چهار ساده پیشنهادات برای استفاده جکوزی بادی برای پیشبرد رقابت شما

درب جنوبی در کنار بوستان ملت و درب شمالی آن در خیابان سئول، کنار نمایشگاه بینالمللی تهران است. جکوزی بادی خان

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

درب جنوبی در کنار بوستان ملت و درب شمالی آن در خیابان سئول، کنار نمایشگاه بینالمللی تهران است. جکوزی بادی خانگی در مقابل نفوذ آب و دماهای مختلف بی تاثیر است و دچار پوسیدگی یا نازکی در کیفیت بدنه خود نمیشود. این ابعاد و ظرفیت آب می تواند 2 الی 3 نفر را به راحتی در خود جای دهد. همهٔ نوشتهها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید. جکوزی ، اسپا یا وان آبگرم تمامی این محصولات جهت استفاده و ماساژ طراحی و ساخته شده است. جکوزی گرم با فشار آب بخش های مختلف بدن را ماساژ می دهد. به جرات می توان گفت یکی از موثرترین راه ها برای رفع خستگی و گرفتگی عضلات بدن استفاده از جکوزی است که سبب احیا و تجدید قوای جسمی بدن می شود. نکته ی حائز اهمیت این جکوزی بادی که آن را نسبت به سایر مدل ها متفاوت کرده، استفاده از فوم در قسمت رویه ی آن است که به شما این امکان را می دهد تا بدون هیچ فرو رفتگی در لبه ی آن بنشینید و از جکوزی استفاده کنید. میتوان فشارسنج را بعد از هر بار باد کردن، به درون دریچه فرو برد و میزان باد را تنظیم کرد.

میتوان آن را با شلنگ به جای دیگری انتقال داد و یا برای آبیاری باغ، باغچه و شست و شو استفاده کرد. به همین دلیل روی لبه جکوزی میتوان نشست. جنس بدنه جکوزی بسیار محکم بوده و از پی وی سی ضخیم با الیاف پلی استر تشکیل شده است. برای تمیز نگه داشتن جکوزی،درپوشی از جنس پی وی سی طرح چرم و بسیار ضخیم در پمپ نصب میگردد. این لایه توسط صفحه های پی وی سی ورقه ورقه شده پوشیده شده است که باعث شده مقاومت آن چند برابر شود. جنس بدنه جکوزی بادی اینتکس از پی وی سی سه لایه که در داخل پی وی سی از نخ های ابریشمی و پلیستری به کار رفته است که باعث مقاومت و استحکام بیشتر جکوزی میشود . جکوزی بادی آماده اینتکس کد 28422 از محصولات شرکت اینتکس از جنس پی وی سی مقاوم که لایه های داخلی آن دارای جهار لایه و لایه های بیرونی آن نیز دارای جهار لایه پی وی سی میباشد این جکوزی بادی مجموعا دارای هشت لایه مقاوم و بسیار ضخیم در برابر آب سرد آب گرم و همچنین نور آفتاب در هنگام استفاده در فضا های باز است. ᠎Th is ​post has been gen᠎erated wi th G SA Con​tent ᠎Generato​r DE MO .

قیمت جکوزی بادی ۴ نفره در مقایسه با انواع دیگر جکوزیها بسیار مقرون به صرفهتر و همچنین با طول عمر بالایی است که به دلیل وجود مواد اولیه با کیفیت در ساخت بدنه آن، میتواند به عنوان یک محصول درمانی و تفریحی تا سالهای طولانی در دسترس شما قرار بگیرد. در واقع بدنه ضخیم از نوع PVC در کنار ساختار شیاردار این محصول در بخش های داخلی سبب شده تا یک کالای ایده آل و طبی را در اختیار داشته باشید. از طرفی برای نصب جکوزی سرامیکی به بخاری و پمپ نیاز است و همچنین برای ساخت این جکوزی سرامیکی باید لوله کشی داخلی انجام شود. پمپ،عمل تصفیه و گرم کردن آب را تا ۴۲ درجه سانتیگراد انجام میدهد. این دریچهها کاملا آب بند بوده و در انجام عملیات تصفیه،گرم کردن و مهم تر از همه ازن زدن آب نقش دارد. این شهربازی هیجانانگیز که در سال 1392 افتتاح شد، در طبقه سوم بلوک 7 مجتمع خلیج فارس شیراز واقع شده و بیش از ۶۰۰۰ مترمربع وسعت دارد. دریچههایی برای انتقال آب از بدنه داخلی جکوزی به درون پمپ وجود دارد. برخی از آن ها دارای پمپ باد برقی می باشند که در داخل بدنه وجود دارد اما برخی دیگر به پمپ باد برقی جداگانه تجهیز می باشند.

جکوزی بادی 6 ضلعی اینتکس یکی از متفاوت ترین جکوزی های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس با طراحی بدنه جدید بوده که برای استفاده خانواده های کم جمعیت در منزل و فضای باز ویلا و یا باغ ها طراحی و تولید شده است. پارک آزادی یکی از بوستانهای قدیمی شیراز است که در نزدیکی دروازه قرآن و باغ ارم واقع شده و امکانات تفریحی زیادی دارد. در آغاز راهاندازی مساحت مجموعه ۱۳۰ هکتار بوده و بیشتر مساحت آن را چند زمین تنیس، پیست اسب سواری و زمینهای گلف تشکیل میدادهاند و بهکارگیری امکانات مجموعه برای همگان آزاد نبود. کف بدنه از فوم تشکیل شده است تا برای نشستن و استراحت کردن نرمتر باشد. این کالا در نوع جنس بدنه تفاوتی با دیگر مدل های خود نداشته و از PVC و برزنت به صورت ترکیبی در بدنه خود استفاده شده که از مقاومت و ضخامت بسیار مناسبی بهره مند می باشد. جکوزی پیش ساخته از نوع بادی, بسیار کم حجم و براحتی قابل جابجایی است. بدنه ای که دارای انعطاف بالایی بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را برای حمل آسوده تر فراهم سازد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن