2 متهم با اسپری نقاشی باستانی هنر سنگ در نوادا

لاس وگاس - دو نوادا مردان شده اند تحت تعقیب به اتهام خرابکاری در یک سایت باستان شناسی پس از ایالات متحده, دادس

توسط MINERALNEWS در 20 اسفند 1398

لاس وگاس - دو نوادا مردان شده اند تحت تعقیب به اتهام خرابکاری در یک سایت باستان شناسی پس از ایالات متحده, دادستان ها می گویند این جفت ارز اسپری رنگ صخره در یک بنای یادبود ملی که امکانات خستگي.

دانیل پلاتا و جاناتان Pavon هر دو 25 و از Elko به اتهام توطئه تخریب اموال دولتی و غیر مجاز آسیب و یا تغییر و یا defacement باستان شناسی, منابع آمریکا, وکیل نیکلاس Trutanich دفتر روز دوشنبه گفت:.

دادستان ها می گویند مردان نوشته شده یک ویدیو را در Pavon را Instagram حساب در ماه سپتامبر سال 2019 نشان پلاتا خرابکاری استراحت توقف در کاج سفید شهرستان از جمله اسپری-نقاشی ساختمان و اسپری-نقاشی ملک در شهرهای مک گیل و لوند.

مردان نیز سوار به سفید رودخانه باریک باستان شناسی منطقه در حوزه و محدوده یادبود ملی که در آن Pavon عمل به عنوان یک مواظب عنوان پلاتا اسپری رنگ با توجه به جنایی کیفرخواست.

سفید رودخانه باریک پیچ در پیچ است, دره عمیق و باریک است که به یکی از بزرگترین غلظت از ماقبل تاریخ هنر سنگ در شرق نوادا, با توجه به U. s. اداره مدیریت زمین.

آژانس را بلافاصله بازگشت پیام به دنبال جزئیات بیشتر در مورد میزان آسیب به هنر سنگ.

پلاتا و Pavon ساخته شده اولیه حضور در دادگاه در تاریخ 6 مارس دادستان گفت.

مردان هنوز در فهرست وکلای مدافع به نظر طرف خود و یا عمومی ذکر شده شماره تلفن های که در آن آنها می تواند به نظر رسیده است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن