7 سال بدون بهره وام: آنچه در آن طول می کشد به فروش اتومبیل در یک بیماری همه گیر

بزرگنمایی این تصویر یک مشتری به نظر می رسد در کامیون در یک تویوتا نمایندگی در ال مونته کالیفرنیا در

توسط MINERALNEWS در 25 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک مشتری به نظر می رسد در کامیون در یک تویوتا نمایندگی در ال مونته کالیفرنیا در روز جمعه. ماشین فروش شده اند و دوره نقاهت را برای چند هفته با وجود ادامه شیوع کروناویروس. Mark J. Terrill/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Mark J. Terrill/AP

بیکاری نصب است. اقتصاد را نگه می دارد در حال سقوط عمیق تر به یک رکود اقتصادی — و یا حتی بدتر. Coronavirus همچنان به گسترش است. اما خرید و فروش ماشین, شگفت آور, در حال بالا رفتن است.

فروش خودرو چهار در ماه مارس به 80 درصد کمتر از سطح انتظار خود را. و آنها باقی می ماند و زیر حد نرمال است. اما در حالی که بسیاری از اقتصاد خود را ادامه می دهد سقوط آزاد, خرید و فروش ماشین شده اند در حال افزایش است به مدت شش هفته و با توجه به داده ها از J. D. Power.

مداوم بهبود سوخت در بخش, بزرگ, انگیزه برای مشتریان که می توانید استطاعت به خرید. نمایندگی مجاز و فروش در حال ترویج 0% وام برای زمانی که هفت سال است.

که قابل توجه می گوید: جسیکا کالدول سر از تجزیه و تحلیل صنعت در ادموندز.

"صادقانه بگویم من واقعا هرگز دیده می شود مشوق هایی از این," او می گوید.

و مصرف کنندگان توجه دارد. در ماه آوریل بدون بهره وام اختصاص قابل توجه و 26 درصد از فروش خودرو جدید, او می گوید.

"شرکت های خودرو واقعا در مواجهه با چالش کشیدن از همه متوقف می شود سعی کنید به تصرف خود در بازار کوچک است که در واقع مایل به خرید ماشین — چون ما می دانیم که آن را به یک بزرگ در حال حاضر," او می گوید.

که بازار کوچکتر است البته به دلیل ادامه بحران اقتصادی بسیاری از می تواند خریداران یا قادر به پرداخت هزینه یک ماشین جدید و یا طبعا تمایلی به ایجاد یک بزرگ-خرید بلیط با توجه به خطرات اقتصادی ،

نینا Erlich-ویلیامز از Corvallis, ساعت., شده است به فکر خرید یک ماشین جدید در حالی که برای. خانواده او در سال 2007 Honda Pilot هر دو gas guzzler و "یک بیت از یک گودال پول," او می گوید.

او می خواهم برای دریافت یک پلاگین در ترکیبی به دلایل زیست محیطی و صرفه جویی شده برای یک پرداخت. اما با کروناویروس بحران او و شوهرش احساس می کنید که آن را عاقلانه به چسبیدن به آن پول نقد در حال حاضر. آنها را اجرا و یک شرکت روابط عمومی کار می کند که با سازمان های غیر انتفاعی هستند و انتظار زیادی از دست داده و کسب و کار در ماه های آینده.

"من فکر می کنم در حال حاضر ما فقط مرتب کردن بر اساس در انیمیشن معلق به ما صبر کنید تا ببینید چه اتفاقی می افتد با اقتصاد" Erlich-ویلیامز می گوید.

از سوی دیگر این تبلیغات به وضوح کشیدن برخی از خریداران با وجود عدم اطمینان اقتصادی.

اوری Hoppa از هانوفر, N. H. کردم یک ایمیل از او محلی فولکس واگن نمایندگی تبلیغات 0% APR 72 ماه و بدون پرداخت برای 6 ماه.

Hoppa خانواده درآمد شده است کاهش می یابد این بیماری همه گیر; او یک پرستار و همسرش به یک استاد. آنها می شده است فکر کردن در مورد خرید یک بزرگتر خودرو در حالی که برای, اما آن را خاموش هنگامی که آنها تا به حال به تعمیر سقف چکه کن. علاوه بر خود VW Golf SportWagen راند فقط خوب است.

پس از آن آمد که ایمیل و در کمتر از دو ساعت آنها می خواهم تصمیم گرفت که آنها نمی تواند می گویند هیچ به آن رسیدگی کند.

"من و همسرم شد مانند" این است آن! این لحظه ای منتظر بودند', " او می گوید. پس از مذاکره با تلفن و ایمیل و پس از یک لحاظ اجتماعی فاصله سفر به نمایندگی Hoppa خانواده در حال حاضر دارای سه ردیف Tiguan.

روزی آن را به سبد خرید در اطراف استفاده مشترک از ماشین بچه ها و دیدن پدربزرگ و مادربزرگ. در حال حاضر? "به خوبی آن را انجام بسیاری از نشستن در جلوی خانه ما," Hoppa می گوید.

مانند بسیاری از ما که SUV هیچ جا نمی رود.

و چشم ظاهر مشوق ها در اتومبیل های جدید ممکن است چسبیده در اطراف در حالی که اگر اقتصاد همچنان در گیر می شود به حالت تعلیق در انیمیشن است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن