570 کارگران Coronavirus در کارولینای شمالی کارخانه مرغ

بزرگنمایی این تصویر یک چهارم از کارکنان — 570 کارگران — در این تایسون مرغ پردازش تسهیلات در Wilkesbo

توسط MINERALNEWS در 2 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک چهارم از کارکنان — 570 کارگران — در این تایسون مرغ پردازش تسهیلات در Wilkesboro N. C. باید آزمایش مثبت برای coronavirus. Keri قهوه ای/WFDD پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Keri قهوه ای/WFDD

گیاهان پردازش گوشت در سراسر کشور در حال مبارزه با شیوع کروناویروس. که شامل غذاهای تایسون مرغ پردازش تسهیلات در شهرستان ویلکس, N. C.

بیش از 2,200 کارگران مورد آزمایش قرار گرفتند در Wilkesboro گیاه و 570 مثبت بودند coronavirus. تایسون گفت: اکثر کارگران که به این ویروس را نشان نمی دهد هر گونه علائم.

شیوع اتفاق افتاده اند با وجود تایسون به طور موقت بسته شدن بخش هایی از این تسهیلات برای تمیز کردن عمیق و کارگر غیبت مرتبط با قرنطينه و عوامل دیگر. این شرکت می گوید قصد دارد به سطح شیب دار تا عملیات دوباره این هفته است.

کن Noland شهر مدیر Wilkesboro. او گفت: مقامات محلی در حال انجام همه آنها می توانند در یک وضعیت دشوار است.

"بخش سخت است که آن را یک عمل متعادل. ما در حال تلاش برای محافظت از جامعه ما در حال تلاش برای محافظت از تایسون اعضای تیم اما ما نیز تحت قیمومیت برای دولت فدرال به انجام همه چیز ما می توانیم به حفظ این تایسون عامل کارخانه به ارائه مواد غذایی برای ملت" گفت: Noland.

این دومین بار است که در این ماه این گیاه به طور موقت متوقف عملیات. بسته شد برای تمیز کردن در اوایل این ماه پس از یک مشکوک به شیوع. قبلا ویلکس شهرستان در بخش بهداشت و درمان مورد آزمایش قرار 200 کارگران در سایت و 39 مثبت بودند برای ویروس. تایسون نیز تست شده صدها نفر از کارکنان در سایت و نیست انتشار این نتایج تا دیروز.

این شرکت می گوید چندین جدید اقدامات ایمنی شده اند در محل قرار داده و در Wilkesboro سایت. کسانی که شامل پلاستیکی تقسیم بین ایستگاه های کاری روزانه متوسط چک با حرارتی اسکن حتی چادر خارج برای بیشتر اتاق استراحت اجتماعی فاصله فضا. اما برخی از این اقدامات در حال حاضر در محل و متوقف نمی این آخرین شیوع.

کار طرفداران می گویند این صنعت انجام نمی دهد به اندازه کافی برای محافظت از کارگران در این نوع از امکانات و بسیاری از کارکنان نیست اعتماد به نفس در این حمایت برای بازگشت به کار.

این شرکت همچنین به طور موقت idled گیاهان در کشورهای دیگر از جمله آیووا, ایندیانا و نبراسکا. و تایسون را به تنهایی نیست. گوشت و مرغ گیاهان پردازش تبدیل شده اند coronavirus نقاط داغ در سراسر ایالات متحده Smithfield مواد غذایی و هورمل مواد غذایی در میان کسانی که توقیف گیاهان به دلیل COVID-19 شیوع است.

"ما در حال همکاری نزدیک با ادارات بهداشت محلی برای حفاظت از اعضای تیم ما و خانواده های آنها و برای کمک به مدیریت گسترش ویروس در جوامع ما گفت:" تام Brower معاون ارشد رئیس جمهور از سلامت و ایمنی برای مواد غذایی تایسون در آزادی مطبوعات. "ما با استفاده از به روزترین اطلاعات و منابع برای حمایت از اعضای تیم ما و ما متعهد به حصول اطمینان از آنها احساس امن و زمانی که آنها به کار می آیند."

تایسون بزرگترین کارفرما در شهرستان ویلکس و پمپ در صدها میلیون دلار به اقتصاد محلی در هر سال.

تایسون میگه کارگران که تست مثبت برای این ویروس را دریافت و پرداخت می شود بیمار را ترک کنند. این Wilkesboro گیاهی است که در میان 30 امکانات تولید در ایالات متحده که در آن شرکت نورد اضافی COVID-19 تست و بر روی سایت خدمات پزشکی برای کارگران است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب