار بودجه اضطراری از کنگره تا کنون ناموفق. علاوه بر این او می گوید: یک ياوه اقتصاد نیز تهدید آینده بودجه عمومی است که بسیاری از جامعه درمان ارائه دهندگان تکیه می کنند.

"اعضای ما احساس خیلی افتضاح اضطراب در حال حاضر," او می گوید نه فقط از زمان سختی اما در آینده به عنوان ایالات مقابله با چشمگیر کاهش بودجه. "این رفتن به implicatoins برای درمان ظرفیت پایین جاده ها است."

بنابراین برنامه باید برای انطباق با زنده ماندن — عمدتا با تکیه بر teletherapy.

"راه ما ارائه درمان است به احتمال زیاد به تغییر پس از اپیدمی"
می گوید نورا Volkow مدیر موسسه ملی سوء مصرف مواد مخدر. قبل از همه گیر نه پزشکان و نه بیماران در نظر گرفته شده پزشکی از راه دور یک جایگزین مناسب برای فرد در مراقبت از او می گوید. "در حال حاضر همه از آن استفاده می کند. و تعویض بازی است."

ماه های اخیر ثابت teletherapy نیز ارزان تر و کارآمد تر راه برای ارائه مراقبت در بخشی به دلیل کمتر وجود دارد "هیچ نشان می دهد" برای قرار ملاقات. نیز وجود دارد مزایای دیگر: برای برخی از افراد از راه دور درمان می تواند احساس گسسته است.

"هنگامی که شما می توانید این کار را از طریق پزشکی از راه دور از جمله استفاده از تلفن شما را به دور آن انگ می گوید:" Elinore McCance-کاتز رئیس فدرال سوء مصرف مواد و بهداشت روان خدمات دولت.

فدرال و ایالتی تنظیم کننده سست حریم خصوصی و محدودیت های دیگر در پزشکی از راه دور در طول همه گیر اضطراری است. در میان چیزهای دیگر ساخته شده است که آن را آسان تر برای پزشکان به تجویز داروها مانند بوپرنورفين است که در درمان اعتیاد به مواد مخدر. در حال حاضر بسیاری از اعتیاد به مراکز بانکی در این تغییرات تبدیل به دائم. McCance-کاتز می گوید او در پشتیبانی از آن است.

"استفاده از پزشکی از راه دور است که چیزی است که من امیدوارم که در اینجا به ماندن است — من قطعا خواهد بود صحبت کردن در مورد آن," او می گوید: از آنجا که این روش از درمان است به احتمال زیاد برای بازی در یک نقش کلیدی در کمک به مردم و مراکز درمانی و در این زمان دشوار است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن