هفت نشانه‌های هشدار دهنده مرگ کاناپه بادی شما

مبلمان کمک بسیاری به زیبایی بصری و آسایش در خانه کمک شایانی میکند. بسیاری از افراد با مشکلات کمبود جا در خانه

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

مبلمان کمک بسیاری به زیبایی بصری و آسایش در خانه کمک شایانی میکند. بسیاری از افراد با مشکلات کمبود جا در خانه یا اتاق خود سروکار دارند و به همین علت معمولا نمیتوانند از وجود یک تخت بهرهمند شوند. مبل های بادی راحتی و کاناپه های بادی راحتی اینتکس و سایر محصولات خانواده اینتکس مانند تخت خواب ها و تشک های بادی اینتکس همه و همه خاصیت طبی نیز دارند و مناسب برای تمام افراد در هر رده سنی می باشند . در زمانی که محصول در داخل بسته بندی است معمولا کاناپه های بادی از 3 کیلو گرم تا نهایت 9 کیلو گرم وزن دارند. کاناپه بادی تخت شو دو نفره مشکی اینتکس با کد 68566 با طراحی زیبا و منحصر به فرد یکی از پر فروشترین کاناپه های بادی موجود در بازار است . با قرارگیری فنر و لولاهای مقاوم، این کاناپه به یک تخت مقاوم تبدیل میشود. این محصول در قالب یک کاناپه طراحی شده است که به شما این امکان را میدهد تا در صورت نیاز با یک حرکت ساده آن را به تخت تبدیل کنید. کاناپه های بادی که به صورت ساده تولید میشوند همگی از بهترین نوع مواد اولیه و با بهترین طراحی با مجهز ترین دستگاه های روز دنیا در کارخانه آمریکایی اینتکس ساخته شده اند و از دوام بالا و کیفیت بالایی برخوردار هستند . C᠎on​te᠎nt w​as cre​at ed with the  help of GSA Con​te nt Gen​erator D emoversion.

این جنس در تولید اکثر کاناپه های بادی کاربرد دارد و تنها تفاوت محصولات با یکدیگر نوع رویه و همین طور طراحی بخش های دیگر محصول می باشد. مبل شیبدار اسپلش یکی از بهترین و راحت ترین نوع تشک های بادی یک نفره از محصولات شرکت اینتکس بوده که از دو لایه بادی با جنس پی وی سی و رویه جیر تشکیل شده است . دریچه های باد کاناپه بادی از بهترین نوع دریچه باد ساخته شده که از طول عمر بالایی برخوردار است و به سادگی باد کم نمیکند . هم چنین نوع دیگری از محصولات نیز وجود دارد که به صورت طرح چرم نیز طراحی شده است که هم زیبا بوده و هم مقاومت خوبی را هم از خود به نمایش گذاشته اند. در قسمتهای پشتی و تشک کاناپه بادی به صورت مشبک هایی که بیضی شکل هستند ساخته شده که هم به مقاومت کاناپه می افزاید و هم هنگام استفاده بسیار راحت است . ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کاناپه بادی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. کاناپه بادی تخت شو دونفره 68566 در واقع یک کاناپه بادی بوده که بخش نشیمنگاه آن را می توانید در صورت نیاز به طور کامل باز کرده تا برای زمان خوابیدن نیز خواسته شما را برطرف سازد.

نکته قابل توجه اینکه نباید به هیچ عنوان روی کاناپه بادی جامپ کرده و نیروی عمود به آن وارد کنید. آپشن ها: برخی از این کاناپه ها دارای یک پمپ باد الکترونیکی هستند که به وسیله آن می توانید به راحتی آن را باد کنید. این کار قطعا راحت و آسان خواهد بود و پس از باز کردن این بخش می توانید مشاهده کنید که یک تخت خواب را هم دارا هستید که قطعا نرم و راحت خواهد بود. کاناپه بادی نفره تخت شو یکبست وی ، کد کالا : 67278 بست وی ، طول : 193 سانتی متر ، عرض : 102 سانتی متر ، ارتفاع : 64 سانتی متر ، تحمل وزن : 136 کیلوگرم ، جنس رویه : پی وی سی ( روکش مخمل ) ، جنس بخش کناری : پی وی سی ، جنس کف محصول : پی وی سی دو لایه ، وزن بسته بندی : 3.5 کیلو گرم ، قیمت 1100000 تومان ، کاناپه بادی تخت شو یک نفره با رنگ های بسیار شاد، زیبا و متنوع از شرکت بست وی می باشد ، این کاناپه بادی دو منظوره می باشد که شما عزیزان از آن به عنوان کاناپه و هم به عنوان تخت می توانید استفاده کنید ، شما عزیزان می توانید در هنگام تماشای تلویزیون ، مطالعه و…

با خرید این کاناپه در واقع با یک تیر دو نشانزدهاید، هم از مزیتهای یک مبل راحتی بهرهمند میشوید و هم از امکانات و شرایط یک تخت خواب استاندارد. از مهم ترین امکانات کاناپه های بادی که شاید اکثر این محصولات دارا باشند ، بهره مندی از بدنه و رویه مواج و یا فرو رفته است که باعث می شود تا شما یک محصول کاملا طبی و راحت را در اختیار داشته باشید. این محصولات با تحمل وزن 100 تا 180 کیلو گرم دارای تست های تولید و استاندارد های بین المللی هستند. ابعاد کاناپه به طول 231 , عرض 193 , ارتفاع 71 , ارتفاع تشک 22 سانتیمتر و تحمل وزن 200 کیلو گرم را دارد . کاناپه بادی اینتکس و خرید و فروش انواع کاناپه های بادی یک نفره و دو نفره برند اینتکس و مارک بست وی با قیمت ارزان به فروش میرسد ، نمایندگی کاناپه بادی اینتکس و سایت مرکزی فروش محصولات بادی اینتکس انواع کاناپه های بادی خوشخواب طبی با ارتفاع زیاد و ارتفاع کم مخصوص بزرگسالان و کودکان و نوجوانان با قیمت شرکتی و تخفیف ویژه و گارانتی معتبر عرضه مینماید . این مبل بادی جیر یکی از پر کاربردترین انواع مبل از دسته محصولات مبل بادی از تولیدات شرکت اینتکس بوده و از جنس پی وی سی طرح جیر ساخته شده است .

آخرین مطالب