2 وام مسکن بدون درآمد: فروش خانه فروش یا اجاره یک Airbnb میزبان شگفتی

بزرگنمایی این تصویر جوزپ ناواس Masip دیده با سگ خود را Ruquet خریداری یک خانه دوم در فیلادلفیا شد و

توسط MINERALNEWS در 19 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

جوزپ ناواس Masip دیده با سگ خود را Ruquet خریداری یک خانه دوم در فیلادلفیا شد و بازسازی آن برای استفاده به عنوان یک Airbnb که coronavirus بحران رسید. در حال حاضر برنامه های خود را لغو و او را مطمئن نیستید که چه چیزی را برای درآمد. جوزپ ناواس Masip پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جوزپ ناواس Masip

کسب و کار بود زمزمه برای Airbnb میزبان جوزپ ناواس Masip در فیلادلفیا. بنابراین او خریداری یک خانه دوم و برنامه ریزی برای نوسازی آن و اضافه کردن آن را به خود Airbnb ارائه شده است.

"در وسط نوسازی coronavirus بحران," او گفت:. "من تا به حال به لغو بازسازی و من تا به حال به پیمانکار کار را متوقف کنید."

ناواس Masip, 44 آوردن در حدود 2000 دلار در ماه از دو اتاق او اجاره از جنوب فیلادلفیا صفحه اصلی.

شرط بندی است که او می تواند دو برابر درآمد خود را با یک خانه دوم, او با ترک شغل خود به عنوان یک اسپانیایی زبان استاد به دنبال یکی دیگر از مدرک کارشناسی ارشد در آموزش و پرورش و آموزش الکترونیکی. طرح خود را به تکیه بر خود Airbnb درآمد در آن زمان.

چهره CORONAVIRUS رکود اقتصادی

مشاغل از دست داد. کسب و کار در خطر است. جلسات رفته مجازی. چهره Coronavirus رکود اقتصادی ارائه می دهد عکس از کار آمریکایی که زندگی شده اند طرح میتوانست با این بیماری همه گیر.

در حال حاضر با هیچ مهمانان برای آینده قابل پیش بینی ناواس Masip می داند او را به rip کردن این طرح اما او کاملا نمی دانند چه باید بکنید. او هنوز هم به دنبال کار فارغ التحصیل آنلاین اما هنگامی که آن را به پول می آید, او گفت که او احساس به طور فزاینده ای از جان گذشته.

ناواس Masip در حال حاضر شگفتی که آیا او باید اجاره خانه او فقط خریداری شده و یا آن را قرار داده تا برای فروش.

"من در حال حاضر دو وام مسکن. من نمی باید هر گونه درآمد," او گفت:. "و من نمی دانم وقتی که من رفتن به قادر به شروع به انجام Airbnb دوباره. بنابراین من فکر کردن در مورد شاید گرفتن یک وام از یک عضو خانواده یا شروع به صحبت کردن به یک بانک است."

ادامه مطلب داستان در چهره Coronavirus رکود است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن