بزرگ-شهر ارکستر salvages یک دانش آموز را لغو ع

ویران کرد و پس از فارغ التحصیل تلاوت لغو شد با توجه به coronavirus نگرانی بروک مید تقریبا داد. در مواجهه با ضب

توسط MINERALNEWS در 22 اردیبهشت 1399

ویران کرد و پس از فارغ التحصیل تلاوت لغو شد با توجه به coronavirus نگرانی بروک مید تقریبا داد. در مواجهه با ضبط این کنسرت به تنهایی در خانه 23 ساله viola دانشجو متوقف تمرین در دسترس نباشد.

اما پس از آن موسیقی در زمان به نوبه خود شگفت انگیز.

پس از به دنبال مشاوره آنلاین پرسش و پاسخ جلسه با ارکستر فیلادلفیا او دعوت شد تا برای او تلاوت مشهور در بدن پخش زنده که منجر به یک برنامه تکراری پخش از یکی از آن اجرای می شود.

که اجازه او را برای رسیدن به صدها نفر از موسیقی کلاسیک طرفداران در سراسر جهان است که در غیر این صورت نمی خواهد که بدست به گوش او بازی تا به حال عملکرد او در رفته به عنوان اصل برنامه ریزی شده در دانشگاه تمپل فیلادلفیا پردیس.

"این یک بیت از یک رولرکوسترهای احساسی فقط به فکر رفتن از سالنی به سالن به داشتن احتمالا به خود را ضبط کنید و سپس با داشتن این مجازی مخاطبان" مید گفت.

در جلسه مید خواسته ارکستر دستیار اصلی شرق Yumi کندال او چگونه باید مقابله با ناامیدی. مید انجام داده بود کارآموز-سطح کار برای ارکستر از ماه سپتامبر به آوریل و کندال به رسمیت شناخته شده و نام او.

"به طور غریزی من فقط دستم را" کندال گفت. "من مانند," اوه ، من آنجا خواهم بود. شما باید مخاطبان از حداقل یک و من قطعا باید وجود داشته باشد."

مردم به تماشای بحث chimed در: آنها می خواستند به بخشی از مید مخاطبان ، ارکستر رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت ماتیاس Tarnopolsky تصمیم پس از آن و وجود دارد به ترکیب مید را تلاوت به سازمان پلت فرم آنلاین.

مید احساس دوباره انرژی. آپارتمان او شد مرحله او. او در شخص مخاطب محدود به فقط هم اتاقی و یک سگ (گربه ها بیش از حد پر سر و صدا اجازه دهید به اتاق که در آن او انجام می شود).

مید و کندال که در خدمت به عنوان استاد از مراسم به صورت آنلاین تلاوت زد طریق برنامه جلوتر از زمان به کار کردن لجستیکی kinks. زندگی می کنند نشان می دهد — قطعات آهنگسازان آلمانی یوهان سباستین باخ و Jean Paul Hindemith و عامیانه آمریکایی نوازنده جی ابدار در "Ashokan وداع" — بدون دردسر رفت.

زمانی که دانشگاه لغو تجمعات در اواسط ماه مارس موجب گسترده اجتماعی فاصله اقدامات مید واقعا فکر می کنم او به عنوان نا امید شود.

Coronavirus شد, کشتار مردم, در میان آنها, دوست پسر, کوبه ای استاد دیرین فیلادلفیا ارکستر نوازنده آلن آبل که درگذشت روز پس از عملکرد او در سن 91. پزشکان و پرستاران بودند خطر سلامت خود را برای نجات دیگران. و در اینجا او بود ماتم از دست دادن یک کنسرت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

اما موسیقی بوده مید زندگی. او را سقوط در عشق با آن را در اطراف سن 2, زمانی که او استاد دانشگاه مادر در زمان او به کودکان کلاس های موسیقی در دانشگاه, در, Lancaster, Pennsylvania. او شروع به بازی ویولا در درجه سوم.

در حال حاضر به عنوان او به نظر می رسد به یک حرفه ای به عنوان یک ارکستر نوازنده یا سرپرست او یک یادگاری برای او الهام بخش: یک پرینت به او یادآوری از همه بازخورد فوق العاده او دریافت کرد و در طول تلاوت مجازی به سلامتی و نمرات از emojis — کف زدن دست, چهره های خندان و تعداد زیادی از آتش.

"من به عنوان خوانده شده زمان واقعی واکنش به عملکرد من برای بقیه زندگی من" مید گفت.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب