18 شهرستان در کالیفرنیا مجموعه بیشتر به استراحت Coronavirus محدودیت

بزرگنمایی این تصویر پاول را بخار پز Co. & Pub بازگشایی به مراجعان در روز چهارشنبه. میخانه است در

توسط MINERALNEWS در 25 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

پاول را بخار پز Co. & Pub بازگشایی به مراجعان در روز چهارشنبه. میخانه است در پلیسرویل El Dorado County, کالیفرنیا., یکی منطقه ای که وارد گسترش مرحله 2 از بازگشایی اقتصاد آن است. غنی Pedroncelli/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
غنی Pedroncelli/AP

هجده کالیفرنیا 58 شهرستانهای دریافت کرده اند تایید دولت بیشتر به سهولت coronavirus محدودیت اما مراکز عمده جمعیتی مانند منطقه خلیج سان فرانسیسکو در حال انتخاب برای استراحت اقامت در خانه سفارشات در حال حاضر.

به عنوان پنج شنبه, 18 شهرستانهای واجد شرایط برای حرکت به گسترش مرحله 2 از کالیفرنیا چهار مرحله بازگشایی طرح با توجه به California Department of Public Health. آنها عبارتند از یوبا سیتی و ساتر استان ها که در هفته گذشته نقل مکان کرده بود بیشتر به سهولت محدودیت و بدون تایید دولت.

"دوباره یکی از اندازه متناسب نیست همه" کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گفت: در روز شنبه خبر توجیهی, زمانی که او اعلام کرد 10 جدید شهرستان تصویب شده بیشتر به استراحت محدودیت. "کالیفرنیا گفت: من آن را چند بار این است که بسیاری از قطعات بدن یک, یکی دولت یکی از مسئولیت ... اما هر بخشی از دولت است و شرایط متفاوت است."

مرحله 2 هنوز هم تشویق شهروندان بالای 65 سال و کسانی که در نشان دادن علائم به در خانه باقی می ماند اما این اجازه به دو مرحله کاهش محدودیت. در هفته گذشته تحت مرحله اولیه 2, خرده فروشی, کسب و کار اجازه داده شد برای بازگشایی, اما فقط برای منظقه وانت. مراکز مراقبت از کودکان, ساخت, امکانات, هوای آزاد, موزه ها و دفاتر که نمي تواند از راه دور نیز مجاز به بازگشایی شده است.

گسترش مرحله 2 اجازه می دهد تا طیف گسترده ای از کسب و کار و سالن برای بازگشایی اگر شهرستانهای گواهی با دولت آنها را ملاقات کرده اید تست و معیارهای دیگر. 18 شهرستانهای اسناد — attestations — که آنها را ملاقات کرد دولت مورد نیاز است.

ناهار خوردن در رستوران ها, مقصد, خرده فروشی, مراکز و مدارس در میان موسسات مجاز به بازگشایی تحت گسترش مرحله 2.

بیست و هفت استان ها باید کاربردی وارد این آخرین مرحله Newsom گفت.

در چهارشنبه Newsom اذعان بالقوه دام از دولت قطعه توسط قطعه بازگشایی استراتژی: گردشگران می تواند گله را به تازگی افتتاح شد مناطق.

"این چالش بزرگ: شما برای باز کردن یک محیط شهری متراکم راست درب بعدی را به جامعه ای که باز نمی شود, مردم عجله شروع به که محیط شهری متراکم و آینده را به جامعه خود," او گفت:.

به بازگشایی برای ناهار خوردن در خدمات رستوران و باید برای دیدار با معیارهای اضافی تعیین شده توسط دولت از جمله غربالگری کاربران برای نشانه حفظ اجتماعی فاصله نیاز کارکنان به سایش پوشش صورت و ارائه یکبار مصرف منوها.

به عنوان چهارشنبه ناهار خوردن در رستوران ها تا به حال استقبال مشتریان در ساتر, Placer, Modoc و یوبا سیتی شهرستانهای استان است.

لس آنجلس و شهرستان در منطقه خلیج سان فرانسیسکو نشان داده اند که آنها نمی خواهد به زودی استراحت, اقامت در خانه محدودیت به دلیل خود را هنوز هم بالا coronavirus آمار و ارقام.

در لس آنجلس مقامات اذعان کرد که روز سه شنبه اقامت در خانه سفارشات را گسترش از طریق اوت اما گفت که آنها امیدوار به سهولت برخی از قوانین اگر عفونت و مرگ تعداد پایین رفت.

به طور کلی کالیفرنیا عفونت و مرگ و میر را plateaued در هفته های اخیر اما هنوز به معنی کاهش در تعداد. هنوز برخی از مناطق روستایی مانند Lassen و Modoc شهرستانهای تا کنون دیده می شود تقریبا هیچ coronavirus موارد است.

در چهارشنبه Newsom گزارش 87 کالیفرنیا درگذشت از COVID-19 روز قبل.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب