ده نکته برای رشد مبل بادی شما

محصولات شرکتهای ذکر شده معمولاً ضخامت لایههای کمتری دارند و پیش از آنکه استفاده کاربردی داشته باشند برای تفری

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

محصولات شرکتهای ذکر شده معمولاً ضخامت لایههای کمتری دارند و پیش از آنکه استفاده کاربردی داشته باشند برای تفریحات کودکان مناسب هستند. از این رو قیمت بسیار کمتری نیز دارند که در نوع خود یک حسن به حساب میآید. شرکت بازرگانی ایلی تویز با داشتن سوابق طولانی در زمینه ارائه محصولات بادی اینتکس با قیمت مناسب به مشتریان خود توانسته توجه خریداران و طرفداران این نوع محصولات بادی را به خود جلب نماید . به علاوه چرب نگه داشتن بدنه میتواند از این پوسیدگی تا حد بسیاری جلوگیری کند. یکی دیگر از اتفاقاتی که ممکن است به بدنه آسیب برساند این است که وزن بسیار زیادی بر روی کاناپه قرار بگیرد، هر کاناپه بادی دارای تحمل وزن خاصی میباشد که در مشخصات آنها زده شده که چه رنج سنی میتواند از آن استفاده کند، پس بایستی در هنگام خرید به این موضوع توجه داشته باشید و کاناپهای را خریداری کنید که وزن مد نظرتان را تحمل کند چرا که تحمل وزن این محصولات گوناگون است. تحمل وزن این مبل بادی در حدود 100 کیلوگرم می باشد. همچنین تحمل وزن مبل بادی نسبتا بالا است و میتواند تا 90 کیلوگرم وزن را تحمل کند. پرش روی مبل: پریدن روی مبل و در اصل فشار به یک نقطه میتواند صدمات جبران ناپذیری به مبلهای بادی وارد کند به این صورت که با فشار به درزهای مبل و لایههای داخلی ممکن است پاره شده و در صورت امکان تعمیر نیز هزینه آن به صرفه نباشد. ​Th᠎is po st w᠎as g ener ated by GSA C ontent Gene ra​tor  DEMO.

استاندارد بالای این محصول، استفاده از افزودنیهای سازگار با محیط زیست که اثر پاککنندگی بالایی دارند از جمله ویژگیها در تولید این محصول است. تهران اینتکس عرضه کننده انواع مبلمان بادی تکی و دو نفره و ست کامل مبل های بادشو چهار نفره و سه نفره اینتکس مبل راحتی و مبل بادی ماساژور و مدل های پر فروش که نامهای آنها عبارتند از صندلی بادی موزیکال، صندلی بادی دو نفره و چهار نفره ست و دیگر محصولات طبی زیر پایه دار و صدفی که هر کدام از آنها را میتوان در هر مکانی استفاده و خرید نمود ، جهت طرح سوالات برای خرید مبل بادی مناسب و انتخاب آن با تلفن های مرکز پخش و فروش در بالای همین صفحه کلیک کرده و تماس حاصل فرمایید . در این میان بست وی نیز طی سال های گذشته ، کالا های خود را به بهترین شیوه به عمل رسانده و به بازار عرضه کرده است.

این شرکت انگلیسی با بیش از ۴۰ سال سابقه به تولید محصولات شوینده میپردازد و از آن به عنوان بهترین برند اروپا یاد میشود. یک ویژگی جالب دیگر به عنوان مبل بادی روی آب است. کاربرد بعدی مبل بادی قابلیت حمل آن است. این مبل بادی است و به راحتی میتوانید باد آن را خالی کرده و در سفر آن را با خود حمل کنید. راه اندازی این محصول بسیار ساده است و شما میتوانید این مبل بادی زیرپایی دار اینتکس را به وسیله پمپ باد دستی اینتکس یا پمپ باد برقی اینتکس در کوتاهترین زمان از باد پر کنید و یا وکیوم کرده (تخلیه باد) تا به حالت اولیه خود باز گردد و به راحتی با خود حمل کرده و در هر محل دیگری که نیاز به مبل بادی دارید، آن را پمپ کنید. همچنین اگر پمپ باد انتخابی شما عملکرد دو طرفه داشته باشد و مکنده نیز باشد میتواند در تخلیه باد به شما کمک کند. مبلهای بادی ساختار خاصی دارند و استفاده از آنها میتواند برای هر فردی جذاب و دلپذیر باشد.

وزن کم و بسته بندی کوچک این محصول با قابلیت جابهجایی و نصب سریع و آسان، این امکان را به شما میدهد که مبل بادی درجه یک اینتکس را در هر فضا و مکانی از جمله باغ، ویلا، منزل و حتی در مسافرت همراه خود داشته باشید و استفاده نمایید. اینفروشگاه اینترنتی با دارا بودن تنوع وکیفیت بالا باعث شده است که شما عزیزان در سریعترین زمان، بهترین انتخاب مناسب با سلیقه خود را داشته باشید. به دلیل اینکه بسته بندی با استفاده از چسب شیشهای محافظت شده است، شما میبایست با یک شئ تیز چسب آن را از بین برده یا پاره کنید. مبل بادی به دلیل اینکه از بادپر شده است، باعث میشود که بهسادگی بتوانید آن را به هرجایی که میخواهید ببرید و بر روی آن بنشینید و وزن کم این مبلها سبب میشود که کارتان از قبل نیز بسیار سادهتر شود. مهمترین کاربرد یک مبل بادی سبک بودن آن است، سبک بودن این حسن را به همراه دارد که میتوانید آن را به سادگی جابجا کرده و در قسمتهای مختلف منزل قرار دهید.

آخرین مطالب