26 کروناویروس جدید مرگ و میر در L. A. شهرستان به عنوان stay-at-home سفارشات تمدید

شمار تلفات ناشی از کروناویروس در لس آنجلس آمریکا چهار شنبه به مقامات extended stay-at-home سفارشات به مه و ساک

توسط MINERALNEWS در 25 فروردین 1399

شمار تلفات ناشی از کروناویروس در لس آنجلس آمریکا چهار شنبه به مقامات extended stay-at-home سفارشات به مه و ساکنان حل و فصل را به یک آخر هفته عید پاک با محدودیت های بی سابقه ای در جنبش های خود را.

شهرستان مقامات بهداشت عمومی گزارش اضافی 25 مرگ و میر مرتبط با این ویروس حدود ظهر شنبه و 456 مورد جدید. ساحل طولانی است که خود را عمومی وزارت بهداشت همچنین گزارش یک مرگ.

"همانطور که مردم از مذاهب مختلف گرد هم می آیند این آخر هفته افکار و دعاهای من با تمام کسانی که تجربه از دست دادن بیماری و پریشانی مرتبط با COVID-19 همه گیر" باربارا فرر, مدیر لس آنجلس وزارت بهداشت در بیانیه ای گفت.

از مرگ و میر گزارش شده توسط L. A. شهرستان 21 نفر در بیش از 65 و دو نفر بین سنین 41 و 65 مقامات گفت. بیست و یک نفر شرایط بهداشتی اساسی. مرگ شامل دو در شهر پاسادنا.

تبلیغات

کسی که مرده در ساحل طولانی شد یک زن در 70s با شرایط بهداشتی اساسی, مقامات گفت. این شهر ثبت کرده است و در مجموع 332 نفر از 48 از آنها در میان افرادی که در بیمارستان بستری شدند. ده نفر کشته شده اند.

هفت مرگ در ساحل طولانی شد در ارتباط با مراقبت دراز مدت امکانات, مقامات گفت. در مجموع 69 مورد گزارش شده در میان ساکنان و کارکنان در شش جمله امکانات در این شهرستان است.

لس آنجلس ضبط کرده 266 مرگ و میر مربوط به کروناویروس و بیش از 8,800 موارد از بعد از ظهر شنبه.

تبلیغات

از بعد از ظهر شنبه در کالیفرنیا ضبط کرده 630 مرگ و میر و بیش از 21,600 موارد تایید شده. که به طور قابل توجهی کمتر از در دیگر نقاط داغ مانند نیویورک اما مقامات می گویند بیشتر در هفته های اجتماعی فاصله مورد نیاز کالیفرنیا به نگه داشتن تعداد قابل کنترل است.

اورنج کانتی گزارش یک اضافی مرگ مرتبط با COVID-19 بیماری ناشی از ویروس و 85 موارد جدید در روز شنبه در مجموع 18 کشته و 1,221 موارد پس از وقوع آغاز شد. در مجموع 118 نفر در بیمارستان بستری شدند و 63 از آنها در بخش مراقبت های ویژه این شهرستان گفت.

لس آنجلس مقامات بهداشت هشدار داد پنج شنبه است که ساکنان این منطقه باید اتخاذ حتی دقیق تر اجتماعی فاصله شیوه به سرعت گسترش coronavirus و اقامت در خانه محدودیت می تواند باقی می ماند به تابستان است.

حتی با نمایشی اجتماعی فاصله ساکنان شهرستان در حال حاضر در حال تمرین مقامات پیش بینی است که تا 30 درصد از ساکنان می تواند آلوده تابستان بدون بیشتر تغییرات رفتاری مانند کاهش سفرهای خرید.

به عنوان یک نتیجه لس آنجلس است که گسترش آن stay-در-خانه سفارش از طریق حداقل ممکن است 15.

این آخر هفته برای جلوگیری از جمعیت از جمع آوری به صورت سنتی هوای عید پاک شهدای همه L. A. شهرستان باغ گیاه شناسی, دریاچه ها و پارک ها بسته خواهد شد و در روز یکشنبه این شهرستان بخش از پارک ها و تفریح و سرگرمی در بیانیه ای گفت.

"این یک تصمیم دشوار به عنوان ما می دانیم که عید پاک است [a] روز جشن برای بسیاری از پارک مهمان" بیانیه ای گفت:. "با این حال پیش بینی شده حجم بالایی از بازدید کنندگان آن را غیر ممکن برای پیاده سازی امن فیزیکی فاصله شیوه و یا جلوگیری از تجمع گروه."

تبلیغات

در حالی که سخت فیزیکی فاصله اقدامات در L. A. شهرستان شده اند که در اثر به مدت سه هفته باید به وضوح نجات جان بسیاری از مقامات گفت: مدل ارائه شده توسط شهرستان و جمعه نشان می دهد وخیم حالات اگر اقامت در خانه سفارش به برداشته شود در حال حاضر.

هنوز هم وجود دارد بیش از حد بسیاری از مردم تبدیل شدن به آلوده به کروناویروس در این شهرستان خبر داد. و وجود دارد بیش از 50% شانس که در حال حاضر ظرفیت بستری در بخش مراقبت ويژه بيمارستان در L. A. شهرستان حدود 750 در حال حاضر می تواند پر شود اواخر ماه آوریل است.

San Francisco Bay Area شهرستان در حال حاضر به تمدید اقامت خود را در خانه ،

در شهرستان ریورساید مقامات خاطر نشان کرد خانواده ها به خودداری از سفر در طول تعطیلات عید پاک به خصوص به نسبتا منزوی مناطق رفت و آمد مکرر مانند Idyllwild.

شهرستان سرپرست چاک واشنگتن گفت دفتر او تا به حال سوالات متعدد از ساکنان این شهر از 2500 که او اشاره می کند به اندازه کافی منابع یا خدمات پزشکی برای هر دو ساکنان و مسافران است.

"من درک می کنم که خانواده هایی که جدا شده اند که برای هفته می خواهید برای سرگرم کردن کودکان خود را, اما ما در میانه یک بحران بهداشت عمومی," واشنگتن در بیانیه ای گفت. "ما نمی توانیم خطر ابتلا به خانواده های در معرض خود را و ساکنان Idyllwild به COVID-19 فقط برای یک سفر برف."

Riverside County سلامت عمومی افسر هفته گذشته ممنوع تمام دولتی و خصوصی گردهمایی با هر اندازه و دستور داد ساکنان به سایش پوشش صورت در هنگام خروج از خانه. متخلفان می تواند 1000 $خوب است.

تبلیغات

شهر پاسادنا اعلام سفارش خود را مرتبط با محافظ پوشش صورت برای کارگران و مشتریان در ضروری کسب و کار. که صدق نمی کند به ساکنان که در حال راه رفتن یا دویدن به تنهایی اثر طول می کشد در نیمه شب چهارشنبه.

در ضمن بودجه مشاوران به رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گفت: قانونگذاران کالیفرنیا روز جمعه که برچسب قیمت برای دولت در تلاش های اولیه برای مبارزه با کروناویروس را در مجموع حداقل 7 میلیارد دلار با هزینه های اضافی انتظار می رود قبل از پایان سال.

برآورد مندرج در نامه ای به قوه مقننه مشترک کمیته بودجه, اولین نگاه جامع در مالی تاثیر دولت در پاسخ به این بیماری همه گیر. آن را شامل نمی شود هزینه های قابل توجهی در حال حاضر به عهده شهر و شهرستان دولت ها در سراسر کشور.

"این تاثیر است که انتظار می رود به اقدام فوری و مؤثر در سال مالی 2019-20 و ادامه خواهد داد به سال مالی 2020-21 و سال دیگر بسته به سرعت بهبود محلی و ایالتی و ملی اقتصاد" نوشت: Keely Bosler فرماندار, مدیر امور مالی, در نامه ای به نمایندگان مجلس.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب