2 جت با آمریکایی ها فرار coronavirus زمین در کالیفرنیا

دو جت حامل حدود 350 آمریکایی در کالیفرنیا وارد شده در پایگاه نیروی هوایی تراویس پس از فرار کانون شیوع کروناویر

توسط MINERALNEWS در 16 بهمن 1398

دو جت حامل حدود 350 آمریکایی در کالیفرنیا وارد شده در پایگاه نیروی هوایی تراویس پس از فرار کانون شیوع کروناویروس در ووهان چین.

یکی از این هواپیما برنامه ریزی شده است برای سوخت گیری در این پایگاه در نزدیکی واکاویل قبل از رفتن به Marine Corps Air Station میرامار در نزدیکی سن دیگو بعد شنبه. به گزارش شمال فرمان مسافران هستند موضوع را به 14 روز در قرنطینه فدرال تحت سفارشات از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

در میرامار فضا تعیین شده است کنار گذاشته و در یک لیسانس محله های پیچیده و یک پایه مسافرخانه به خانه مسافران که شامل خانواده ها با فرزندان.

به گفته دکتر کریستوفر برادن یک معاون با CDC مستقر رسیدگی به بازگشت پرواز از چین, هر کس در این هواپیما بودند به نمایش در آمد برای علائم کروناویروس قبل از سوار شدن در چین است. آنها را تحت همان فرآیند غربالگری زمانی که آنها به زمین در میرامار.

تبلیغات

"اگر وجود دارد هر کسی که بیمار است و یا کسی که تب آنها مجاز در هواپیما" برادن گفت. "هنگامی که آنها می رسند دیگر غربالگری اولین چیزی است که ما انجام خواهد داد در این پایان و اگر وجود دارد هر گونه افرادی که علائم و/یا تب سازگار با کروناویروس عفونت آنها در حال انتقال به یک مرکز پزشکی برای ارزیابی پزشکی و انزوا."

میرامار و تراویس دو از چهار امکانات ایالات متحده آمریکا وزارت دفاع شنود گذاشته به خانه قرنطینه آمریکایی است. دیگران فورت کارسون در کلرادو و لککلند ایر فورس بس در سن آنتونیو. آوریل پایگاه نیروی هوایی در کنار رودخانه شهرستان نیز راه اندازی چادر در آن آسفالته در آماده سازی برای هر مسافر که ممکن است منحرف به پایه ای برای نمایش.

هفته گذشته هواپیمای حامل گروهی از ووهان فرود در ماه مارس است. نزدیک به 200 نفر باقی می ماند تحت قرنطینه وجود دارد که در آن آنها خواهد بود برای نظارت علائم تا زمانی که این ویروس' 14 روز دوره کمون به پایان رسیده است.

تبلیغات

در روز سه شنبه یک نفر دیگر سفر از سرزمین اصلی چین منتقل شد و از فرودگاه بین المللی لس آنجلس به پایه. مسافر خواهد بود و جدا از دیگر مردم باقی خواهد ماند و تحت قرنطینه برای چند روز آینده.

به تاریخ وجود داشته است نزدیک به 500 مرگ و میر در سرزمین اصلی چین و فیلیپین و بیش از 24,000 تایید موارد coronavirus در سطح جهان است. CDC تایید کرده است 11 مورد از این ویروس در ایالات متحده از جمله شش در کالیفرنیا است.

در حالی که مقامات انتظار می رود که تعداد به ادامه رشد آنها اشاره می کنند که آنفولانزا باقی مانده بزرگتر تهدید سلامت به مردم در ایالات متحده از coronavirus باعث ده ها هزار نفر از مرگ و میر در سال است.

San Diego Union-Tribune نویسندگان اندرو دایر و پل سیسون کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب