بهترین کرم موبر صورت برای پوست حساس بانوان ایتالیایی اصل

از کیت های موم گرفته تا لیزر ، موهای ناخواسته را با تنها 2 دلار شروع کنید! گتی ایماژ 27 ژوئن 2018 ، 5:47

توسط MINERALNEWS در 23 فروردین 1399


از کیت های موم گرفته تا لیزر ، موهای ناخواسته را با تنها 2 دلار شروع کنید!

گتی ایماژ
27 ژوئن 2018 ، 5:47 PM +0430 / بروزرسانی شده در 27 فوریه 2020 ، 12:11 AM +0330/ منبع : امروز
توسط یاس گومز
ویراستاران ما موارد ارائه شده در این مقاله را به طور مستقل انتخاب کرده اند زیرا فکر می کنیم آنها ارزش دانستن آنها را دارند. فروشگاه TODAY دارای روابط وابسته است ، بنابراین در صورت خرید چیزی از طریق لینک های ما ، ممکن است سهم کمی از درآمد را بدست آوریم.

اگر چیزی شبیه به من هستید ، احتمالاً با پنهان کردن هفته‌های رشد مو در زیر شلوار و ژاکتهای دنج خود ، در اصلاح و اصلاح ماه از سرما استفاده کرده اید.

قبل از این که بدانیم ، زمستان به پایان خواهد رسید و ما لباس های بهاری خود را می پوشیم - بنابراین وقت آن است که شروع به فکر کردن در مورد برداشتن مو کنید. در حالی که تیغ اغلب سریع و ارزان است ، اما فقط در از بین بردن موهای سطحی موثر هستند. بنابراین ، ممکن است اصطکاک های پس از اصلاح سریعتر از آنچه دوست داریم ظاهر شود.

خوشبختانه ، برای کسانی که از رسیدن به تیغ خیلی وقت ها خسته شده اند - و کسانی که علاقه مند به کاهش خطر آن دسته از موهای زائد آزار دهنده هستند - روش های دیگری برای دور نگه داشتن مو وجود دارد!

بهترین کرم موبر صورت برای پوست حساس

از کرم موبر های دفع کننده تا دستگاه های لیزر موهای زائد در منزل ، چیزی برای برآورده کردن سطح راحتی هر فرد وجود دارد. برای اینکه شروع به کار کنیم ، درمورد بهترین محصولات رفع مو در بازار با سه متخصص زیبایی و پوست مشورت کردیم.

برای خرید این مقاله به صورت دسته بندی ، روی پیوندهای زیر کلیک کنید:

اپیلاسیون خانگی
بهترین کرم موبر های دفع کننده
بهترین روش لیزر مو در منزل
اپیلاسیون خانگی

  1. نوارهای آماده موم نیر

نوارهای آماده Nair Wax
3.17 دلار
$ 5.99

آمازون
3.17 دلار

والمارت
نوارهای آماده Nax Wax نیازی به مالش یا گرم کردن ندارند و می توانند برای هر بخشی از بدن شما استفاده شوند. نوارها مانند برچسب های مومی کار می کنند که با کمی تلاش موها را از ریشه جدا می کنند.

جنیفر MacDougall زیبایی ، این نوارها را برای مبتدیان توصیه می کند. او گفت: "لازم نیست نگران سوختن خود باشید. این یکی از بزرگترین کارهایی است که شخص می تواند انجام دهد اگر نمی داند چگونه خود این کار را انجام دهد."

  1. موم بینی یاس

موی مو Wax Nose موم با فرمول موم طبیعی
12.90 دلار

آمازون
13.90 دلار

به گفته کارشناسان مراقبت از مو ، 9 بهترین محصول برای رفع موها هستند
یک نوار از پیش موم شده ممکن است برای لبه های بینی مناسب نباشد. اما ، موم بینی یوفا باعث می شود موهای موجود در آن ساده باشد. محصول یونیسکس ، ساخته شده با موم طبیعی زنبور عسل ، دارای کاربردی با کاربرد آسان است. مک دگال می گوید ، قبل از برداشتن بهترین نتیجه ، موم "مانند لثه" را روی اپلیکاتور بمالید و مستقیماً آن را حدود 90 ثانیه داخل بینی بگذارید.

  1. نوارهای واکس سریع و آسان پاریسا

نوارهای واکس سریع و آسان موهای پاریسا و نوارهای بیکینی
9.52 دلار

آمازون
این مورد علاقه هنرمند مشهور آرایش دنیل چینیلا است ، که مشتری های وی شامل افراد مشهور مانند آریانا گراند و ککه پالمر می شوند.

برای استفاده ، نوار بین دستان خود را گرم کنید تا گرم شود ، آن را بر روی پوست در جهت رشد مو فشار دهید و موها را مستقیماً از ریشه بیرون بیاورید. Chinchilla گفت برخی از مسائل باید در اختیار متخصصان قرار گیرد ، هر چند. ”مطمئن شوید که خودتان سعی نمی کنید ابروهای خود را واکس بزنید. شما به راحتی می توانید بیش از حد آشفتگی و حذف کنید. "

4- کیت نوار آماده استفاده از Veet

موهای زائد Veet Ready-to-Use Wip Strip Remover
2.00 دلار
$ 8.47

والمارت
8.49 دلار

هدف
این کیت نوار موم ارزان قیمت با قیمت 2 دلار و با 40 نوار و شش دستمال مرطوب به بازار عرضه می شود. فرمول Veet در اطراف کوچکترین موها قفل می شود - آنها می توانند به اندازه 1/16 اینچ باشند. نوارهای آماده برای استفاده در هر قسمت از بدن نیز قابل استفاده است. با این حال ، گزینه ای مجزا به طور خاص برای زیر بغل ، بیکینی و صورت وجود دارد .

5- اپیلاتور موهای زائد Philips Satinelle

اپیلاتور موهای زائد Philips Satinelle Essential Compact Remover
27.99 دلار

آمازون
27.99 دلار
32.25 دلار

والمارت
در حالی که اپیلاتور موم نیست ، بلکه موها را مستقیماً از ریشه جدا می کند. اما استفاده از موم کمی طولانی تر طول می کشد ، بنابراین فقط برای کسانی که قادر به تحمل کمی ناراحتی هستند خوب است. Philips Satinelle Epilator که پرفروش ترین آمازون است ، کوتاهترین موها را روی پوست خیس یا خشک نگه می دارد و از بین می برد.

بهترین کرم موبر های دفع کننده
برخلاف اپیلاسیون ، که اگر آستانه پایینی برای درد داشته باشید ، ناراحت کننده است ، کرم موبر های دفع کننده بدون درد هستند. آنها می توانند کثیف شوند ، اما معمولاً بسیار ارزان هستند.

کرم موبر ها با حل کردن موها در یا درست زیر سطح پوست کار می کنند و شستشوی آن آسان می شود. با آزمایش آن روی یک لکه موی کوچک ، مطمئن شوید که پوست شما نسبت به کرم موبر دفع کننده واکنش کمی نشان نمی دهد. همچنین اثر کرم موبر بسته به میزان مو و نوع مو نیز ممکن است متفاوت باشد.

  1. کرم موبر مو مو حساس ناد

کرم موبر موهای زائد ناد
5.47 دلار

آمازون
5.79 دلار

والگرینز
Chinchilla گفت این یکی از محصولات مورد علاقه وی برای از بین بردن موهای ناخواسته در خانه است. سخاوتمندانه حداقل 4 دقیقه لوسیون را روی پوست بمالید و سپس آن را بشویید: سریع ، بدون درد و آسان! این گزینه ناد برای پوست های حساس تدوین شده است و شامل عصاره های طبیعی آلوئه ورا ، روغن آووکادو و عسل است.

  1. لوسیون موهای زائد GiGi

لوسیون موهای زائد GiGi
$ 8.41

آمازون
7.39 دلار

سالی زیبایی
برای ریزش مو روی ناحیه بازوها ، پاها و بیکینی ، جیجی اسپا این گزینه ارزان را ارائه می دهد. لوسیون موهای زائد را 10 دقیقه قبل از شستشو روی پوست مرطوب بمالید. لوسیون دارای ویتامین های C و e تغذیه کننده کره کاکائو برای تسکین پوست پس از شستن موهای ناخواسته است.

بهترین روش لیزر مو در منزل
در حالی که کرم موبر های اپیلاسیون و دفع کننده می توانند نتایج موقت را به همراه آورند ، اما فکر هرگز مجبور به انجام این کار بسیار وسوسه انگیز است. با لیزر موهای زائد ، این فکر می تواند به واقعیت تبدیل شود.

جنیفر چوالک متخصص پوست و مو از متخصصان مجری متخصص پوست در Union Square Dermatology در شهر نیویورک توصیه می کند که از آنجا که لیزرهای حرفه ای قوی تر هستند و "از طول های موجی استفاده می کنند که در هدف قرار دادن فولیکول مو بهتر هستند ، به پزشک متخصص مراجعه کنند." وی همچنین خاطرنشان کرد که انجام لیزر موهای زائد با موفقیت در خانه انجام می شود.

چوالک گفت: "دستگاه های منزل برای بیماران سبک پوستی با موهای تیره که چند ناحیه کوچک دارند که می خواهند معالجه کنند یا می خواهند مکمل های مطب خود را با یک درمان در خانه تکمیل کنند ، معقول است." وی افزود: این گزینه برای افرادی که پوست تیره تری دارند گزینه مناسبی نیست. و اگر مطمئن نیستید که یک وسیله خانگی در شما مناسب است ، با یک متخصص پوست مشورت کنید.

  1. دقیق تر لیزر موهای زائد Tria

Tria زیبایی زیبایی در خانه برای نتایج دائمی در صورت و بدن
299.00 دلار

آمازون
Chwalek این دستگاه رفع مو را Tria توصیه می کند زیرا این کار شبیه به چیزی است که از دفتر خود استفاده می کند. چوالک گفت: "Tria Beauty از فناوری دیود استفاده می کند ، که مشابه لیزرهایی است که در مطب برای لیزر موهای زائد از آنها استفاده می کنیم." طول موج دیود. "اگر شما علاقه مند به درمان نواحی بزرگتر مانند پاها هستید ، Tria Beauty همچنین Tria Laser 4X ساخته شده را برای ارائه به مناطق بزرگتر با انرژی بیشتر ارائه می دهد.

  1. سیستم رفع موهای زائد سبک Remington iLight Pro Intense

Remington iLight Pro Intense Intense Pulsed Light Removal
242.20 دلار
259.99 دلار

آمازون
419.99 دلار

حمام تختخواب و فراتر از آن
229.99 دلار

هدف
چوالک همچنین این سیستم رفع مو Remington را توصیه کرد . این محصول نویدبخش کاهش دائمی مو درست پس از سه درمان است. اگرچه قیمت بسیار بالاتری نسبت به اپیلاسیون و کرم موبر های مرطوب کننده وجود دارد ، اما کاهش موی دائمی می تواند موجب پس انداز طولانی مدت شود ، زیرا پس از از بین رفتن موهای زائد ، درمان های مکرر برای رفع مو ضروری نخواهد بود.

برای توصیه های زیبایی بیشتر ، لطفاً موارد زیر را بررسی کنید:

با توجه به نظر متخصصین زیبایی ، چگونه می توان قلم موی مناسب برای موهای خود پیدا کرد
این روش ترمیم هفتگی ممکن است راز موهای بدون موی سر باشد
این پرفروش ترین قیمت 22 دلاری باعث می شود که یک ظاهر طراحی شده موهای من از همیشه راحت تر شود
برای کشف معاملات بیشتر ، نکات خرید و توصیه های محصول مناسب با بودجه ، برنامه TODAY جدید را بارگیری کنید و در خبرنامه Stuff We Love ما مشترک شوید !

فروشگاه TODAY مراقبت می کند تا موارد مورد علاقه ما را که توسط کارشناسان و سردبیران قابل اعتماد انتخاب شده است ، توصیه کند ، و همچنین خوانندگان ما را از معاملات بزرگ ، موارد دلخواه مشتری و محصولات با ارزش از سراسر وب مطلع کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد روند ما ، اینجا را کلیک کنید .

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن