3 SEO Keyword Research استراتژی برای خدمات مبتنی بر کسب و کار

[ad_1] چگونه می توانید یافت می شود که مردم به دنبال خود را ارائهکه در آن شما زمانی که شما نیاز به پیدا کردن ی

توسط MINERALNEWS در 14 خرداد 1399
[ad_1]

چگونه می توانید یافت می شود که مردم به دنبال خود را ارائه

که در آن شما زمانی که شما نیاز به پیدا کردن یک وکیل رستوران داخلی و یا طراح ؟ به گوگل ،

اما با بسیاری از کسب و کار رقابت برای توجه همه را, اگر شما یک سرویس مبتنی بر کسب و کار شما واقعا نیاز به تمرکز بر روی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به عنوان یکی از مهم ترین استراتژی های بازاریابی.

یکی از اجزای اصلی در جستجوگرها است که برای پیدا کردن مرتبط و کلمات کلیدی هدفمند است که ایجاد ارتباط بین آنچه که ایده آل خود را در بازار هدف است برای جستجو و خدمات شما فراهم می کند.

در اینجا 3 SEO keyword research استراتژی برای کمک به خدمات مبتنی بر کسب و کار شروع کنید:

1. شیرجه رفتن عمیق به کسب و کار شما

شما نمی توانید, توسعه, جستجوگرها استراتژی کلیدی برای خدمات خود را بر اساس کسب و کار تا زمانی که شما را در درک که در حال آمدن به سایت خود و آنچه آنها دنبال آن هستید.

سر به حساب Google Analytics خود را و نگاهی به آمار مانند:

چه کلمات کلیدی مردم با استفاده از به زمین را در سایت خود

آنچه در صفحات آنها در حال ترک/اقامت در

موقعیت جغرافیایی خود

سپس شما می توانید ریز لحن کلمات کلیدی که به هدف (مانند اضافه کردن نام شهر به خدمات مبتنی بر عبارات) را ببینید کلمات کلیدی که نیست در داده های خود را و ایجاد محتوا به منظور افزایش تجربه کاربر.

2. ببینید که چه رقابت انجام شده است

این که آیا آن یک شرکت که در کسب و کار برای سال و به نظر می رسد در بالای رتبه بندی موقعیت یا جدیدتر خدمات مبتنی بر کسب و کار در صحنه شما نیاز به یک عکس از کلمه کلیدی رقابتی چشم انداز است.

ببینید که چه کسی می آید تا زمانی که شما در گوگل چه مشتریان شما دنبال آن هستید. پیدا کردن که دیگری است که فروش خدمات خود را در یک محل خاص.

را توجه داشته باشید از نوع محتوای آنها ارائه مشتریان بالقوه و چگونه به خوبی بهینه سازی سایت خود را برای کلمات کلیدی خاص. این کمک می کند تا شما را در درک کلمات کلیدی که آنها هستند و نه هدف.

3. تمرکز بر longtail کلمات کلیدی

بیشتر به طور کلی کلید واژه سخت تر از آن خواهد شد به رتبه برای آن عبارت جستجو. خدمات مبتنی بر کسب و کار نیز باید تحقیق و استفاده از longtail کلمات کلیدی - کسانی که کلمات کلیدی که فوق العاده خاص به هر آنچه شما فروش است.

در حالی که ممکن است آنها را در ترافیک کمتر نسبت به رتبه بندی بالا کوتاه تر کلمات کلیدی ترافیک آنها را بسیار هدفمند.

شاید شما یک حسابدار مالیاتی که دارای تخصص در بازده برای افرادی که خود را خانه دوم در یک کشور دیگر. یا فيزيوپاتولوژی خانه که بیشتر آثار در سه خوابه دامداران در سمت شرق شهرستان. هر چه تو رفتگی در دیوار شما اجازه (محلی) جهان می دانم!

اول تحقیق کلمه کلیدی و سپس یک استراتژی SEO

SEO یک ضرورت برای هر سرویس مبتنی بر کسب و کار - آیا شرکت شما این است که همه آنلاین و یا یک نمای محل. انجام تحقیقات خود را به منظور توسعه یک جامد استراتژی کلیدی است که کمک خواهد کرد که شما تسلط محلی جستجو رتبه بندی.

شما لازم نیست برای انجام این کار به تنهایی! چرا استخدام یک متخصص در حرفه ای بهینه سازی موتور جستجو? آنها خواهید انجام تحقیقات کلمه کلیدی خود را و استراتژی جستجوگرها به راه راست بنابراین شما می توانید تمرکز بر ایجاد کسب و کار خود را در راه های دیگر.

چه SEO تحقیقات شما آیا برای کسب و کار شما? به اشتراک گذاری تجربیات خود را در نظرات!

[ad_2]
آخرین مطالب