2 برزیل فرمانداران تحت آتش در پروب از COVID صرف

ریو دو ژانیرو - برزیل فرمانداران تحت بیشتر آتش چهارشنبه بیش از اتهامات فساد مربوط به COVID-19 گذراندن با یکی د

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399

ریو دو ژانیرو - برزیل فرمانداران تحت بیشتر آتش چهارشنبه بیش از اتهامات فساد مربوط به COVID-19 گذراندن با یکی داشتن خانه اش حمله کردند و یکی دیگر از مجموعه به صورت یک استیضاح روند. پلیس فدرال حمله به کاخ دولت از Para دولت در منطقه آمازون و همچنین رژیم صهیونیستی است. هلدر Barbalho را به عنوان بخشی از تحقیقات مربوط به اتهام تقلب در خرید فن برای درمان COVID-19. جستجو به منظور هدفمند در مجموع 23 آدرس در شش متحده و برزیل را در منطقه فدرال در برازیلیا پلیس در بیانیه ای گفت.

Barbalho دومین فرماندار به بررسی در رابطه با شک و هزینه های پزشکی در طول بیماری همه گیر.

در مه 26, پلیس اقامت, Rio de Janeiro دولت رژیم صهیونیستی است. Wilson Witzel به عنوان بخشی از تحقیقات مربوط به اتهام بی نظمی در قراردادهای اعطا شده برای ساخت اورژانس بیمارستان. ریو قانونگذاران رای دادند و تقریبا به اتفاق آرا روز دوشنبه آغاز استیضاح در برابر فرماندار.

Witzel وعده داده است هشت اورژانس بیمارستان اما فقط یکی را باز کرد, در نزدیکی مرکنا ورزشگاه فوتبال.

او هرگونه تخلف و گفت: او قربانی اذیت و آزار سیاسی.

"من در سهولت در مورد بی گناهی من. من را حفظ خواهد کرد در حال کار به عنوان فرماندار و آماده دفاع از من. من مطمئن هستم که نمایندگان را قاضی حقایق به عنوان آنها واقعا هستند" گفت: بیانیه ای از Witzel که ادامه خواهد داد مگر اینکه در فرایند قانونگذاری منجر به استیضاح و حذف.

هر دو Witzel و Barbalho به انتقاد رئیس جمهور Jair Bolsonaro رد اقدامات قرنطینه شامل گسترش coronavirus.

به اتهام تقلب در Para ناشی از کسب هواکش به ارزش میلیون ها دلار انجام می شود بنابراین بدون فراخوان مناقصه به عنوان مجاز توسط دولت اضطراری پروتکل در طول بیماری همه گیر. تجهیزات استقرار به تعویق افتاد و در نهایت بی فایده برای بیماران مبتلا به COVID-19 با توجه به دستور پلیس گفته است که محققان به دنبال alleguations از پول شویی و فساد است.

قاضی که دستور حمله مسدود 5 میلیون دلار در حساب های بانکی از Barbalho و هفت نفر دیگر دادستان گفت. آنها وجود دارد گفت: نشانه های فرماندار است یک رابطه نزدیک با اجرایی که عرضه هواکش و همچنین می دانست که آنها ناکافی است.

"من در سهولت و در دسترس برای هر گونه توضیح. من در عمل در زمان برای جلوگیری از آسیب به خزانه از منابع بازگردانده شدند به دولت" Barbalho گفت در توییتر. "من یک دوست از تاجر و بدیهی است که نمی دانم که فن کار نمی خواهد." در این عملیات پلیس ده ها تن از بسته نرم افزاری از پول نقد در یک خانه متعلق به پیتر Cassol سابق امور اداری و مدیریت در وزارت امور خارجه, وزارت بهداشت و درمان با توجه به تصاویر نشان داده شده توسط TV Globo. در بعد از ظهر, دولت اعلام کرد Cassol را اخراج.

پارا دولت در بیانیه ای گفت که آن را در حال حاضر به دادگاه رفته به فایل برای جبران خسارت از تامین کنندگان برای خسارت.

پارا برزیل است چهارم سخت ترین ضربه را در امور مورد 62,000 تایید coronavirus موارد و بیش از 3,900 مرگ و میر با توجه به داده های رسمی در نظر گرفته است که توسط کارشناسان به طور قابل توجهی undercount.

Bolsonaro تغییر رئیس پلیس فدرال در ماه آوریل موجب ظن دخالت سیاسی در نیروی به ادعای وزیر دادگستری سابق Sérgio مرو که استعفا داد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن