نظرسنجی: از چادر مسافرتی چقدر خیلی درآمد دارید؟

آمادگی داشتن از همه نظر؛ سفر رفتن لذتبخش است اما زمانی لذتبخشتر میشود که آنچه نیازمان میشود را کامل و جامع هم

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

آمادگی داشتن از همه نظر؛ سفر رفتن لذتبخش است اما زمانی لذتبخشتر میشود که آنچه نیازمان میشود را کامل و جامع همراه خود داشته باشیم و یکی از موارد موردنیاز سفر، چادر مسافرتی است. اصولا در تولید چادرهای مسافرتی از جنس برزنت، نایلون، پلی استر، PVCو پلی یورتان با روکش UPV استفاده می شود که پارچه های پلی استری تنفس پذیری بالایی دارند اما پارچه های برزنتی فاقد تنفس پذیری هستند. چادرهای فنری نیاز به سرهم بندی ندارد و با درآوردن از کیف مخصوص آماده استفاده است. برای جمع کردن آن هم می توانید آن را تا کنید و در کیف مخصوصش بگذارید. این چادرها مخصوص هر چهار فصل به خصوص فصل زمستان است و برای بارندگی های شدید و برف بسیار عالی عمل می کنند. این نوع چادرها شباهت زیادی به چادرهای عشایر دارد. بعضی چادرها تنها برای سفر به مناطق گرمسیر و فعالیتهایی مثل کویر نوردی مناسب هستند و برخی دیگر برای مناطق کوهستانی و شبمانی در برف.  Data h as been gen​er ated ​by GSA Con᠎te᠎nt Gener ator Demoversion .

برای یک خرید مطمئن باید شناخت خوبی از انواع چادرهای مسافرتی در بازار داشته باشید. افزون بر مواردی که از آن ها سخن گفتیم جزئیاتی وجود دارد که هنگام خرید چادر باید به آن ها توجه کنید. جنس چادر مسافرتی، از اصلی ترین نکات کاربردی است که باید در خرید مد نظر داشته باشید. چادرهای گنبندی شکل رایج ترین نوع چادرهای مسافرتی هستند. برای مثال مدل های فنری از ارزان ترین نوع چادر مسافرتی به شمار می رود و نسبت به دیگر مدل ها قیمت کمتری دارد. اما به طور کلی قیمت چادر مسافرتی بسته به سایز و مدل طراحی چادر متفاوت میباشد. جنس میله های به کار رفته در چادر مسافرتی عصایی گنبدی با ارتفاع زیاد و کم از فایبر گلاس خشک و آلومینیوم میباشد که سبک و کم حجم هستند و با تکرار باز و بسته شدن هیچ صدمه ای به آنها وارد نمیشود . در نتیجه نسبت به چادرهای فنری حجم کمتری را اشغال می کند و در مقایسه با چادرهای عصایی باز و بسته شدن راحت تری دارد. اما حمل و نقل آن سخت تر و جاگیرتر می باشد و بیشتر مخصوص مسافرت با ماشین های شخصی تا مقصد نهایی می باشد. این نوع چادرها در وسط دارای ارتفاع بیشتری هستند که حرکت در آن را ساده تر می کند.

اما با افزایش ظرفیت استحکام آن نیز کم تر می شود. انتخاب یک چادر مسافرتی با کیفیت بالای اجزای آن از اهمیت بالایی برخوردار است و باعث می شود تا سالیان دراز از خرید یک چادر مسافرتی بی نیاز باشید. اگر از جمله افرادی هستید که با خانواده مسافرت می کنید و زمان زیادی را در چادرهای مسافرتی می گذرانید فضای درونی چادر از اهمیت بالایی برخوردار است. در چادرهای مسافرتی خط الراسی، در هر طرف یک ستون وجود دارد که با کمک یک ستون اضافه آن ها را به یک دیگر وصل می شود و سقف را بالا نگه می دارد. یکی از معیارهای مهم در انتخاب چادر مسافرتی جنس آن می باشد که در کیفیت و هزینه آن نیز بسیار تاثیر گزار است پس به بررسی جنس پارچه و جنس میله به صورت جداگانه می پردازیم. میله های فلزی و آلومینیومی در برابر فشار باد بسیار مقاوم بوده اما این نکته بسیار مهم است که ضد زنگ باشند تا از زنگ زدن میله ها در برابر محیط های مرطوب جلوگیری نمایند. استان مازندران یکی از قطبهای مهم والیبال نشسته کشور میباشد. حجم مبادلات خارجی استان در سال ۱۳۹۸، ۱۵۳۲/۹ میلیون دلار بوده که ۸۵/۸ درصد آن واردات و ۱۴/۲درصد آن را صادرات (غیرنفتی) تشکیل میدهد.

در نتیجه برای مواقعی که نیاز به استفاده از وسیله کم حجم و سبک دارید ( مانند کمپینگ ها) گزینه های محبوبی به شمار می روند. این نوع چادرها، عموما دارای وزن و حجم کمی هستند. اگر به فکر خرید یک چادر مسافرتی هستید، از شما برای خواندن این راهنمای جامع دعوت می شود. چادرهای سه فصلی از محبوبیت زیادی برخوردار هستند اصولا این چادرها در بهار و تابستان و پاییز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، طراحی آن ها به شکلی هست که از پنجره های توری برای رد و بدل کردن هوا و جلوگیری از ورود حشرات استفاده شده است. هر یک از این چادرها دارای شکل، نحوه سرهم بندی، وزن و جنس مختلفی می باشد که بر اساس نیازهای مختلف کاربران طراحی و تولید شده است. این مدل از چادرها برای هر چهار فصل مناسب هستند. به طور کلی در مورد هر کمپینگ و طبیعت گردی نیاز به یک سری وسایل مخصوص دارید . این امتیاز باعث میشود که در صورت بروز خسارت برای این وسایل چادر خود را به انباری منزل تحویل ندهید و به دنبال پسانداز کردن جهت خرید چادری جدید نباشید.

آخرین مطالب