6 راه کالج ممکن است نگاه متفاوت در پاییز

بزرگنمایی این تصویر هانا Barczyk برای NPR آنچه اتفاق می افتد در محیط های دانشگاهی در پاییز ؟ ای

توسط MINERALNEWS در 16 اردیبهشت 1399
Online vs. in-person college.
بزرگنمایی این تصویر
هانا Barczyk برای NPR

آنچه اتفاق می افتد در محیط های دانشگاهی در پاییز ؟ این یک سوال بزرگ برای خانواده و دانش آموزان و مدارس خود را دارند.

بسیاری از آنچه اتفاق می افتد بستگی به عوامل خارج از کنترل فرد از مدارس وجود دارد خواهد بود بیشتر تست ؟ تماس با ردیابی? به اندازه کافی فضای فیزیکی برای فاصله? خواهد coronavirus دوم موج ؟ خواهد هر دولت اجازه دانشگاه به بازگشایی?

برای همه این سوال واقعا خیلی زود به دانستن پاسخ. اما یک چیز روشن است: زندگی و یادگیری برای کشور 20 میلیون دانش آموز در آموزش عالی متفاوت خواهد بود.

"من فکر نمی کنم وجود دارد هر سناریو که تحت آن کسب و کار به طور معمول در آمریکا دانشگاه در پاییز می گوید:" نیکلاس Christakis یک جامعه شناس و پزشک در دانشگاه ییل.

پس چرا بسیاری از کالج ها اعلام خواهد شد آنها را به عقب در پردیس در پاییز ؟

در بسیاری از موارد به این دلیل است که آنها هنوز در تلاش برای خواستگاری دانش آموزان است. یک نظرسنجی از رئیس جمهور نشد بیشتر از نگرانی های حال حاضر است که در تابستان و پاییز ثبت نام. حتی نخبگان مدارس به طور معمول با ثبات تر وقتی که می آید برای ثبت نام گزارش شده است بهره برداری خود را waitlists.

در میان این همه قطعیت آن را به ارزش به دنبال برخی از ایده های خارج وجود دارد وجود دارد. با کمک جاشوا کیم و Edward J. Maloney استادان و نویسندگان این کتاب یادگیری و نوآوری و آینده آموزش عالی در اینجا برخی از سناریوهایی را برای بازگشایی کالج ها و دانشگاه ها:

همه مجازی

شاید واضح ترین گزینه برای سقوط به ادامه انجام آنچه آنها انجام داده ایم این بهار. کالج ها نشان داده اند که آنها در حال برنامه ریزی برای این گزینه — حتی اگر آن را آخرین چاره. دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در فولرتون یکی از اولین اعلام عمومی آن برنامه ریزی برای ترم پاییز آنلاین.

"بدیهی است که ما می خواهیم به رزومه فرد در آموزش به عنوان به زودی به عنوان ممکن است, اما ما همچنین نیاز به مطمئن شوید که ما در حال امن می گوید:" الن Treanor, که کمک می کند تا منجر ارتباطات استراتژیک در مدرسه. Treanor می گوید: از آن ساخته شده بسیاری از حس به فرض مدرسه شروع می شود آنلاین. "چه خواهد بود راه ساده تر برای انتقال? این امر می تواند آسان تر برای انتقال عملا آغاز و سپس انتقال در شخص" او گفت:. "دانشکده [نیاز] آماده می شود."

با کلاس های مجازی, دانش آموزان می توانند در خانه باقی می ماند اگر چه برخی از کالج ها در حال کاوش در آوردن آنها به دانشگاه, جایی که آنها می تواند استفاده از مدرسه Wi-Fi را به کلاس های آنلاین.

شروع با تاخیر

تاخیر در ترم اجازه می دهد یک مدرسه برای آن صبر کنید تا زمانی که آن را امن تر برای بازگشایی شده است. یک گزینه این است که فشار پشت یک یا دو ماه شروع در ماه اکتبر یا نوامبر. ایده دیگر این است که به فشار عادی شروع به ماه ژانویه است. که در مورد ترم بهار را تبدیل به ترم پاییز و بالقوه دانش آموزان می تواند اقامت در محوطه دانشگاه از طریق تابستان آینده به ترم بهار. دانشگاه بوستون شناور یک نسخه از این ژانویه شروع تاریخ زمانی که آن را اعلام کرد تعدادی از برنامه های آن کاوش شد.

یک حرکت نزولی برای شروع دیر است آنچه دانش آموزان انجام خواهد شد در ضمن به خصوص کسانی که ثبات مالی و تکیه بر پردیس یا دانشگاه به یک محیط امن خانه و پایدار.

برخی از آنلاین برخی چهره به چهره

این خواهد بود یک مدل ترکیبی با ترکیبی از مجازی و کلاس های حضوری. آن را ممکن است یک انتخاب خوب برای دانشگاه است که لازم نیست به اندازه کافی کلاس های درس اجازه می دهد تا تنظیم و چهره به چهره آموزش به الزامات اجتماعی فاصله.

"شما ممکن است برخی از این بزرگتر کلاس در حال تدریس آنلاین به سادگی دلیل آن را سخت به تصور کنید که 150 یا 350 نفر کلاس درس می گوید:" ملونی که منجر مرکز طرح های جدید در یادگیری و بورس تحصیلی در دانشگاه جورج تاون. "بنابراین شما ممکن است ببینید که کلاس تقسیم به بخش های متعدد." برای بزرگ ورود به سطح کلاس ها ممکن است یک سخنرانی جزء آنلاین و پس از آن دیدار در گروه های کوچکتر در فرد است.

"مدل هيبريد ندارد فقط در مورد modality" مالونی می گوید. "می توان آن را, اما آن را نیز می تواند مورد اساسا تجدید نظر در آنچه در هسته ساختار شده است برای کسانی که کلاس های زیادی."

البته تغییر بزرگتر در کلاس های آنلاین ممکن است به اندازه کافی خود را برای کاهش نگرانی های بهداشتی از دانش آموزان در محوطه دانشگاه. تحقیقات اولیه از دانشگاه کرنل دریافتند که از بین بردن چنین کلاس نمی کاهش تعاملات با یکدیگر است.

کوتاه بلوک

در بلوک بندی دانش آموزان را فقط یک دوره در یک زمان برای یک مدت زمان کوتاه تر به طور معمول سه یا چهار هفته است. کلرادو کالج هنرهای لیبرال مدرسه در جنوب دنور شده است با استفاده از این مدل برای 50 سال. این دانشکده به تصویب رسید این سبک از کلاس ها به دلیل "آن را اجازه می دهد تا [دانش آموزان] را به شیرجه رفتن عمیق و واقعا تمرکز در راه منحصر به فرد در یک موضوع می گوید:" آلن تاونسند شهردار وجود دارد. در یک سال معمولی مدرسه ارائه می دهد هشت بلوک.

علاوه بر آن شدت بلوک بندی جذاب است در حال حاضر به دلیل آن اجازه می دهد تا انعطاف پذیری. کالج ها که با استفاده از آن این فرصت را به تغییر راه کلاس نگاه هر سه هفته — پس از چندین شروع و متوقف کردن نقاط. (با یک ترم شما باید تنها یک شروع و پس از آن اغلب از 16 هفته بعد به پایان رسیده است.)

"این برای ما آسان تر در حال حاضر به فکر می کنم خلاقانه برای سال آینده" تاونسند می گوید. "دانش آموزان مختلف را می توانید انتخاب های مختلف. که واقعا سخت به کار با یک ترم سیستم های مبتنی بر اما بلوک ها به ما اجازه می دهد برای انجام این کار کمی انعطاف پذیری بیشتر."

مدرسه نیز سرگرم کننده ایده ارسال دانشکده در خارج از کشور برای تدریس به یک بلوک برای دانشجویان بین المللی که ممکن است قادر به ورود به ایالات متحده, و یا اضافه کردن تابستان بلوک به دانش آموزان فرصت های بیشتری را به کلاس.

فقط برخی پردیس

برخی از کالج ها پیشنهاد کرده اند تنها به آوردن دانشجویان سال اول به دانشگاه و داشتن upperclassmen یا تاخیر خود را شروع و یا به صورت آنلاین و از راه دور.

ایده مراکز تحقیقات نشان می دهد که چقدر مهم است دانشجوی سال اول دانشگاه است که به عنوان یک پیش بینی از فارغ التحصیلی. تطبیق با دانشگاه می تواند یک چالش به طوری که این امر اجازه می دهد تا دانش آموزان سال اول برای دریافت راحت و پشتیبانی اضافی در محوطه دانشگاه.

پس upperclassmen در حال حاضر آشنا با چگونه دانشگاه و کلاس کار می رود تئوری آنها بیشتر به راحتی می تواند انطباق با محیط آنلاین. نسخه های دیگر این رویکرد را دانش آموزانی که نیاز به مسکن دوباره به دانشگاه و سپس در طول زمان فاز در گروه دیگر از دانش آموزان.

همه این گزینه ها به دنبال حفظ تراکم جمعیت از دانشگاه های پایین تر در حالی که هنوز حفظ برخی چهره به چهره تعامل.

در محوطه دانشگاه با برخی از تغییرات

اجتماعی فاصله بهبود تست و تماس با ردیابی می تواند کمک به دانشگاه های بازگشایی دانشگاه.

"هر مدرسه است تلاش برای کشف کردن راه برای دانش آموزان آمد و انجام هر کاری که ما می توانیم در حالی که همچنین محافظت از بهداشت عمومی می گوید:" نوآوری یادگیری co-نویسنده جاشوا کیم مدیر برنامه های آنلاین و استراتژی در کالج دارتموث است.

"در همان زمان ما می دانیم که با این حال که با این نسخهها کار همه چیز متفاوت خواهد بود. آن را احتمالا بعید است که ما قادر خواهید بود به خودرا برای امتحان اماده دانش آموزان با هم در بزرگ بسته بندی شده سالن سخنرانی و یا قرار دادن دو برابر و سه برابر در سالن محل اقامت و یا حوادث بزرگ است."

به دنبال اجتماعی فاصله استادان در حال اندازه گیری کلاس های درس خود را محاسبه چگونه بسیاری از دانش آموزان مناسب می تواند در این فضا اگر آنها 6 فوت از هم جدا. رؤسای برنامه ریزی, چگونه دانش آموزان می تواند ورود و خروج از کلاس های درس با خیال راحت.

اما آن را فقط در کلاس های درس است که یک چالش مطرح. برای مسکونی کالج, این خوابگاه است.

"یا نه و دانش آموزان هستند و در واقع یادگیری در کلاس درس آن را فوق العاده مهم است برای آنها را به در دانشگاه تجربه" مالونی می گوید. بنابراین مدارس در حال فکر کردن در مورد چگونه آنها می توانند گسترش دانش آموزان خود را با قرار دادن آنها در مکان های که در آن آنها به طور معمول نمی خواهد بروید.

برخی از ایده ها شامل مسکن دانش آموزان در دفاتر که استفاده نمیشوند ، محلی هتل اتاق و یا خاموش-پردیس مسکن. موسسات نیز reimagining پردیس, حوادث مانند دانشجوی سال اول گرایش پس از آن بعید است که صدها نفر از دانش آموزان خواهد بود در یک سالن بسته بندی شده.

"بازاندیشی چگونه ما را به انجام همه چیز ما در دانشگاه است که بخشی از فرایند" مالونی می گوید.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن