گربه‌ها، سگ‌ها و کاناپه بادی

در ارتباط با وزن و ابعاد یک کاناپه بادی هم باید به این مسئله اشاره کنیم که در بخش قبلی یادآور شدیم که این محص

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در ارتباط با وزن و ابعاد یک کاناپه بادی هم باید به این مسئله اشاره کنیم که در بخش قبلی یادآور شدیم که این محصولات معمولا بسیار سبک وزن هستند و فضای کمی را اشغال می کنند. در ابتدا باید به تنوع این محصولات از نظر ساختار و نوع طراحی اشاره کرده و سپس به بررسی هر یک از این محصولات از نظر جنس ، ابعاد و قیمت بپردازیم. انعطاف بالا نیز موجب شده تا کاناپه بادی در ابعاد و حجم کوچکتری قابل جمع شدن باشد تا در نتیجه به راحتی در هر مکانی با کمترین جایگیری حمل شود. این محصولات با طراحی های مختلف بدنه و رنگ و همچنین در ابعاد متفاوت، موجود هستند. کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس مدل 68565 یکی از کاناپه های بادی بسیار با کیفیت شیک و راحت مخصوص سنین بزرگسالان بوده که توسط شرکت معتبر اینتکس تولید شده است. کاناپه های بادی محصولاتی جدید و جذاب هستند که با بهره گیری از ساختار های گوناگون و همین طور با طراحی هایی شبیه به کاناپه های معمولی و موجود در بازار تولید و عرضه شده اند. عمدتا به دلیل قابلیت تبدیل شدن به تخت خواب و همین طور وجود پمپ باد و دیگر خصوصیاتی که این محصولات دارند ، شما قیمت های بالایی را مشاهده می کنید.

مبل های بادی راحتی و کاناپه های بادی راحتی اینتکس و سایر محصولات خانواده اینتکس مانند تخت خواب ها و تشک های بادی اینتکس همه و همه خاصیت طبی نیز دارند و مناسب برای تمام افراد در هر رده سنی می باشند . این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که شما می توانید از آن ها در راحت ترین حالت ممکن در هر فضایی استفاده نمایید. طول این کاناپه بادی ۱ نفره نیز همانند مدل دو نفره در حالت تخت ۲۲۱ سانتی متر بوده و عرض محصول نیز ۱۰۷ سانتی متر می باشد. این امکان باعث شده تا افرادی که این کاناپه ها را خریداری می کنند بتوانند در بهترین حالت ممکن پس از نشستن بر روی محصول ، بطری آب و یا لیوان خود را هم در این فضا قرار داده و از آن در موقع مورد نیاز استفاده کنید. دیگر امکانی که خیلی از کاناپه های بادی به تازگی آن ها را بر روی خود دارا هستند ، بهره مندی از جا لیوانی و یا محفظه نگهدارنده بطری می باشد. هم چنین وجود امکاناتی نظیر بهره مندی از پمپ باد ، ساک حمل و همین طور محفظه نگهدارنده بطری آب بر روی محصول و یا داخل باکس این کالاها باعث شده تا شما انتخابی کامل را انجام دهید. Po st has  been g᠎ener᠎at ed wi​th  GSA Co​ntent ᠎Gene​rato r  DEMO .

حدود قیمت این محصولات نیز از پانصد هزار تومان شروع شده و ممکن است تا یک میلیون و پانصد هزار تومان متغیر باشد که این مسئله نیز به قیمت روز ارز و همین طور تاریخ تولید محصول بستگی داشته و در قیمت گذاری این محصولات اثرگذار خواهد بود. در ارتباط با تحمل وزن کاناپه های بادی هم باید به این مسئله اشاره کنیم که با توجه به این که طیف گسترده ای از کاناپه های جدید موجود در بازار بیشتر با ساختار تخت خوابشو تولید و عرضه می شوند ، اصولا تحمل وزن بالایی را دارا هستند. تحمل وزن این مبل بادی تخت خواب شو نیز ۱۲۰ کیلوگرم بوده و طیف بسیاری از استفاده کنندگان را پوشش خواهد داد که البته با کم کردن مقدار کمی از باد محصول می توان این تحمل وزن را افزایش نیز داد. کاناپه بادی تخت شو دارای ضخامت بالایی می باشد به گونه ای که تحمل وزن تا 200 کیلوگرم را به خوبی می تواند ساپورت کند. این محصولات به گونه ای طراحی شده اند که شما با خیال راحت می توانید پس از خرید آن و قرار دادن این محصول در داخل منزل ، محل کار و یا هر فضای دیگری به راحتی از این کاناپه فوق العاده لذت ببرید.

Post has been gener ated  by G SA᠎ Conte nt Gene rator DE᠎MO.

در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این دریچه ها به گونه ای شکل گرفته اند که شما در هنگام باد کردن با توجه به بزرگ بودن دریچه بتوانید با فشار بیشتری محصول را باد کنید که خب در وقت شما بسیار صرفه جویی می شود. نکته مهمی که در این خصوص باید عنوان کنیم این است که این دارا بودن جا لیوانی ممکن است بر روی یک سری از کاناپه ها یک عدد بوده و بر روی کاناپه های دو نفره نیز عموما دو عدد باشد که برای تمام افراد در سریع ترین زمان ممکن بر روی دستگیره های تعبیه شده مورد دسترسی باشد. هم چنین امکان دیگری که این محصولات دارا هستند بهره مندی از دریچه های بادی است که قابلیت تخلیه باد و یا باد کردن با فشار بالا را دارند. البته کاناپه هایی هم در بازار وجود دارد که ظاهری گرد و یا مربعی دارند و بیشتر به دلیل نوع رویه و یا محل قرار گیری دستگیره های کناری و یا تکیه گاه محبوب شده اند. وزن و حجم بسیار کمی دارند به همین دلیل بهترین وسیله برای سفر هستند.

آخرین مطالب