آیا با قلعه بادی مشکل دارید؟ بیا حرف بزنیم

اگر در سفر به شهر دبی در کشور امارات علاوه بر خرید کردن و بازدید از آثار و بناهای تاریخی به تفریح هم نیاز دار

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اگر در سفر به شهر دبی در کشور امارات علاوه بر خرید کردن و بازدید از آثار و بناهای تاریخی به تفریح هم نیاز دارید، باید به شما بگوییم که در شهر دبی گزینههای جذابی برای تفریحات خانوادگی تدارک دیدهاند. حالا میخواهیم از شهربازی فاز دوم این بوستان بگوییم. با توجه به قسمتهای مختلفی که در مجموعه چمران وجود دارد، میتوانیم آن را از جمله شهربازی های تهران برای بزرگسالان هم بدانیم. بنا به گزارش سان در این حادثه که به علت وزش باد شدید رخ داد، این قلعه بادی تا ارتفاع ۹ متر به هوا برخاست. قلعه بادی پاسخ این مشکل است! قیمت قصر بادی شهربازی با توجه به جنس بکار رفته در الیاف پارچه و همچنین ابعاد سرسره تعریف می شود. بازیهایی مثل ماشین کوبنده، فریزبی و کاراسل از جمله مواردی هستند که درون این شهربازی جای گرفتهاند. دوران کودکی همان دورانی است که همیشه حسرت روزهای خوبش را میخوریم. قلعه بادی یکی از محصولات پرفروش اینتکس است که در میان کودکان طرفداران زیادی دارد. نارنجقلعه دارای اتاقهای متعددی بودهاست که در حال حاضر قسمتهایی از این اتاقکهای کوچک تودرتو، موجود است و بسیاری از آنها نیز به علت قرار گرفتن در طبقات پایین و ریختن راهروها هنوز کشف نشدهاست.  This data was g enerat​ed with GSA Content ​Ge᠎nerator  DE MO​.

این شهربازی از سال 1342 فعالیت دارد و تا به امروز مقصد بسیاری از افرادی بوده که به دنبال هیجان و سرگرمی بودهاند. در مساحت 1500 مترمربعی شهربازی چمران، بازیهایی همچون بولینگ، ترن هوایی، فایربال، مسابقههای اتومبیلرانی، شبیهساز مسابقات فرمول یک و بسیاری از بازیهای دیگر برای مخاطبین در نظر گرفته شده است. از شهربازی های قدیمی تهران، دنیای بازی چمران است که بیشتر آن را با نام «بولینگ عبدو» میشناسند. شهربازی های روباز و شهربازی های سرپوشیده تهران، هر کدام ویژگیهای خودشان را دارند که برای افراد متفاوت با اهمیت هستند. سرهنگ سعید آقایاری، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پیشگیری پایتخت با اشاره به حادثه رخ داده در ایستگاه یکم توچال اظهار کرد: در روستای یکم توچال شهربازی کوچکی قرار دارد که در این شهربازی یک قلعه بادی وجود دارد که ارتفاع آن ۳ متر است. همانطور که می دانید کوچکترین چیزها می تواند بر روی احساس و عواطف کودکان تاثیرات منفی بگذارد.به همین جهت برای جلوگیری از افسرده شدن کودکان و آسیب روحی و روانی بهتر است از اسباب بازی هایی استفاده کنید که باعث ایجاد شادی در کودکان شود. ᠎Th is post w᠎as c reated by GSA ᠎Conten t Genera to r ​DEMO.

هپی سنتر با مساحت 1600 مترمربع، حدود 80 بازی دارد و در مجموعه شمیران سنتر قرار گرفته است و یکی از مدرنترین شهربازیهای تهران محسوب میشود. یکی از فاکتورهای مهم و اساسی در خرید قلعه بادی و سایر محصولات و اسباب بازیهای کودکان، جنس بدنه آنها است. فروش قلعه بادی کودک و انواع قلعه های بادی کودکان و ترامپولین و تشک بادی جامپینگ اینتکس با بهترین قیمت و در سایت اینتکس سنتر نمایندگی و فروشگاه اینترنتی قلعه بادی کودکان مناسب برای شهر بازی و قلعه های بادی خانگی و مهد کودک در ابعاد و سایز های مختلف برای استفاده در منزل و مکان های کوچک آپارتمان کودکان در سنین کودکی نیاز به وسیله ای برای تخلیه انرژی و اسباب بازیهای هیجان انگیز هستند قلعه های بادی اینتکس و بست وی میتواند بهترین وسیله برای کودکان باشد برای امروزه با توجه به کوچک بودن فضاهای منزل و همچنین آپارتمانهای سربه فلک کشیده امکان داشتن یک حیاط بازی و همچنین فضایی بزرگ در محوطه خانه تقریبا برای کودکان تبدیل به یک آرزو شده و کودکان را آزار میدهد از این رو با خرید یک قلعه بادی کوچک میتوانید حداقل کاری بتواند شادی و نشاط را برای کودک در منزلتان فراهم کند را در دسترشان قرار دهید .

این دو بازی را میتوانید روی پل معلق نهجالبلاغه ببینید. دسترسی با وسایل نقلیه عمومی: شما میتوانید خود را با اتوبوس به خیابان فدائیان اسلام و نزدیکی مرکز خرید نجم خاورمیانه برسانید. تیراژه 2 یکی از بزرگترین مراکز فروشگاهی و خرید در شرق تهران است که به همین دلیل فضاهای مختلفی مثل سینما، فودکورت، هایپر استار و فضاهایی دیگر را درون خود جای داده است. تجهیزات و بازیهایی که این شرکت استفاده کرده است، کاملاً بهروز هستند و استانداردهای بینالمللی دارند. این شهربازی سه شعبه دارد که یکی در باغ کتاب، یکی در تهرانپارس و دیگری در مرکز خرید گالریا قرار دارند. دیگر ویژگی قلعه بادی این است که به راحتی میتوانید در هر مکانی و در مدت زمان کمی آن را راهاندازی کنید. علاوه بر این، استفاده مکرر، فشار آمدن بر بدنه و عواملی این چنینی میتواند بدنه قلعه بادی را دچار مشکل کند. بر روی کتیبه سردر ورودی قلعه که اکنون در موزهٔ گنجینهٔ رشت نگهداری میشود، درج شده که این قلعه در سال ۹۱۸ تا ۹۲۱ هجری قمری برای سلطان حسامالدین تجدید بنا شدهاست.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن