8 کشور تحت تحریم های یک جانبه درخواست شورای امنیت سازمان ملل برای کمک به

تانزانیا تانزانیا - هشت کشور تحت تحریمهای همه جانبه عمدتا از ایالات متحده و اتحادیه اروپا خواست U. N. دبیر کل

توسط MINERALNEWS در 8 فروردین 1399

تانزانیا تانزانیا - هشت کشور تحت تحریمهای همه جانبه عمدتا از ایالات متحده و اتحادیه اروپا خواست U. N. دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ در روز پنج شنبه به درخواست فوری و کامل بلند کردن اجسام از آن اقدامات لازم برای فعال کردن سازمان ملل برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر کوروناویروس.

در یک نامه مشترک به دست آمده توسط آسوشیتدپرس, این سفیران از چین و کوبا و کره شمالی و ایران و نیکاراگوئه و روسیه و سوریه و ونزوئلا خواست U. N. رئیس به "رد سیاسی از جمله یک بیماری همه گیر."

سفیران که گفت: آنها تحت دستورالعمل از وزرای خارجه نیست نام هر کشور مسئول آنچه که آنها به نام "غیر قانونی اجباری اقدامات از فشار اقتصادی." اما ایالات متحده تحریم هایی را علیه همه کشورها به جز چین و اتحادیه اروپا تحریم هایی را علیه همه اما کوبا.

در یک سخنرانی به این گروه از 20 عمده کشورهای صنعتی در پنج شنبه, دبیر کل اشاره به این حادثه تلخ به دادگاه تجدید نظر "برای waiving از تحریم است که می تواند تضعیف کشورهای ظرفیت برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر."

سفرا گفت: دولت خود را "سیاسی و اخلاقی خواهد شد" به دنده تا برای مبارزه با این بیماری همه گیر اما آنها گفت: "این سخت است — اگر نه غیر ممکن است — عمل" برای کشورهای در مواجهه با تحریم ها ،

هشت کشور گفت: تلاش برای مبارزه با COVID-19 مانع "مخرب تاثیر" تحریم ها در سراسر کشور "به همراه خود برون مرزی مفاهیم همراه با پدیده های بیش از رعایت و ترس برای `ثانویه تحریم" است که دولت مانع از به طور منظم از دسترسی به سیستم مالی بین المللی و یا تجارت آزادانه به تهیه تجهیزات پزشکی و لوازم از جمله تست کیت برای ویروس.

سفیران اشاره کرد که U. N. کارشناسان مستقل به این نتیجه رسیده اند که تحریم های یک جانبه را تحت تاثیر قرار بیش از یک سوم از جمعیت جهان است.

ایران یکی از کشورهایی سخت ترین ضربه ویروس جدید به نمایندگی از هشت نفر از 10 مورد از این ویروس در خاورمیانه و کسانی که خروج از جمهوری اسلامی ایران در انجام این ویروس به کشورهای دیگر است. تحریم های ایالات متحده را ساخته اند آن را مشکل تر برای ایران دسترسی به بازار جهانی و شرکت های بین المللی باقی می ماند leery از معاملات با تهران حتی کسانی که برای اهداف بشردوستانه.

روز یکشنبه رهبر ایران را رد کرد آمریکا کمک به مبارزه با کروناویروس جدید, با استناد به یک بی اساس تئوری توطئه ادعا ویروس می تواند انسان ساخته شده توسط امریکا است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن