بین بگ آزمایش: خوب یا ناسالم؟

این مدل بین بگ ها عمدتا ساختاری فوق العاده نرم و راحت را از خود به جای گذاشته اند که باعث شده تا بتوانید پس ا

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این مدل بین بگ ها عمدتا ساختاری فوق العاده نرم و راحت را از خود به جای گذاشته اند که باعث شده تا بتوانید پس از نشستن بر روی این محصول ، پای خود را بر روی این زیرپایی ها قرار دهید. اینتکس به منظور افزایش طول عمر این مبل بین بگ، رویه آن را از جنس چرم مصنوعی درنظر گرفته است که در نوع خود مقاومترین و در عین حال منعطفترین رویه چرمی میباشد. بدنه این محصول ضد آب است و از آن میتوان روی آب نیز استفاده کرد. از خصوصیات بسیار جالب این مبل راحتی میتوان به این اشاره کرد که، به دلیل وجود شن در آن، به راحتی به فرم بدن فردی که روی آن نشسته است، تبدیل می شود و دارای انعطاف پذیری بالایی است. داشتن راحتی زیاد و قابلیت انعطاف زیاد سبب شده است که این محصول بی نظیر جزو محبوب ترین وسایل راحتی شناخته شود که می توان آن را در محیط های مختلف مانند منزل و محل کار و باغ و ویلا مورد استفاده قرار داد.

معادل انگلیسی آن هپی چیر است که ساختارش شامل آستر، پوسته پارچه و پلی استایرن میباشد.بین بگ ها نوعی از مبل هستند که در منزل میتوان از آن برای ریلکس کردن، استراحت کردن و یا حتی برای تماشای تلوزیون و… طراحان رویه بالایی تشک را به صورت مخمل و مواج در نظر گرفتهاند تا افراد هنگام استراحت احساس بهتری داشته باشند. امروزه علاقه وافر افراد به دکوراسیون های جدید پایانی ندارد و همین امر طراحان صنعت مبلمان را بر ان داشته که مدل های روز و جدید را طراحی و در اختیار مردم قرار دهند. به همین خاطر قیمت محصول نقش مهمی در ایجاد طرفداران زیاد مبل شنی داشته است که دارای بدنه ای استوانه ای شکل با قطر 110 می باشد و ارتفاع 80 سانتی متری ان را تشکیل داده است. برای ساخت آن 3 الی 4 متر پارچه نیاز است که بهتر است از پارچه های ضخیم و با کیفیت استفاده کرد و جنس آن میتواند از مخمل، جیر، فوم، کتان و یا لی باشد.  Da​ta has been g᠎en erated ᠎wi th t᠎he help ᠎of GSA C on​tent  Gen᠎erator  Demoversion.

استفاده کرد. دارای نشمین گاه بسیار نرم و حالت پذیر است و میتوان برای ساخت آن از پارچه های فوم چرمی و یا پارچه های جیر(نخی) استفاده کرد. هر بین بگی دارای سه قسمت اصلی است: رویه(پوسته)، محتوای داخلی(محتوای شنی)، آستری که راحت میتوان آن را ساخت. مبل بین بگ راحتی بزرگ با پارچه مخمل و کبریتی و خز بلند و کوتاه و چرم مصنوعی و پارچه مازراتی قابلیت تولید را دراد و نیز خریداران محترم میتوانند این مبل راحتی را در اندازه های مختلف و رنگ دلخواه سفارش بدهند و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند . قیمت مبل بادی به نسبت دو مدل مبل بیان شده کمتر است و افراد بر حسب نیاز خود و با داشتن بودجه محدود نیز میتوانند این نوع از مبل را خریداری کرده و از آن استفاده کنند. بنابراین هر شخص با هر سلیقه ای به راحتی میتواند محصول مورد نظر خود را پیدا کند. مبل شنی مد نظر به عنوان بهترین گزینه برای این افراد شناخته شده است که دارای رنگبندی متنوع می باشد و می توان با توجه به سلیقه خود محصول را مورد خریداری قرار داد. این مبل شنی ارگونومی خوبی در طراحی خود دارد که آرامش بی نظیر به همراه دارد. Post h​as  been generated ᠎by G SA Content Gener​ator Dem​oversion!

بین بگ هایی که از جنس مخمل، جیر، خز دار و فومی هستند، سطح لطیف و نرم تری دارند و رویه هایی از جنس لی و کتان زیباتر هستند و به خوبی از عرق کردن بدن جلوگیری می کنند. سفارش و خرید مبل شنی استوانه ای مدل بین بگ با رنگ دلخواه تنها از فروشگاه محصولات اینتکس انجام می شود که تمامی محصولات را در نهایت کیفیت و مرغوبیت بدنه ساخته است و می تواند رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند. محتوای داخلی بین بگ ها، به صورت خرد شده و دانه دانه است و به همین علت به آن شنی می گویند و از موادی مثل یونولیت، گرانول و فوم ساخته می شوند. پوسته پارچه، که می توان از هر نوع پارچه ای مثل کتان، جیر، نانو و پلی استر و خز و چرم، تشکیل شده است. وزن آن کم و چیزی در حدود 3 الی 4 کیلوگرم است که یکی از خاصیت های مهم بین بگ ها به شمار می آید و به راحتی قابل حمل کردن و جابه جایی است. از جمله مهمترین این فاکتورها میتوان به قیمت بین بگ، نوع بین بگ (بین بگ دونفره یا تک نفره)، جنس بین بگ، طرح و رنگ، کیفیت دوخت و اندازه بین بگ اشاره کرد. Th is po st h᠎as been ᠎done by GSA Con tent G᠎ener​ator᠎ D᠎em᠎ov​ersion.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن