5 هندی نیروهای شورشیان 2 کشته در کشمیر مبارزه

سرینگر هند - هند پنج سرباز و دو شبه نظامیان کشته شده در جنگ در مورد مناقشه کشمیر زمانی که ارتش و پلیس یورش برد

توسط MINERALNEWS در 14 اردیبهشت 1399

سرینگر هند - هند پنج سرباز و دو شبه نظامیان کشته شده در جنگ در مورد مناقشه کشمیر زمانی که ارتش و پلیس یورش برده و یک خانه که در آن شورشیان گروگان برگزاری انتخابات گفت: در روز یکشنبه ،

پنج عضو ضد شورش تیم وارد خانه ای در شمال غربی Handwara منطقه اواخر شنبه و "با موفقیت extricated شهروندان" یک ارتش هند در بیانیه ای گفت:.

دولت نیروهای تحت سنگین گلوله از نظامیان و متعاقب آن درگیری دو شبه و همه اعضای تیم درگذشت بیانیه ای گفت:.

این مشخص نیست که چگونه بسیاری از شهروندان را نجات دادند. هیچ نظامی بلافاصله اظهار نظر و وجود مستقل تایید گروگان گیری.

یک افسر پلیس گفت: یک سرهنگ ارتش و عمده همراه با یک افسر پلیس و دو سرباز دیگر سعی در طوفان مخفیگاه زمانی که آنها به ضرب گلوله کشته شده توسط داعش. افسر صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود در همراهی با گروه سیاست.

افسر گفت: تقویت نیروهای ویژه نامیده می شد و در آنها از کشته شدن دو شبه نظامیان اما دو نفر دیگر به احتمال زیاد فرار کرد.

در ضمن حداقل هشت غیر نظامی از جمله سه فرزند جوان و یک پسر نوجوان مجروح شدند روز شنبه در یک انفجار ناشی از مواد منفجره را فقط چند کیلومتر از روز شنبه ترور شد, سایت پلیس گفت:.

پلیس مشغول تحقیق در اینکه آیا دستگاه بود مانده پوسته از قبل ترور شد سایت.

هند به شدت آن عملیات ضد شورشی در سراسر کشمیر در ماه های اخیر با وجود یک مستند برای مبارزه با کروناویروس. شبه نظامیان مبارزه هندی قانون را متوقف نمی حملات خود بر نیروهای دولتی و اتهام خبرچینان.

شده است وجود دارد نیز تقریبا روزانه مبارزه با بیش از چند ماه گذشته همراه ناهموار و کوهستانی بسیار نظامی مرزی که تقسیم کشمیر بین هند و پاکستان است.

روز جمعه دو سربازان هندی کشته شدند در مرز درگیری است. روز چهارشنبه یک سرباز پاکستانی و سه غیر نظامی در هر دو طرف از کشمیر کشته شدند در یکی دیگر از کشمکش و مبارزه است.

گروه های شورشی در هند برگزار شد کشمیر خواهان آن است که سرزمین ایران یا پاکستان تحت حکومت و یا به عنوان یک کشور مستقل است. هند را متهم پاکستان از مسلح کردن و آموزش ضد هند شورشیان. پاکستان با رد این گفته آن ارائه می دهد تنها اخلاقی و دیپلماتیک حمایت از شبه نظامیان و به کشمیری که مخالف هندی قانون است.

شورشیان شده اند مبارزه هندی قانون از سال 1989 است. در حدود 70 ، 000 نفر کشته شده اند و در قیام و متعاقب آن ارتش هند کشته و زخمی شدند.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن