6 کشته مسلح در میلواکی تیراندازی در Molson Coors آشامیدنی Co.

بزرگنمایی این تصویر پلیس در پاسخ به گزارش های فعال تیراندازی در Molson Coors آشامیدنی Co. پردیس در م

توسط MINERALNEWS در 8 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

پلیس در پاسخ به گزارش های فعال تیراندازی در Molson Coors آشامیدنی Co. پردیس در میلواکی در روز چهارشنبه. Morry Gash/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Morry Gash/AP

به روز شده در 10 p. m. ET

مقامات اجرای قانون گفت: حداقل پنج نفر کشته در تیراندازی داد و بیداد در Molson Coors آشامیدنی Co. در میلواکی در روز چهارشنبه بعد از ظهر.

مقامات بر این باورند مسلح که مشخص شد تنها به عنوان یک زن 51 ساله میلواکی مرد نیز درگذشت از آنچه به نظر می رسد خود وارد زخم گلوله.

"قلب مردم ویسکانسین رفتن به مردمی که دلیلی به قتل در Molson Coors این بعد از ظهر" رژیم صهیونیستی است. تونی Evers گفت: در یک شب در کنفرانس خبری. "این یک تراژدی برای میلواکی, بله, اما آن را یک فاجعه برای کل ایالت ویسکانسین."

پلیس گفت که هیچ تهدیدی در این زمان که سایت همچنان فعال صحنه جرم به بررسی است که در اولین مراحل.

در یک ایمیل به کارکنان Molson Coors شرکت گاوین tony walsh به نام مسلح "فعال آبجوسازی کارمند."

"وجود دارد هیچ کلمه ای برای بیان غم و اندوه عمیق, بسیاری از ما احساس حال حاضر او گفت:" در ایمیل, با توجه به آسوشیتد پرس.

هویت قربانیان منتشر خواهد شد بعد از بستگان خود شده اند و تماس آنها گفت. پلیس نکرد دیگر مسلح اما افزود که در صحنه ظاهر می شود موجود است.

هیچ انگیزه مشخص شده است در این زمان.

"این یک روز وحشتناک برای Milwaukeeans," رئیس پلیس آلفونسو مورالس گفت. "قربانیان همه مشغول به کار در Molson Coors و هیچ عضوی از عموم مردم درگیر شدند."

مورالس گفت: هنوز هم وجود دارد چند کارکنان در Molson Coors پردیس زیرا پلیس در ادامه جستجو از پردیس. او گفت: آلاینده مجموعه دارای بیش از 20 ساختمان و 1000 کارمند و اضافه کرد که آن را "چند ساعت" قبل از مقامات می تواند برای همه کارکنان.

مقامات گفت: در مدت کوتاهی پس از ساعت 2 بعد از ظهر به وقت محلی پلیس میلواکی در پاسخ به یک تماس از یک تیراندازی در 4100 بلوک غرب خیابان دولت. هنگامی که بر روی صحنه اجرای قانون واقع شده مشکوک بود که مرحوم.

پلیس گفت: اطلاعات تکمیلی ارائه خواهد شد توسط تیم اجرایی Molson Coors در یک بعد از اخبار جلسه.

میلواکی شهردار تام برت به نام حادثه "یک تراژدی غیر قابل بیان برای شهرستان ما است."

"شش خانواده در واقع عزادار خواهد شد و عزادار از آنجا که این وحشتناک عمل این فرد" بارت گفت. "این یک زمان برای ما به فکر کردن در مورد آن خانواده ها است."

در سخنرانی خود در کاخ سفید در کنفرانس خبری در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در پاسخ به کروناویروس جدید, رئیس جمهور ارائه شده خود را "عمیق ترین تسلیت" به خانواده های قربانیان تیراندازی.

"اوایل امروز یک قاتل افتتاح شد آتش سوزی در یک شرکت Molson Coors دم گیاه, گرفتن زندگی از پنج نفر" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "قلب ما برای شکستن آنها و عزیزان خود. ما ارسال ما تسلیت. ما خواهید بود با آنها" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

با توجه به Milwaukee Journal Sentinel مدت کوتاهی پس از تیراندازی کارکنان در آبجوسازی پیچیده دریافت ایمیل هشدار گفت: "یک تیرانداز فعال بود و در یا در نزدیکی طبقه دوم پله" از ساختمان 4 شرکت کارخانه.

این روزنامه اشاره می کند که در نزدیکی مدارس قفل شد پایین باعث افزایش اضطراب برای پدر و مادر به دنبال انتخاب کنید تا فرزندان خود را در حالی که در انتظار یک "همه روشن است."

پیش از آن در روز میلواکی اداره پلیس توییتی که آن را در دست بررسی "بحرانی حادثه" و خواست ساکنان به "روشن ماندن این منطقه در این زمان است."

میلواکی ایستگاه تلویزیونی WISN 12 یک وابسته به ABC گزارش که مشکوک تیرانداز سابق Molson Coors کارمند. NPR است و نه به طور مستقل تایید کرد که اطلاعات.

Molson Coors که brews Coors نور Miller Lite Blue Moon بلژیک سفید و دیگران تغییر نام آن از MillerCoors سال گذشته است. ایالات متحده آمریکا امروز گزارش داد در ماه اکتبر است که صدها نفر از شرکت ها مشاغل شد و در حال نقل مکان به میلواکی و در نتیجه از دست دادن "400 تا 500 کارمند" در سراسر شرکت.

این است که در حال توسعه و به روز خواهد شد زمانی که اطلاعات بیشتر در دسترس می شود.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب