6 شگفت انگیز و احساسی از لحظات مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از آدرس اتحادیه

بزرگنمایی این تصویر مجلس نانسی پلوسی ریپ یک کپی از رئیس جمهور تهمت سخنرانی پس از تحویل او به دولت از

توسط MINERALNEWS در 16 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

مجلس نانسی پلوسی ریپ یک کپی از رئیس جمهور تهمت سخنرانی پس از تحویل او به دولت از آدرس اتحادیه در کنگره در روز سه شنبه. مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از آدرس اتحادیه شامل برخی تعجب آور لحظات — هر دو عاطفی اطلاعیه ها و بی پرده واکنش از مجلس — همه بازی زندگی می کنند قبل از زمان نخست مخاطبان است.

در اینجا شش از نکات برجسته:

1. مجلس نانسی پلوسی, ریپ کردن یک کپی از سخنرانی رئیس جمهور

نمی توانید این ویدئو را ببینید? اینجا را کلیک کنید.

مجلس نانسی پلوسی D-کالیفرنیا ریاست اتاق اما زمانی که رئیس جمهور با نزدیک شدن افتا او قبل از شروع سخنرانی خود او ظاهرا کاهش یافته است به لرزش دست او است.

Pelosi پشت رئیس جمهور و صفحه به صفحه از طریق یک کپی از خود را آماده اظهارات. او هنوز هم در طول مکرر برابر رئیس جمهور قطع شد توسط صاعقه وار تشویق از جمهوری خواهان به عنوان او تبلیغ دستاوردهای او مخالف مانند کاهش مالیات.

در پایان سخنرانی پلوسی برداشت تا کپی از گفتار و پاره آن را در نیم.

نمی توانید این ویدئو را ببینید? اینجا را کلیک کنید.

این حرکت بود در برابر دوربین های پخش سخنرانی و آن را نشانه ای روشن از آنچه او فکر بیش از یک ساعت و نیم به آدرس. در مورد حرکت پس از آن او به خبرنگاران گفت: "این ادب چیزی برای انجام با توجه به جایگزین است."

2. اعطای مدال آزادی ریاست جمهوری به راش Limbaugh

نمی توانید این ویدئو را ببینید? اینجا را کلیک کنید.

رئیس جمهور با دعوت Rush Limbaugh, محبوب بحث محافظه کار-رادیو میزبان برای حضور در آدرس خود. Limbaugh تا به حال فقط اعلام یک روز قبل از آن که او مبتلا پیشرفته-مرحله سرطان ریه است.

"تقریبا در هر خانواده آمریکایی می داند که این درد هنگامی که یک دوست است مبتلا به یک بیماری جدی" رئیس جمهور اشاره کرد. اما پس از مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد در یک مد دراماتیک که او اهدای "بالاترین افتخار غیر نظامی" به Limbaugh.

رادیو شخصیت Rush Limbaugh می دهد thumbs-up پس از اهدا مدال آزادی ریاست جمهوری توسط بانوی اول Melania Trump در طول دولت از آدرس اتحادیه. مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ

به عنوان دوربین های متمرکز در مفسر ظاهرا تعجب چهره رئیس جمهور پس از آن در ادامه می گویند که به جای انتظار برای کاخ سفید مراسم به مناسبت افتخار او بود و آن را رسمی در وسط سخنرانی خود.

بانوی اول Melania Trump سپس ایستاد و ادارات معتبر مدال در یک روبان آبی در اطراف Limbaugh گردن. به سلامتی فوران در اتاق و بسیاری از جمهوری خواهان ایستاده بود و تحسین غیر منتظره و احساسی لحظه ای.

3. مغلوب ساختن پیشی جستن شگفتی نظامی, همسر, با, بازگشت, سرباز, شوهر

نمی توانید این ویدئو را ببینید? اینجا را کلیک کنید.

مغلوب ساختن پیشی جستن آدرس شامل عاطفی مراسم بود که یکی از لحظات نادری که هر دو طرف تحسین. او دعوت امی ویلیامز ارتش متاهل از فورت براگ, N. C., به پرداخت ادای احترام به نقشی که خانواده های نظامی بازی کند. او نشسته بود در اولین بانوی جعبه با دو فرزند او — 6-ماه-پیر Elliana و 3 ساله روآن.

رئیس جمهور اشاره کرد که ویلیامز بود مستقر در افغانستان برای هفت ماه گذشته — چهارم خود را گسترش. سپس او حیرت زده او را با وحی که شوهر او بود.

به عنوان او وارد اتاق هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات ها پریدم به پای خود و شعارهای "ایالات متحده آمریکا" فوران به عنوان رئیس جمهور تشکر گروهبان. 1st Class تاونسند ویلیامز که او را در آغوش کشید همسر و فرزندان.

4. مغلوب ساختن پیشی جستن به رسمیت می شناسد 100-year-old تاسکیگی airman با نوه بزرگ است که می خواهد برای پیوستن به نیروی فضا

نمی توانید این ویدئو را ببینید? اینجا را کلیک کنید.

مغلوب ساختن پیشی جستن دعوت Iain Lanphier یک هشتم کلاس که او گفت: آرزو برای پیوستن به تازگی ایجاد شده و فضای نیروی. او به نقل از آین که گفت: "اکثر مردم نگاه کردن در فضا. من می خواهم به نگاه کردن در جهان است."

تهمت نیز به رسمیت شناخته شده چارلز مک گی و او اعلام کرد که یکی از "آخرین بازمانده تاسکیگی شعله ور" یک گروه از خلبانان جنگنده آمریکایی از جنگ جهانی دوم است. McGee نیز Iain بزرگ-پدر بزرگ.

رئیس جمهور گفت که او به تازگی امضا لایحه ترویج McGee به رتبه سرتیپ و دوخته بود ستاره های جدید خود را بر روی شانه های او در دفتر بیضی در اوایل روز سه شنبه.

یک لبخند McGee ایستاده بود و مشخص شده یکی دیگر از لحظه ای که کنگره گرد هم آمدند و به رسمیت شناختن تزئین کهنه.

5. مغلوب ساختن پیشی جستن شگفتی چهارم-گریدر با بورس

نمی توانید این ویدئو را ببینید? اینجا را کلیک کنید.

رئیس جمهور با دعوت Janiyah دیویس چهارم-گریدر از فیلادلفیا و مادر استفانی به میان مهمانان در Melania Trump جعبه در خانه و اتاق.

معرفی آنها به رئیس جمهور توضیح داد که Stephanie Davis شد یک مادر مجرد بود که قادر به فرستادن دختر خود به مدرسه او می خواست برای حضور در پنسیلوانیا به دلیل دموکراتیک فرماندار وتو لایحه متمرکز در مدرسه انتخاب است.

او سپس اطلاع Janiyah که یک بورس تحصیلی "در دسترس تبدیل شده" و او قادر خواهد بود برای رفتن به مدرسه خود را انتخاب کنید." تعجب Janiyah در آغوش مادرش.

معلوم نیست که چگونه رئیس جمهور به کارگردانی گرانت به طور خاص به دانش آموز. او از کنگره خواست برای تصویب یک لایحه ارائه اعتبار مالیاتی به کسانی که کمک به مدرسه ابتدایی و متوسطه برنامه های کمک هزینه تحصیلی.

6. مغلوب ساختن پیشی جستن معرفی líder ژوئن Guaidó به عنوان مهمان, تعجب

نمی توانید این ویدئو را ببینید? اینجا را کلیک کنید.

هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن منتشر شده اولیه لیست مهمان جلوتر از دولت از آدرس اتحادیه líder ژوئن Guaidó نشد بر روی آن.

در طول سخنرانی خود را هر چند تهمت تاکید کرد تلاشهای دولت خود را در "ایستاده تا برای آزادی" و اعلام کرد که ایالات متحده پیوست و با بیش از 50 کشور دیگر به مخالفت با "سوسیالیستی دیکتاتور ونزوئلا نیکولاس مادورو."

سپس رئیس جمهور با اشاره به Guaidó که نشسته بود در اولین بانوی جعبه. اعلام این خبر موجب تشویق ایستاده و از جمله از سوی مجلس. مغلوب ساختن پیشی جستن او به نام "یک مرد شجاع که حمل با او امیدها و رویاها و آرزوهای همه ونزوئلا."

او سپس گفت: به Guaidó: "لطفا این پیام است که همه آمریکایی ها متحد با مردم ونزوئلا در خود صالح مبارزه برای آزادی است."

مادورو در قدرت باقی می ماند در ونزوئلا و ظاهر Guaidó می آید به عنوان او تلاش برای افزایش فشار بر دولت استبدادی در این کشور را به ترک قدرت است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن