1 شنوایی در حوزه آبخيز' پیوند مورد از مکزیک نفت رئیس

مکزیکو سیتی - مکزیک دادگاه برگزار شد اولین جلسه سهشنبه در چه رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador گفت: خواهد ب

توسط MINERALNEWS در 8 مرداد 1399

مکزیکو سیتی - مکزیک دادگاه برگزار شد اولین جلسه سهشنبه در چه رئیس جمهور آندرس مانوئل لوپز Obrador گفت: خواهد بود "حوضه" فساد پرونده رئیس سابق دولتی شرکت نفت.

امیلیو Lozoya, رئیس سابق Petroleos مکزیک گفت: از طریق وکلای خود را که او تا به حال شده است "استفاده" توسط "سازمان یافته دستگاه قدرت" در طول اتهام فساد در زمان تصدی خود را در شرکت شناخته شده به عنوان Pemex از سال 2012 تا 2016.

Lozoya نمی شناخت که گروه اما جمله بندی به نظر می رسد نشان می دهد او آماده بود به نشت لوبیا در مقامات بالا در دولت رئیس جمهور Enrique Peña Nieto. شنوایی نبود باز به مردم است.

با توجه به رسمی خلاصه ای از جلسه ارائه شده توسط دادگاه سیستم Lozoya وکلا گفت: آنها نمی خواهد استدلال می کنند در برابر دادستان درخواست به قاضی که Lozoya برگزار می شود به صورت آزمایشی در پول شویی اتهامات عنوان شده علیه. Lozoya نیز توافق کردند به همکاری با دادستان و عمل به عنوان یک محافظت شاهد بازگشت ممکن است جمله کاهش یا حذف هزینه.

با توجه به خلاصه داستان Lozoya تصریح کرد: "تعهد من به همکاری با مقامات دولتی." وکلای او شرح داده شده "استفاده می شود به عنوان یک غیر عمدی ابزار" توسط دیگران حتی اگر او گفته استفاده از این ادعا رشوه پول برای خرید خانه برای خود یا بستگان.

Lozoya به دادگاه گفت او بی گناه بود از اتهامات و خواهد آن را اثبات کند. او فرار کرد مکزیک و رهبری مقامات در monthslong در خارج از کشور تعقیب جنایتکاران. پلیس اسپانیا از بازداشت او در اسپانیا شهر مالاگا در ماه فوریه و به او تحویل به مکزیک, در اواسط ماه جولای.

لوپز Obrador گفت Lozoya را محاکمه "قبل و بعد" لحظه ای در چه رئیس جمهور را به عنوان اولویت اصلی دولت مبارزه با فساد است.

دادگاه باز رسیدگی از طریق یک لینک ویدئو به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس محدودیت ها و این واقعیت است که Lozoya شده است تحت درمان در یک بیمارستان برای شرایط از پیش موجود.

Lozoya و گفته "به طور سیستماتیک مرعوب و تحت فشار و استفاده" اگر او می گویند نه توسط آنها. وجود داشته است و گمان او ممکن است احساس فشار برای جمع آوری پول برای پنا Nietos ریاست جمهوری مبارزه است.

برزیل غول ساخت و ساز Odebrecht, مورد بررسی در سراسر منطقه در سال های اخیر برای خرید بزرگ دولت قرارداد با سخاوتمندانه رشوه متهم به Lozoya 4 میلیون دلار را نسبت به سال 2012 انتخابات ریاست جمهوری از Peña Nieto, لوپز Obrador را سلف.

این جلسه با تمرکز بر اتهامات در سال 2013 مورد که در آن یک مکزیکی, شرکت, Altos de Hornos, مکزیک فروخته آسیا, پیر و کود گیاهی به Pemex پس از اتهام پرداخت Lozoya حدود 3.4 میلیون در سال 2012. با توجه به دادستان پول رفت و هر چند حساب کنترل Lozoya و خواهر خود استفاده می کردند و بیشتر از آن را به خرید یک خانه در یک مجلل محله در پایتخت.

Lozoya گفت: او اعلام کرده بود که ملک را به عنوان مورد نیاز در حسابرسی اشکال است که کارکنان دولت باید با پر کردن اما دادستان گفت که او سعی در پنهان کردن پرداخت و معامله.

دادستان گفت: Lozoya تحت فشار قرار دادند برای خرید کود گیاهی, حتی اگر آن را ارزان تر برای ساخت یک جدید.

لوپز Obrador گفت: مالک جدید این کارخانه است پس از ارائه به بازپرداخت تا آنجا که $200 میلیون دلار مربوط به خرید. رئیس جمهور مکزیک امیدوار به بازگشت برخی از پول از رشوه و کج قرارداد او با انتقاد از این واقعیت است که مکزیکی موارد فساد اغلب بازی کردن در دادگاه های ایالات متحده — و که پول بازیافت در آن موارد نیز باقی می ماند اغلب در ایالات متحده است. او گفت که او تا به دستور مکزیکی دیپلمات سعی کنید به گرفتن برخی از آن بازگشت به مکزیک.

Odebrecht گفته لگد اضافی $6 میلیون بار پنا نیتو در دفتر بود. برخی از این پول که گفته می شود استفاده می شود به رشوه فدرال نمایندگان مجلس به رای گیری برای امضای خود انرژی بسته اصلاحات شناخته شده به عنوان پیمان مکزیک که باز کرد بخش انرژی کشور به بیشتر سرمایه گذاری خصوصی.

"آقای Lozoya است که اجازه آن شناخته می شود که وجود دارد این رشوه و پول مورد استفاده قرار گرفت برای خرید انرژی اصلاحات و پول تقسیم شد در میان احزاب قانونگذاران" لوپز Obrador گفت: در هفته گذشته. او مخالف انرژی تعمیرات اساسی.

رئیس جمهور گفت: روز سه شنبه مورد "کمک خواهد کرد که بسیاری تکرار می کنم در طرد فساد از مکزیک است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

به نام او پیوند یک مشکل بزرگتر برای مکزیک از شیوع کروناویروس.

"من متقاعد شده است که مکزیک اصلی مشکل است. آن است که یک بیماری همه گیر ... این یک طاعون" لوپز Obrador گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن