قلعه بادی جامپینگ

جامپینگ یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین تشک پرش وبسایت دنیای اینتکس است که در میان کودکان، نوجوانان وسیلهای

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

جامپینگ یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین تشک پرش وبسایت دنیای اینتکس است که در میان کودکان، نوجوانان وسیلهای بسیار محبوب به حساب میآید. از شهربازی های قدیمی تهران، دنیای بازی چمران است که بیشتر آن را با نام «بولینگ عبدو» میشناسند. این پارک موضوعی با رویکردی شبیه ژوراسیک پارک در موزه خلیج فارس کیش واقع شد است. این محصولات در ابعاد، طرحها و رنگها متنوعی تولید و به بازار عرضه میشوند. معمولاً این شهربازی های سرپوشیده بهدلیل کمخطر بودن بازیهایشان، بهعنوان شهربازی کودکان در تهران معرفی میشوند. به این ترتیب میتوانید به خرید و تفریحتان در بام لند مشغول شوید. دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: ایستگاه متروی ارم سبز مخصوص همین شهربازی است، شما میتوانید با تاکسی خود را به پارک برسانید یا با پیادهروی طولانی، به پارک ارم برسید. دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: نزدیکترین ایستگاه مترو به این شهربازی، ایستگاه مترو دولت آباد است که یا باید با تاکسی خود را به پارک و شهربازی برسانید، یا با پیادهروی نسبتا طولانی مدت این کار را انجام دهید. This art᠎ic le was generated ᠎with the he lp of G​SA C on te nt Gen erator DEMO᠎.

این شهربازی در مرکز خرید کوروش برند سنتر ایجاد شده که حدود 65 بازی متنوع در آن در حال انجام است. این شهربازی سه شعبه دارد که یکی در باغ کتاب، یکی در تهرانپارس و دیگری در مرکز خرید گالریا قرار دارند. در محدوده مرکز شهر تهران و در خیابان قزوین، بوستان بزرگی به نام رازی وجود دارد که بهدلیل وسعتش، امکانات تفریحی بهنسبت فروانی هم دارد. به دلیل توجه خاص به کلان شهر تهران، هتل ها و اقامتگاه های لوکس و متنوع زیادی در این شهر به چشم می خورد. اگر همچنان از ایمن بودن این جامپینگها مطمئن نیستید، جامپینگهای حفاظ دار میتوانند گزینهی بسیار مناسبی برای شما باشند. همراه با شما یک راهنما وارد قلعه می شود که تنها نقش به همراه داشتن چراغ قوه را دارد و در طول مسیر هیچگونه کمکی به شما نخواهد کرد. در این تفریح شما با 2 کش مخصوص به دکل هایی با ارتفاع 15 متر وصل می شوید.

این تفریح جذاب که ورزش هم به شمار می رود از جمله تفریحات کیش در دسته سافاری قرار می گیرد. یکی از تفریحات کیش در دسته سافاری، موتور چهار چرخ یا همان موتور ATV است که افراد مبتدی و بالای 15 سال می توانند از آن بهره مند شوند. نام بوستان هم بعثت است و در محدوده جنوب شرق تهران قرار دارد. بانجی جامپینگ فعالیتی با سطح انرژی بالا است؛ اگر بهدنبال تفریحی پر آدرنالین و هیجانانگیز در تهران هستید، توصیه میشود بانجی جامپینگ های تهران را امتحان کنید. این موضوع باعث می شود بچه ها در هر سنی بر روی ترامپولین سوار شوند و با خوشحالی جیغ بزنند و هیجانزده شوند. این ایتم در دسته تفریحات کیش ارزان قرار می گیرد. از این رو در جزیره کیش مجموعه ای مجزا به انجام این بازی اختصاص داده شده است که شما می توانید با مراجعه به بلوار دریا در این جزیره به آن دسترسی پیدا کنید.

این تفریح جذاب را هم بانوان و هم آقایان می توانند انجام دهند. شما می توانید پس از یک روز تفریح و گشت در جزیره کیش در هنگام نیمه هایی از شب به این جنگ ها مراجعه نمایید که بی شک از گذراندن وقت خود پشیمان نخواهید شد. از تفریحات سافاری کیش که بسیار پر طرفدار است، زورب بال می باشد. اگرچه بولینگ مریم مخصوص بازی بولینگ است، اما تفریحات دیگری از جمله بیلیارد، گیم نت، شهربازی و رستوران نیز در آن وجود دارد که شما می توانید از آن ها نیز بهره مند شوید. قلعه وحشت کیش همانطور که از نامش پیدا است، مناسب برای افرادی می باشد که می خواهند اوج ترس را تجربه کنند و به این نوع از تفریحات علاقه مند می باشند. این مجموعه تاریخی شامل بخش های جذاب و دیدنی زیر می باشد. این اتاق در واقع به عنوان دنیایی از سرگرمی، معما و ماجراجویی می باشد که افراد می توانند در آن تجربه های جدیدی از هم فکری گروهی را کسب کنند که این امر جذاب ترین بخش این اتاق به حساب می آید. از جمله امکانات و بخش های این شهربازی می توان به سینما هفت بعدی، فوتبال حبابی، واتر بال گروهی، بازی های یارانه ای، بازی های الکترونیکی و مکانیکی، بازی های مناسب کودکان، مینی گلف و بولینگ اشاره نمود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن