جامپینگ بادی Diaries

این مجموعه از یک تشک بادی جهت پرش ، ستون های نرم و یک دریچه باز با رنگ بندی جذاب برای کودکان تشکیل شده است .

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این مجموعه از یک تشک بادی جهت پرش ، ستون های نرم و یک دریچه باز با رنگ بندی جذاب برای کودکان تشکیل شده است . این جامپینگهای بادی در جهت استفاده ازکودکان و نوجوانان در منزل، مهدکودک و پارکهای کودکان طراحی شده است. تشک جامپینگ و قلعه بادی این امکان را برای کودکان فراهم میکند. تشک بادی جامپینگ که در کف قرار دارد با یک لایه تشک بادی ضخیم و بسیار محکم ساخته شده که کودکان میتوانند بالا و پایین بپرند و لحضات شادی را سپری کنند . در مساحت 1500 مترمربعی شهربازی چمران، بازیهایی همچون بولینگ، ترن هوایی، فایربال، مسابقههای اتومبیلرانی، شبیهساز مسابقات فرمول یک و بسیاری از بازیهای دیگر برای مخاطبین در نظر گرفته شده است. ماشین برقی، چرخوفلک، سفینه و بسیاری از بازیهای دیگر، از جمله سرگرمیهای این شهربازیها هستند. این جامپینگ بادی با طراحی زیبا و منحصر به فرد بسیاری از کودکان و نوجوان ها را مجذوب خود نموده و در چند مدت اخیر یکی از پر فروشترین محصولات بادی اینتکس به شمار میرود . این محصول یک محصول دو کاره می باشد با خرید این جامپینگ بادی یک رینگ بوکس نیز برای کودک خود خریداری کرده اید. اصلیترین کاربرد این محصول استفاده به عنوان یک وسیله جامپینگ است. ᠎This was cre᠎ated by GSA C᠎on​tent Gen erator D᠎em​ov​er sion.

قطعا اگر توضیحات درج شده در این بخش را به صورت کامل دنبال کرده باشید و هم چنین مدل های موجود تشک جامپینگ بادی را هم در سایت فروشگاه دیده باشید ، می توانید به بهترین شکل ممکن خرید و ثبت سفارش این محصولات را به سادگی انجام دهید. جامپینگ بادی مدل استخری به گونه ای ساخته شده که قابلیت پر کردن آنها از توپ فراهم بوده و دارای دو کاربرد می باشند. از مزیتهای جامپینگ پرش میتوان به حجم کم، قیمت ارزان، جا به جایی آسان، نصب سریع و راحت در زمان کم، استفاده به عنوان خانه بازی و استخر توپ میتوان اشاره کرد. داشتن یک تشک پرش یا جامپینگ ورزشی در منزل میتواند بهترین ورزش و سرگرمی برای افراد کوچک و بزرگسالان باشد. شما میتوانید با خرید تشک جامپینگ و قلعه بادی برای کودکان خود، بستری برای آنها فراهم کنید تا بتوانند به شادی و سرگرمی بپردازند و اوقات خوشی از کودکی خود به خاطر بسپارند. همچنین جامپینگ بادی بسیار سبک بوده و به راحتی میتوانید آن را با خود حمل کرده و در مکان مورد نظر راهاندازی کنید. دیدن مناظر زیبای شهر تهران و تجربه تفریح و گردش در این مکان خوش آب و هوا، پایتخت نشینان و مسافران زیادی را به سمت خود می کشاند.  Th is da᠎ta has been written with t᠎he help  of GSA Conte nt᠎ G enerator DE​MO​!

تهران بهعنوان پایتخت ایران، امکانات ورزشی و تفریحی متنوعی را در خود جای داده است که همگی جزو جاهای دیدنی تهران به شمار میروند. شهربازی ارم تهران در سه فاز ساخته شده است که با «لونا 1»، «لونا 2» و «لونا 3» شناخته میشوند. تشکهای بادی جامپینگ اینتکس از جنس پی وی سی ساخته میشوند. انواع تشک جامپینگ کودک و تشک پرش کودک یکی از محصولات بادی شرکت اینتکس است. خیلی از افراد قلعه بادی کودک را با مدل های تشک جامپینگ اشتباه می گیرند. مشتری گرامی : موجودی جامپینگ بادی تمام شده است . محصول مورد نظر کفی بادی دو لایه نیز دارد که در حالت آماده استفاده از برخورد کودک به زمین جلوگیری می کند و با عث می شود تا سطح سفت زمین حس نشود. شما می توانید این محصول را در ابعاد دلخواه نیز به صورت سفارشی دریافت کنید. طراحی صورت گرفته در تشک های جامپینگ عموما یا به صورت مربع و مستطیل شکل بوده و یا ساختاری گرد و ساده دارد.

جامپینگ بادی اینتکس مدل 48260 Intex بهعنوان جامپینگ تور دار نیز نامیده میشود. این وسعت فضا و نبود محدودیتهایی مثل سقف، باعث میشود بازیهای هیجانانگیزتری در این شهربازیها قرار بگیرند. بازی با این وسیله به این شکل است که کودک وارد سازه میشود و با بالا و پایین پریدن در کنار موانع خود را به چالش میکشد. موتور دمنده این جامپینگ بادی قدرت بالایی دارد به همین سبب هیچ گاه سازه کمباد نمیشود. از نظر قیمت هم این محصولات با توجه به ابعادی که دارند و هم چنین ویژگی هایی که ارائه کرده اند قطعا دارای قیمت های متفاوتی بوده اما از حدود قیمت پانصد هزار تومان تا بیش از دو میلیون تومان می توانید تشک جامپینگ بادی را خریداری کنید. امروزه با توجه به ساختمانها و آپارتمانهایی که سر به فلک کشیدهاند، فرصت کمی برای کودکان باقی مانده که به بازیهای کودکانه خود برسند و هیجانات خود را تخلیه کنند. Article has ​been cre᠎at ed ᠎with GSA Conte​nt Gen er​at or D​em over​sion.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن