3rd سابق افسر پلیس را در جورج فلوید مرگ از زندان آزاد شده در پیوند

بزرگنمایی این تصویر مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس در 25 مه موجب تظاهرات و مراسم تجلیل از مینیاپولیس

توسط MINERALNEWS در 16 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس در 25 مه موجب تظاهرات و مراسم تجلیل از مینیاپولیس و در سراسر کشور است. تمام چهار ماموران درگیر شده بودند اخراج شدند و در حال حاضر با اتهامات جنایی. جیم Mone/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Mone/AP

یک سوم سابق مینیاپولیس افسر پلیس در قتل جورج فلوید منتشر شده از زندان است.

با توجه به Hennepin County jail سوابق Tou Thao از زندان آزاد شد با شرایط روز شنبه صبح بعد از ارسال $750,000 اوراق قرضه.

Thao, 34, چهره اتهام کمک و معاونت در جرم قتل درجه دوم در حالی که ارتکاب جنایت و همچنین به عنوان کمک و معاونت در جرم درجه دوم قتل نفس با مقصر سهل انگاری. او هنوز رتبهدهی نشده است وارد یک درخواست.

او برنامه ریزی شده است به نظر می رسد در دادگاه در سپتامبر. 11.

Thao یکی از چهار افسر متهم در مارس 25 مرگ جورج فلوید که موجب اعتراضات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس در سراسر کشور و در سراسر جهان است. همه را از آنجا اخراج شده است و اتهامات جنایی روبرو هستند.

درک چوین افسر دستگیر شده در دوربین زانو در Floyd گردن برای نزدیک به دو ساعت بود با اتهام قتل درجه دوم و سوم-قتل عمد و قتل نفس. او همچنان در بازداشت $1.25 میلیون وثیقه.

تصویری از این حادثه نشان می دهد چوین در ادامه به فشار زانو خود را در Floyd گردن با وجود درخواست های مکرر توسط فلوید است که او نمی تواند نفس بکشد. سه تن دیگر از افسران دخالت ندارد.

با توجه به شکایت کیفری در زمینه ژوئن Thao آورده ممانعت محدودیت برای استفاده در Floyd اما افسران تصمیم به استفاده از آن و به جای "حفظ مواضع خود." شکایت توصیف چگونه Thao نگهبانی در مقابل تماشاچیان به عنوان سه نفر دیگر از افسران برگزار شد فلوید توسط پاها و پشت و گردن.

"متهم شد و سپس در مورد تعدادی از شهروندان که جمع شده بودند و تماشا می کردند افسران زانو در آوردن آقای فلوید و ترافیک بالقوه نگرانی و بنابراین متهم ایستاده بود بین آن دسته از شهروندان و افسران."

دو نفر دیگر از افسران سابق, J. Alexander Kueng و توماس لین چهره همان اتهامات به عنوان Thao و در حال حاضر شده است در اوراق قرضه منتشر شد.

مینه سوتا قاضی به تازگی مجموعه ای آزمایشی trial تاریخ 8 مارس برای تمام چهار مردان, اما گفت که او انتظار دارد که خود را وکیل به پرونده حرکات به صورت جداگانه محاکمه.

Thao پیوست مینیاپولیس پلیس در سال 2009 بود اما گذاشته که در آن سال با توجه به کاهش بودجه و ابقاء در سال 2012. او شش پلیس انجام شکایت در رکورد خود که یکی از آنها هنوز باز بود در زمان شلیک.

Thao نیز یک موضوع از یک سال 2017 خشونت پلیس طرح دعوی در دادگاه است که ادعا شده است که او و یکی دیگر از افسر ضرب و شتم شاکی در طول بازداشت خود در سال 2014, شکستن دندان های خود را در حالی که او دست به دستبند. این شهر حل و فصل دعوی در دادگاه برای $25,000.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب