14 هفته بهترین بلند می خواند از ستاره ژوئن 6 تا 12 سال 2020

از تجارب کانادا سیاه افسران پلیس به دولت COVID-19 در انتاریو در حال حاضر ما در انتخاب برخی از بهترین بلند می خ

توسط MINERALNEWS در 24 خرداد 1399

از تجارب کانادا سیاه افسران پلیس به دولت COVID-19 در انتاریو در حال حاضر ما در انتخاب برخی از بهترین بلند می خواند این هفته از thestar.com.

آیا می خواهید به شیرجه رفتن به مدت طولانی تر ویژگی های ؟ ثبت نام برای آخر هفته طولانی می خواند خبرنامه به آنها تحویل داده می شود مستقیما به صندوق پستی خود را هر شنبه صبح.

1. است انتاریو آماده برای دو حباب ؟

تیم حیله گر متخصص اپیدمیولوژی و استاد بازنشسته در رایرسون مدرسه شغلی و بهداشت عمومی می گوید: به نظر می رسد نادرست درک است که ما در حال نزدیک با این بیماری همه گیر.

با هیچ واکسن و یا گله ایمنی, ویروس نیست را شکست داد و مردم هنوز هم مستعد ابتلا به عفونت او می گوید:, و اضافه کرد که کاهش مورد شمارش هستند "غیر قابل اعتماد به دلیل بدون علامت اعداد است."

2. دل شکسته و تضاد: کانادا سیاه افسران پلیس باز کردن در مورد جورج فلوید مرگ و ضد نژادپرستی تظاهرات

کارل Cartright یک بازرس با اتاوا خدمات پلیس می گوید او نبوده است قادر به خود را برای تماشای تمام تصویری از یک مینه سوتا افسر پلیس فشار دادن زانو خود را بر گردن گزارشی که بعد از آن درگذشت.

"این بسیار سخت است برای قرار دادن خودتان در جورج فلوید موقعیت می گوید:" Cartright از مهاجران هائیتی. "این به راحتی می تواند شده اند من است."

حتی پس از 26 سال در پلیس Cartright اذعان او هنوز هم کشتی با آنچه که او خواستار یک "دوگانگی در نقش" به طور همزمان در تلاش برای تحقق این انتظارات را در او قرار داده که در این شهر و جامعه سیاه و سفید.

3. این 'خانمها خوب مراقبت از کودکان' هستند خشمگین در فقدان رهبری و حمایت مالی از این استان در مهدکودک بازگشایی

"دولت است که با فرض خانمها خوب مراقبت از کودکان را فقط به بازگشت به برنامه های خود را حرکت برخی از مبلمان در اطراف و با این کار راه ما همیشه باید گفت:" کارولین سرخس از انتاریو ائتلاف برای بهتر مراقبت از کودک. "اما آنچه که من از شنیدن این بخش متفاوت است از آنچه که من تا کنون شنیده ام قبل از. آنها فقط در کنار خود. آنها می گویند این است که توهین آمیز است. دولت انتظار دارد آنها را به انجام چیزی است که فقط غیر ممکن است بدون پشتیبانی مناسب."

4. این فوق العاده نادر سفید خاکستری پدید آمده در بنف. چرا کارشناسان امیدوارم که شما هرگز آن را ببینید

وزوز در مورد حیوانات غیر معمول ساختمان شده است تا کنون از اواخر ماه آوریل هنگامی که آن را کشف شد در پارک ملی بنف به عنوان یک خانواده سوار توسط. عکس های ساخته شده در اخبار محلی. در این هفته از خرس ساخته شده بین المللی عناوین و مردم محلی داده اند آن را به یک نام. پارک مقامات می گویند آنها در حال حاضر با آن مواجه گردشگران کشیدن بیش در کنار Trans-Canada بزرگراه امید برای یک نگاه اجمالی.

5. چرا نمی توانید GTA آسانسور COVID-19 محدودیت ؟ این 5 نمودار توضیح ما مستند برزخ, چگونه ویروس ضرب و بیشتر

GTA است که هنوز هم رانندگی جدید COVID-19 نفر در این استان حدود 86 درصد از کل یک روز در هفته گذشته. ناتوانی در به مقیاس موارد می تواند در اینجا به تعدادی از دلایل از جمله افزایش تست است که منجر به کشف بیشتر موارد مثبت و یا افزایش در مجامع عمومی گفت: دکتر جنیفر کوان پزشک خانواده که ردیابی COVID-19 اطلاعات در استان.

6. باید تغذیه با شیر مادر مادران را کدئین برای بعد از زایمان درد است ؟ پزشکان دوباره مورد بررسی قرار 2005 تراژدی و یافت اطلاعات جدید که پرسش در مورد آنچه تنظیم شده اند ما گفتن

برای بیش از یک دهه بهداشت و درمان سازمان در سراسر جهان هشدار داده اند در برابر تجویز کدئین برای مادران شیرده برای تسکین درد زیر زایمان هشدار داد که سطوح خطرناک از مورفين یک محصول جانبی از دارو می توانند از طریق شیر مادر است.

یک مقاله جدید توسط دو pharmacologists در Sunnybrook بیمارستان کست شک بیش شواهد زیر بنای این راهنمای بالینی. که شواهد تا حد زیادی ناشی از نفوذ تورنتو مورد گزارش است که در آن محققان در زمان سرزنش 2005 مرگ یک نوجوان 13 روز کودک در مورفين رنگ و لعاب شیر مادر موجب نگرانی گسترده در مورد کدئین و تغذیه با شیر مادر.

7. COVID-19 موارد در حال افزایش در میان افراد جوان در نقاط داغ از جمله تورنتو, پوست و همیلتون

در حالی که برخی گمان می کنند جمعیتی تغییر می تواند منعکس کننده تغییر در تست الگوهای افسران پزشکی و سلامت کارگران با اشاره به عوامل دیگر مانند محل کار شیوع مسکن ترتیبات و مستند خستگی همراه با یک "شکست ناپذیر" نگرش در میان افراد جوان که ممکن است احساس عایق از COVID بدترین اثرات — حتی اگر مرگ و میر شدید و نتایج گزارش شده در این گروه سنی در سراسر استان.

8. من یک جوان هستم در کانادا و من صدای من. من اینجا هستم

"من احساس می کنم مانند اغلب مردم محروم کانادا از روایت نژادپرستی و اما تجربیات من در حال رشد کردن سیاه و سفید پیشنهاد کرده اند در غیر این صورت. در حالی که هیچ راهکار برای اینکه در کانادا, من سعی کردم بهترین من برای ماندن در خط با چیزهایی که پدر و مادرم به من آموخت: don't wear خود را فراموش دستمال در مکان های عمومی, بدون, بلوند, لباس, don't raise your voice, آموزش نگه داشتن دست های خود را که در آن آنها می توانند شما را ببینند ، تمام زندگی من من سعی کردم به انجام کارهای درست برای حفظ هدف من بازگشت. آن زمان در حالی که برای من به درک که بدون توجه به آنچه من من هرگز می تواند به یک سیستم بود که برای من به معنای" می نویسد: اردن Marlowe.

دریافت داستان های بیشتری مانند این یکی در صندوق پستی خود را

وقت خود را با ستاره بزرگترین و بهترین امکانات با ما آخر هفته طولانی می خواند خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

9. می تواند اعضای داگ فورد مرموز فرماندهی لطفا جدول ایستاده است ؟

Bafflingly دولت نمی گویند که دقیقا در دستور جدول. و در بحران بهداشت و درمان از یک نسل دانستن که دادن مشاوره به نظر نمی رسد غیر معقول درخواست می نویسد: بروس آرتور. "ما به ارمغان آورده ام از تعدادی از پزشکان بسیاری از پزشکان شخصا آنها نمی خواهند نام خود را خارج وجود دارد" گفت: فورد.

10. چرا برای سود پرستاری صفحه اصلی اپراتورها خواهد شد و به احتمال زیاد ترک بخش از توافق خود را

برای انتفاعی مدل نیکل-و-شدن ؛ تاری ؛ تار LTC مراقبت و مراقبان حساب شدید و کمبود پرسنل و کمبود به اندازه کافی آموزش دیده کارکنان ساخته شده است که LTC بخش ناکارآمد مدتها قبل از همه گیر می نویسد دیوید زیتون. و این مدل کاربرد گسترده توضیح می دهد که چرا وحشتناک همه گیر مرگ و میر فقره گزارش شده است در GTA غیر انتفاعی و شهرداری خانه — و همچنین برای-سود — از جمله یک عمل توسط ارتش نجات و دیگری توسط شهر تورنتو است.

11. زمان به تجدید نظر پلیس در تورنتو ؟ در اینجا برخی از ایده های در مورد آنچه که ممکن است نگاه مانند

وجود شغل پلیس در حال انجام است که می تواند بهتر و شاید ارزان تر انجام شده توسط دیگران ؟

وجود دارد برنامه های مانند تلفن همراه تیم های واکنش در اورگان ساخته شده از یک پزشک و یک پرستار که می تواند اقتباس به تورنتو ؟

یکی دیگر از ایده می آید از جامعه بومی — غیر مسلح آموزش دیده افسران ایمنی که در کار روزانه پشتیبانی می کند که اعتماد ساخت. می تواند چیزی مانند آن را به کار در یک megacity?

12. چرا آن چنان سخت به خلاص شدن از شر بد سیب در ادارات پلیس?

"افسران پلیس مجاز به همان حمایت و برائت به عنوان هر کس دیگری می گوید:" داریل دیویس یک جرم شناسی و مدرس دانشگاه در دانشگاه کارلتون می گوید روزی DiManno. "در حالی که ما شاهد بسیاری از وقایع بازی در فیلم این روزها تا زمانی که آن را به طور رسمی تست شده در دادگاه قانون که افسر نشده است محکوم از هر چیزی. حتی زمانی که آن را به نظر می رسد با شدت بهم زدن غوطه دادن که فرد می تواند تبرئه شد."

13. این استراتفورد جشنواره بستری خود سیستمیک نژادپرستی و به سیاه و سفید هنرمندان فرصتی برای صحبت کردن

جشنواره دست خود کانال های رسانه های اجتماعی برای 72 ساعت به یک گروه از هنرمندان و صنعتگران. Ojibway بازیگر Dillan Chiblow توییتی که پس از یک اجرای موسیقی "فرزندان خدا" است که در مورد مسکونی مدارس و ویژگی های عمدتا بومی بازیگران مخاطبان عضو اظهار داشت که اعضای بازیگران بودند "به اندازه کافی خوب به در واقعی موزیکال."

14. دیدار با خلبان که نقاشی تصاویر را از طریق آسمان از نوا اسکوشیا دلخراش سال

گذشته دو و نیم ماه Dimitri Neonakis, شده, نقاشی, داستان, نوا اسکوشیا در سال 2020 در آسمان است. و شده اند وجود دارد بسیاری از داستان برای گفتن تعداد کمی از آنها خوب است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن