13 Cal State Northridge دانش آموزان خود پس از جداسازی ممکن است coronavirus قرار گرفتن در معرض

سیزده Cal State Northridge دانش آموزان خود جدا نگرانی آنها شده اند ممکن است در معرض به کروناویروس در طول یک رو

توسط MINERALNEWS در 20 اسفند 1398

سیزده Cal State Northridge دانش آموزان خود جدا نگرانی آنها شده اند ممکن است در معرض به کروناویروس در طول یک رویداد در واشنگتن دی سی در هفته گذشته.

کالج, مقامات روز دوشنبه گفت: دانش آموزان نشان داده اند و نه هر گونه علائم پس از حضور در یک کنفرانس که در آن دو شرکت کنندگان — که متصل به دانشگاه —آزمایش مثبت برای COVID-19. دانش آموزان خود منزوی "از فراوانی از احتیاط" برای 14 روز از تاریخ ممکن است قرار گرفتن در معرض آنها به عنوان نظارت بر سلامت خود را برای علائم این ویروس از جمله تب و سرفه و تنگی نفس, CSUN جمهور دایان F. هریسون در بیانیه ای گفت.

"این [Los Angeles Department of Public Health] و دیگر آژانس های بهداشت در نظارت بر این موضوع اعلام کرده اند که خطر قرار گرفتن در معرض برای شرکت کنندگان در کنفرانس کم است و LADPH نیست توصیه خود-جدا از کسانی که ممکن است در تماس با این CSUN دانش آموزان کردند."

کالج مشخص نیست چه خارج از دولت صورت گروه حضور داشتند. مشخص نیست که آیا این واقعه همان بود که 10 Cal State ساحل طولانی با حضور دانش آموزان در واشنگتن دی سی است که آنها را وادار به خود منزوی.

تبلیغات

وجود دارد هیچ مورد از coronavirus در دو پردیس, مقامات گفت.

در این اطلاعیه از دانشگاه می آید به عنوان coronavirus همچنان به گسترش در سراسر کالیفرنیا با موارد متعدد در جوامع از جمله ساحل طولانی ساکرامنتو و سان دیگو. روز دوشنبه مقامات بهداشتی گزارش دوم مرگ در دره سیلیکون از ویروس.

تعداد فزاینده ای از موارد نشان می دهد که این ویروس در حال گسترش است عمیق تر به دولت و مقامات انتظار می رود این تعداد به افزایش فراتر از 140 به عنوان تست بیشتر انجام می شود در روزهای آینده. دانشگاه ها برقرار دقیق روش های تمیز کردن و بعضی ها از جمله دانشگاه برکلی, UC San Diego San Jose دولت ایالتی سان فرانسیسکو, سانتا, کلارا, پرینستون و واندربیلت حتی تصمیم به تعلیق در کلاس های حضوری و دانشجویان حرکت به آموزش آنلاین.

"ما ادامه خواهد داد برای دیدن موارد بیشتر از COVID-19," L. A. عمومی کانتی وزارت بهداشت مدیر باربارا فرر گفت. "ما همچنان به اصرار همه را به انجام بخشی خود را: خانه بمانند اگر شما بیمار هستید و نگه داشتن کودکان خود را در خانه اگر آنها بیمار هستند; طرح امکان از مدرسه و تعطیلی کسب و کار."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب